Commvault Connections 2022

SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
Commvault, globalny lider w dziedzinie zarządzania danymi w środowiskach lokalnych, chmurowych i SaaS, ujawnił dziś daty Commvault Connections 2022, najlepszego w swojej klasie wydarzenia poświęconego zarządzaniu danymi w chmurze, które zapewni klientom i partnerom wgląd i najlepsze praktyki, których potrzebują, aby pomyślnie wdrażać innowacje. Connections to wydarzenie globalne, które będzie składać się z licznych transmisji regionalnych – od 2 listopada na terenie Ameryki Północnej i Południowej oraz 3 listopada w regionach EMEA i APJ.
Commvault Connections to wydarzenie skierowane do osób decyzyjnych z branży IT zorientowanych na dane. Zapewnia wyjątkowe interaktywne możliwości, które obejmują wirtualne stoiska wystawowe, strefę prezentacji na żywo oraz panel dla klientów, w czasie którego uczestnicy otrzymają porady dotyczące rzeczywistej transformacji chmury od firm takich jak American Pacific Mortgage. Napięty plan wydarzenia obejmuje ścieżki rozwiązań skoncentrowane wokół kluczowych aspektów transformacji biznesowej – odpierania ataków ransomware, modernizacji zarządzania danymi i przemyślanego inwestowania. Nowością w roku 2022 będą także przyznawane po raz pierwszy nagrody Commvault Customer Innovation Awards oraz sponsorowane sesje rozwiązań partnerskich prowadzone wspólnie z firmami Microsoft, Oracle i innymi (ich lista wciąż się powiększa):
- Microsoft: ochrona newralgicznych zasobów IT za pomocą Azure – Saurabh Sensharma, starszy menedżer ds. produktów grupy Azure Storage w firmie Microsoft oraz David Ngo, dyrektor ds. technologii w Metallic, Commvault
- Oracle: ochrona przed oprogramowaniem ransomware w środowiskach wielochmurowych – Joe Corvaia, wiceprezes grup NACT ISV, MGS i MSP Sales w firmie Oracle oraz Alan Atkinson, partner zarządzający w firmie Commvault
Bill Mew, przewodniczący Grupy Roboczej ds. Cyberprzestrzeni w organizacji IARCC i dyrektor generalny Zespołu Kryzysowego:Wydarzenie Connections 2022 nie tylko odbędzie się w doskonałym momencie, ale też skupi się właśnie na nim. Właśnie teraz niezbędne jest inteligentne, zintegrowane podejście do zarządzania danymi i ich bezpieczeństwa – począwszy od strategii proaktywnej ochrony przed oszustwami cybernetycznymi, a skończywszy na skutecznych strategiach odzyskiwania danych, za pomocą których Commvault pomaga klientom ograniczyć skutki ataków ransomware.
Keith Townsend (CTO Advisor): Wydarzenie Virtual Connections 2021 przypadło mi do gustu i mogę śmiało powiedzieć, że rok 2022 jeszcze bardziej podnosi jakość wrażeń dzięki obecności hal wystawowych, ścieżek technicznych i prezentacji. Dzięki sponsorom takim jak Microsoft i Oracle, wydarzenie Connections 2022 to doskonała okazja do zapoznania się z osiągnięciami w dziedzinie zarządzania danymi w chmurze, którego klienci nie mogą przegapić.
Uczestnicy wydarzenia poznają narzędzia, które pozwolą im pomyślnie przekształcić ich działalność w obliczu współczesnych złożonych środowisk IT, bezpieczeństwa i zasobów. Aby wziąć udział w Connections 2022, zarejestruj się.
Ścieżki rozwiązań
Commvault Connections udostępni trzy ścieżki rozwiązań po trzy sesje każda:
Modernizacja zarządzania danymi: kiedy pion biznesowy chce otrzymać rozwiązanie, musisz je wdrożyć. Przejmij inicjatywę za pomocą nowoczesnej strategii zarządzania danymi, która skaluje się szybko i w inteligentny sposób, obsługuje nowe obciążenia i umożliwia korzystanie z danych w kreatywny sposób.
Odpieranie ataków ransomware: naruszenia bezpieczeństwa, wycieki i straty – mimo że bywają nieuniknione – nie muszą być katastrofalne w skutkach. Przejdź do ofensywy dzięki naszym proaktywnym i responsywnym możliwościom ochrony danych, które ochronią Twoje dane i Twoją firmę przed niepotrzebnym rozgłosem
Przemyślane inwestowanie: choć innowacje mogą być bezcenne, budżety nigdy nie są nieograniczone. Pomożemy Ci znaleźć właściwą równowagę pomiędzy pozyskiwaniem wartości z danych a utrzymaniem na rozsądnym poziomie kosztów ich ochrony na etapie przejścia do chmury.
Informacje o firmie Commvault
Commvault (NASDAQ: CVLT) jest globalnym liderem w dziedzinie zarządzania danymi. Nasze inteligentne usługi danych pomagają organizacjom dokonywać niesamowitych rzeczy z wykorzystaniem danych, przekształcając sposób, w jaki są one chronione, przechowywane i wykorzystywane. Zapewniamy prostą i zunifikowaną platformę zarządzania danymi, która obejmuje wszystkie dane firmy – niezależnie od tego, gdzie są one przechowywane (lokalnie, hybrydowo, czy w środowiskach wielochmurowych), a także od starszych po nowoczesne obciążenia. Rozwiązania firmy Commvault są dostępne za pośrednictwem dowolnej kombinacji opcji subskrypcji oprogramowania, zintegrowanych urządzeń, zarządzania przez partnerów i usług Software-as-a-Service za pośrednictwem naszego portfolio Metallic. W ciągu 25 lat z usług Commvault skorzystało ponad 100 000 klientów, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo, zdolność oceny i gotowość do wspierania rozwoju firmy.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.