Commvault z nowym Marketing Managerem
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Beata Tokarska objęła stanowisko CEE Marketing Manager w firmie Commvault, będącej czołowym dostawcą rozwiązań do ochrony danych i zarządzania informacjami. Będzie ona odpowiedzialna za realizację strategii marketingowej i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi w regionie Europy centralnej i wschodniej. W skład regionu za który jest odpowiedzialna wchodzi Polska, Austria, Szwajcaria, a także Europa wschodnia: Rosja i Wspólnota Niepodległych Państw.
Tokarska posiada ponad jedenaście lat doświadczenia zdobytego podczas pracy w działach marketingu w firmach z branży IT, telecom, technologii dla transportu czy farmacji. Przez ponad siedem lat związana była zawodowo z HPE gdzie zajmowała stanowisko Country Marketing Manager i była odpowiedzialna za realizację kompleksowych działań marketingowych firmy na rynku polskim. W HPE Tokarska z powodzeniem rozwijała współpracę z kanałem partnerskim, dzięki skutecznemu budowaniu i wdrażaniu programów marketingowych. Koordynowała też liczne projekty międzynarodowe w obszarach rozwiązań storage.
Firmy funkcjonujące we współczesnej rzeczywistości, bez względu na sektor i rynki na których działają, jeśli chcą być konkurencyjne, muszą efektywnie zarządzać danymi. To właśnie dane są najcenniejszym aktywem, mającym największy potencjał. Ich utrata w wyniku działań takich jak ataki ransomware naraża przedsiębiorstwa na ogromne niebezpieczeństwo. Commvault to technologiczny lider w obszarze zarządzania danymi i ich ochrony. Moją misją jest sukcesywnie podnoszenie świadomości klientów w kwestii bezpieczeństwa danych oraz możliwości jakie daje współczesne oprogramowanie do zarządzania danymi w chmurze. – komentuje Beata Tokarska, CEE Marketing Manager, Commvault.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.