Komunikaty PR

CUK Ubezpieczenia Twoja SUPEROCHRONA!

2020-02-10  |  11:00

W lutym, multiagencja CUK Ubezpieczenia oferuje swoim klientom trzy promocyjne oferty ubezpieczeniowe. Każda z polis to superokazja na wykupienie polisy nie tylko w promocyjnej cenie, ale niekiedy z wieloma przydatnymi benefitami. W tym miesiącu wśród Produktów Miesiąca znalazło się ubezpieczenie podróżne, na życie oraz mieszkania lub domu.

Podróże – tylko z Generali

Pierwszą z promocyjnych ofert jest ubezpieczenie „Generali z myślą o podróży”. – „Od 1 lutego, każdy klient, który zdecyduje się na zakup tej polisy, otrzyma dodatkowe ubezpieczenie sprzętu sportowego za złotówkę. Szczególnie w okresie ferii zimowych, takie rozwiązanie może okazać się zbawienne, jeśli mamy w planach wyjazd w góry, gdzie będą potrzebne nam narty lub deska” – mówi Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia. Niezależnie od tego, jaka będzie wysokość sumy ubezpieczenia – składka na sprzęt nie zostanie podniesiona. – „Ubezpieczenie jest dostępne dla trzech obszarów: Polski, Europy oraz całego świata. Dzięki temu, możemy dostosować polisę do kierunku swojej podróży. Oprócz dopasowania zakresu polisy, mamy także możliwość wyboru pakietu, który może zawierać assistance, NNW, OC w życiu prywatnym, czy też ubezpieczenie bagażu. Ponadto wybrany przez nas pakiet może zostać dodatkowo rozszerzony o takie benefity jak zwrot kosztów udziału własnego w wynajętym samochodzie lub przy odwołaniu podróży, noclegów czy biletów lotniczych, a także Moto Assistance” – zaleca Maciej Kuczwalski.

HestiaGO na życie

Wśród Produktów Miesiąca w lutym, można znaleźć także zupełnie nową polisę, która będzie obejmować ochroną nasze życie. – „Dzięki współpracy z TU Ergo Hestia, jedną z lutowych promocji jest, zupełnie nowa w naszej ofercie, polisa na życie. TUnŻ Hestia udostępnia nam produkt typu Grupa Otwarta. Ubezpieczenie w takiej formie ma wiele rozmaitych zalet między innymi składki już od 30 PLN, brak karencji przy śmierci ubezpieczonego i tylko 3 miesiące przy poważnych zachorowaniach, 27 wariantów ubezpieczenia dostępnych dla singla, seniora, pary oraz całej rodziny, wszystkie warianty dostępne do ukończenia 66. roku życia, a także szeroki zakres Medical Assistance oraz MediPlan” – rozwija ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia. Niezaprzeczalną zaletą jest to, że polisa obowiązuje na terenie całego świata oraz to, że dzięki niewielkiej dopłacie mamy możliwość powiększenia pakietu ochronnego o wiele przydatnych dodatków. – „Dzięki poszerzeniu zakresu o MediPlan uzyskujemy konsultacje lekarzy specjalistów, zabiegi ambulatoryjne, badania diagnostyczne, rehabilitację, telefoniczną informację szpitalną i medyczną oraz stomatologiczny program rabatowy. Jeśli zdecydujemy się na Medical Assistance do naszej dyspozycji będą takie usługi jak: organizacja i pokrycie kosztów wizyty lekarza, transport medyczny, opieka nad dziećmi i osobami niesamodzielnymi, dostawa podstawowych artykułów oraz leków, opieka nad zwierzętami domowymi i wiele innych” – podkreśla Maciej Kuczwalski.

Bezpieczny dom z TUZ

Niezależnie od tego, na jak długo planujemy wyjechać – przed wyjazdem warto jest zabezpieczyć swój dom przed różnymi niespodziewanymi zdarzeniami. W lutym CUK wraz z TUZ Ubezpieczenia oferuje polisę dla domu jednorodzinnego lub mieszkania tańszą o 35%. – „Polisę możemy dopasować do swoich indywidualnych potrzeb. Ponadto jest ona dostępna w dwóch pakietach All Risk i Ryzyka Nazywane” – podkreśla Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia. Co roku, podczas ferii zimowych, masa mieszkań i domów jest pozostawiana bez nadzoru właścicieli, co skutkuje tym, że stają się one celem złodziei. Niestety, może okazać się, że włamania i rabunki, to dopiero początek naszych zmartwień. Ubezpieczenie zapewni nam również spokój, w przypadku przepięć w instalacji elektrycznej, pęknięcia którejś z rur czy szkody spowodowanej upadkiem drzewa na cześć ogrodzenia czy domu. – „Decydując się na któryś z wariantów polisy TUZ, możemy dodatkowo rozszerzyć pakiet o OC w życiu prywatnym, Home Assistance, ochronę prawną, a także ubezpieczenie nagrobka” – informuje Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Wszystkie trzy oferty są dostępne od 1 do 29 lutego w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto, do 31 marca 2020 roku, multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Compensie, Generali, Link4 lub TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trawa przez cały pierwszy kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

O FIRMIE

CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.