Komunikaty PR

Cyfrowa transformacja w Boticário Group

2021-08-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Firma Dassault Systèmes (Euronext Paris: FR0014003TT8, DSY.PA) ogłosiła, że największa na świecie kosmetyczna sieć franczyzowa, Boticário Group, zarządzająca ponad 4 tys. sklepów w Brazylii i w ponad 15 krajach, wybrała platformę 3DEXPERIENCE, aby dokonać cyfrowej transformacji procesów produkcyjnych, dzięki którym powstaje 300 milionów produktów rocznie sprzedawanych pod takimi markami, jak O Boticário, Eudora, quem disse, berenice? i Vult.

Boticário Group będzie korzysta z rozwiązania branżowego „Perfect Production”, bazującego na platformie 3DEXPERIENCE, które pozwoli usprawnić zarządzanie procesami na hali produkcyjnej oraz przyspieszyć produkcję w dwóch fabrykach firmy w Brazylii. Lepszy wgląd w procesy produkcyjne i szerszy zakres kontroli pozwolą ograniczyć koszty zapasów, zmniejszyć liczbę wadliwych produktów i poprawić zgodność z przepisami. Zyski jakościowe i wydajnościowe zapewnią firmie przewagę konkurencyjną.

– Nasza strategia rozwoju będzie opierać się na integracji procesów produkcyjnych i usprawnieniu operacji dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym i lepszej identyfikowalności. Znamy przykłady efektywnej współpracy Dassault Systèmes z innymi firmami z naszej branży, a ponadto byliśmy świadomi wartości, jaką platforma 3DEXPERIENCE mogłaby zapewnić naszej organizacji w miarę dojrzewania naszej strategii. To pozwoliło nam podjąć właściwą decyzję – mówi Leandro Balena, Industrial Director, Boticário Group.

– Firma Boticário Group zauważyła potrzebę optymalizacji swojego produkcyjnego know-how w celu generowania długotrwałej wartości, która jest kluczowym elementem renesansu przemysłu – mówi Philippe Loeb, Vice President, Consumer Packaged Goods & Retail Industry, Dassault Systèmes. – Platforma 3DEXPERIENCE oferuje firmom z sektora CPG i handlu detalicznego nowe podejście do rozwiązywania problemów związanych ze złożonością produkcji, która prowadzi do kosztownych opóźnień we wprowadzaniu nowych produktów, nieregularnych dostaw i generujących koszty zapasów, a więc czynników wpływających niekorzystanie na integralność marki oraz wrażenia zakupowe konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: East Side Consulting GmbH
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.