Cyfrowa transformacja w Boticário Group
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes (Euronext Paris: FR0014003TT8, DSY.PA) ogłosiła, że największa na świecie kosmetyczna sieć franczyzowa, Boticário Group, zarządzająca ponad 4 tys. sklepów w Brazylii i w ponad 15 krajach, wybrała platformę 3DEXPERIENCE, aby dokonać cyfrowej transformacji procesów produkcyjnych, dzięki którym powstaje 300 milionów produktów rocznie sprzedawanych pod takimi markami, jak O Boticário, Eudora, quem disse, berenice? i Vult.
Boticário Group będzie korzysta z rozwiązania branżowego „Perfect Production”, bazującego na platformie 3DEXPERIENCE, które pozwoli usprawnić zarządzanie procesami na hali produkcyjnej oraz przyspieszyć produkcję w dwóch fabrykach firmy w Brazylii. Lepszy wgląd w procesy produkcyjne i szerszy zakres kontroli pozwolą ograniczyć koszty zapasów, zmniejszyć liczbę wadliwych produktów i poprawić zgodność z przepisami. Zyski jakościowe i wydajnościowe zapewnią firmie przewagę konkurencyjną.
– Nasza strategia rozwoju będzie opierać się na integracji procesów produkcyjnych i usprawnieniu operacji dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym i lepszej identyfikowalności. Znamy przykłady efektywnej współpracy Dassault Systèmes z innymi firmami z naszej branży, a ponadto byliśmy świadomi wartości, jaką platforma 3DEXPERIENCE mogłaby zapewnić naszej organizacji w miarę dojrzewania naszej strategii. To pozwoliło nam podjąć właściwą decyzję – mówi Leandro Balena, Industrial Director, Boticário Group.
– Firma Boticário Group zauważyła potrzebę optymalizacji swojego produkcyjnego know-how w celu generowania długotrwałej wartości, która jest kluczowym elementem renesansu przemysłu – mówi Philippe Loeb, Vice President, Consumer Packaged Goods & Retail Industry, Dassault Systèmes. – Platforma 3DEXPERIENCE oferuje firmom z sektora CPG i handlu detalicznego nowe podejście do rozwiązywania problemów związanych ze złożonością produkcji, która prowadzi do kosztownych opóźnień we wprowadzaniu nowych produktów, nieregularnych dostaw i generujących koszty zapasów, a więc czynników wpływających niekorzystanie na integralność marki oraz wrażenia zakupowe konsumentów.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.