Dan Cake wystartował z nową akcją konsumencką
„Sezon otwarty na dobre” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do celebrowania trwającego sezonu grillowego.
Lato i okres wakacji to czas kojarzony nie tylko z wyjazdami i urlopami, ale także z grillowaniem. Zainspirowani restauracyjnym czy foodtruckowym wydaniem dań grillowych, coraz chętniej serwujemy je we własnych domach, w plenerze czy ogródkach działkowych, niejednokrotnie decydując się na przyrządzanie ich w mniej oczywistych wersjach.
Z myślą o wszystkich miłośnikach przygotowywania posiłków na ruszcie marka Dan Cake wystartowała z wyjątkowym konkursem. Zadaniem uczestników jest zrobienie zdjęcia przyrządzonego przez siebie dania z grilla i udostępnienie go na swoim Instagramowym profilu, a następnie oznaczenie konta Dan Cake i wpisanie hasztaga #GrilujZDanCake.
Na stronie aktywacji www.SezonOtwartyNaDobre.pl można dodatkowo zainspirować się autorskimi przepisami, które bazują na produktach Dan Cake dedykowanym potrawom grillowym. Na zwycięzców czekają grille elektryczne, fartuchy grillowe i zestawy produktów Dan Cake.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną i stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która dba również o komunikację w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami. Kampanię mediową na Facebook’u i Instagramie prowadzi agencja Ancymony.
Konkurs potrwa do 9 sierpnia br.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.