Komunikaty PR

Dassault Systèmes organizuje AirXperience 2021

2021-06-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Dassault Systèmes organizuje AirXperience 2021, wirtualne wydarzenie dotyczące najnowszych osiągnięć technologicznych w dziedzinie przemysłu lotniczego i obronnego. Konferencja online odbędzie się 22-25 czerwca 2021r. W obliczu rosnących oczekiwań klientów i coraz większej złożoności programu lotniczego, innowatorzy z branży dążą do zapewnienia zoptymalizowanych, bezpiecznych i zrównoważonych środków transportu. Konferencja będzie doskonałą okazją do spotkania z liderami branży, którzy podzielą się wskazówkami dotyczącymi sposobu osiągnięcia wyższej efektywności i konkurencyjności przez firmy z branży lotniczej. 

Eksperci z firm: Airbus Defence and Space, Hemeria, Liebherr, Sogeclair, Spirit AeroSystems i ThrustMe wraz z Davidem Zieglerem, wiceprezesem ds. przemysłu lotniczego i obronnego w Dassault Systèmes, wezmą udział w sesjach na żywo poświęconych łańcuchowi dostaw w branży lotniczej, obronności i przemyśle kosmicznym. Sesje będą dotyczyć zagadnień związanych z transformacją cyfrową i platformami cyfrowymi, jak 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes, które oferują nowe sposoby konceptualizacji, projektowania, produkcji, testowania, certyfikacji i utrzymania nowych pojazdów powietrznych i kosmicznych.

Sesje będą poruszać następujące tematy:

  • Przekształcenie łańcucha dostaw w przemyśle lotniczym i kosmicznym z modelu silosowego w sieć wartości, aby zwiększyć transparentność i usprawnić współpracę między organizacjami i lokalizacjami.
  • Szybsze i dokładniejsze podejmowanie decyzji, zintegrowane planowanie misji, zwinność i inteligentne rozwiązania z zakresu proaktywnego utrzymania w firmach obronnych.
  • Przemysł kosmiczny: skrócenie czasu opracowywania rakiet i satelitów; uzyskanie  odpowiedniej jakości za pierwszym razem przyczyni się do udanych startów i operacji w kosmosie.

W programie znajdą się również referencje od klientów Dassault Systèmes, w tym Ball Aerospace, Korea Aerospace Industries, MTorres, Spirit AeroSystems i Turkish Aerospace Industries. Przedstawiciele wymienionych firm opowiedzą, w jaki sposób wykorzystują platformę 3DEXPERIENCE do przyspieszania innowacji oraz poprawy wydajności i elastycznej produkcji.

Więcej informacji na temat AirXperience 2021: https://events.3ds.com/airxperience-2021

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: East Side Consulting GmbH
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.