Komunikaty PR

DNI OTWARTE BALLUFF, FANUC, LENZE I SCHUNK

2020-02-05  |  12:00
Biuro prasowe

Weź udział w wyjątkowym wydarzeniu organizowanym przez cztery największe firmy technologiczne na świecie – BALLUFF, FANUC, LENZE I SCHUNK! To doskonała okazja na wykorzystanie wiedzy i doświadczenia praktyków automatyki i robotyki 4 firm w jednym miejscu. Poznasz najnowocześniejsze rozwiązania, które z powodzeniem są stosowane na całym świecie, a które mogą przyczynić się do rozwoju Twojej firmy!

Poznaj świat automatyki przemysłowej i robotów!

To już trzecia edycja DNI OTWARTYCH, która odbędzie się 26-27 lutego 2020 r. w Katowicach w siedzibie firmy Lenze. W trakcie wydarzenia zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania z zakresu automatyki i robotyki. Opowiemy o obserwowanych trendach w gospodarce polskiej, europejskiej i światowej, dowiesz się, jakie stoją przed nami wyzwania rynkowe i jak możemy obrócić je na własną korzyść.

Automatyka i robotyzacja to nowa era produkcji, która znacząco zwiększa wydajność zakładów przemysłowych i daje możliwość wprowadzania elastycznych zmian zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. BALLUFF, FANUC, LENZE i SCHUNK dostarczają produkty, które w połączeniu stanowią idealne rozwiązania dla wielu przedsiębiorstw.

Stąd też idea wspólnego wydarzenia, gdzie każda z tych czterech firm będzie mogła podzielić się swoim doświadczenie i w praktyce pokazać jak to wszystko może działać. Zainteresowany? Rejestracji możesz dokonać pod tym linkiem evenea.pl/event/AutomatykaiRoboty!

Program DNI OTWARTYCH

Program DNI OTWARTYCH został podzielony na dwie części, gdzie najpierw zaprezentowana zostanie niezbędna wiedza, a następnie zostanie ona poparta rzeczywistymi rozwiązaniami dostępnymi w showroom.

Wydarzenie jest kierowane do menedżerów i właścicieli firm produkujących maszyny i firm integratorskich, pracowników działu automatyki, utrzymania ruchu oraz do użytkowników końcowych maszyn i robotów. Skorzystaj z wyjątkowej możliwości spotkania z praktykami z zakresu automatyki i robotyzacji! 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.