Dorota Sulich-Długosz wraca do biura reklamy wydawnictwa KUKBUK
Dorota Sulich-Długosz wraca do wydawnictwa KUKBUK na stanowisko Dyrektorki Biura Reklamy.
Od sierpnia 2020 roku Dorota Sulich-Długosz pracowała w agencji Prospero Film & Media, pełniąc tam rolę Key Account Directora i była odpowiedzialna za realizację projektów niestandardowych w obszarze video, digital oraz w mediach tradycyjnych. Wcześniej, przez 6 lat związana była z wydawnictwem KUKBUK. Najpierw jako manager ds. reklamy, następnie awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy i stanęła na czele zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż wszystkich form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa, w tym: magazynu drukowanego, strony kukbuk.pl, projektów specjalnych, sponsoringu eventów oraz warsztatów.
„W związku z rozwojem wydawnictwa oraz rozszerzeniem jego działalności o nowe produkty i usługi, jakimi są np. ebooki oraz KUK Studio, zaistniała także potrzeba rozbudowy zespołu biura reklamy. Dorota jest osobą sprawdzoną, dobrze znającą specyfikę naszych tytułów oraz formułę pracy w wydawnictwie, zatem była dla nas naturalnym wyborem.” – komentuje Daria Pawlewska, wydawczyni oraz redaktorka naczelna magazynu KUKBUK.
Oprócz Doroty Sulich-Długosz w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK pracują obecnie: Anna Białobrzeska, odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w wydaniach drukowanych, Magdalena Korcz, prowadząca działania eventowe i marketing oraz Kacper Widuch, odpowiedzialny za reklamę on-line i działania digital.
Sulich-Długosz z branżą reklamową związana jest od ponad 15 lat. Jako specjalistka ds. reklamy pracowała m.in. w wydawnictwach Edipresse Polska oraz Marquard Media Polska.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.