Dorota Sulich-Długosz wraca do biura reklamy wydawnictwa KUKBUK
Dorota Sulich-Długosz wraca do wydawnictwa KUKBUK na stanowisko Dyrektorki Biura Reklamy.
Od sierpnia 2020 roku Dorota Sulich-Długosz pracowała w agencji Prospero Film & Media, pełniąc tam rolę Key Account Directora i była odpowiedzialna za realizację projektów niestandardowych w obszarze video, digital oraz w mediach tradycyjnych. Wcześniej, przez 6 lat związana była z wydawnictwem KUKBUK. Najpierw jako manager ds. reklamy, następnie awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy i stanęła na czele zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż wszystkich form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa, w tym: magazynu drukowanego, strony kukbuk.pl, projektów specjalnych, sponsoringu eventów oraz warsztatów.
„W związku z rozwojem wydawnictwa oraz rozszerzeniem jego działalności o nowe produkty i usługi, jakimi są np. ebooki oraz KUK Studio, zaistniała także potrzeba rozbudowy zespołu biura reklamy. Dorota jest osobą sprawdzoną, dobrze znającą specyfikę naszych tytułów oraz formułę pracy w wydawnictwie, zatem była dla nas naturalnym wyborem.” – komentuje Daria Pawlewska, wydawczyni oraz redaktorka naczelna magazynu KUKBUK.
Oprócz Doroty Sulich-Długosz w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK pracują obecnie: Anna Białobrzeska, odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w wydaniach drukowanych, Magdalena Korcz, prowadząca działania eventowe i marketing oraz Kacper Widuch, odpowiedzialny za reklamę on-line i działania digital.
Sulich-Długosz z branżą reklamową związana jest od ponad 15 lat. Jako specjalistka ds. reklamy pracowała m.in. w wydawnictwach Edipresse Polska oraz Marquard Media Polska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.