DPD Polska z tytułami Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010 – 2020 oraz Gwiazda Ja
DPD Polska, wiodący operator kurierski w Polsce, otrzymała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2020 oraz Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010 – 2020 w kategorii „Usługi kurierskie”. Wyróżnienia są potwierdzeniem dbałości DPD Polska o potrzeby nadawców i odbiorców przesyłek.
Uzyskane przez firmę tytuły plasują ją w gronie marek, które otrzymały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu ankietowym metodą CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży.
Tytuły Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010 – 2020 oraz Gwiazda Jakości Obsługi 2020 przyznawane są w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi, który monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji klientów w całej Polsce. Od ponad dziesięciu lat pomaga budować relacje pomiędzy firmami i konsumentami, umożliwiając im swobodną komunikację.
Statuetki Gwiazd wręczone zostaną podczas uroczystej Gali Gwiazd Jakości Obsługi, która odbędzie się 13 marca 2020 roku w Business Center Club w Warszawie, z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Patronem wydarzenia jest Onet.pl.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.