Druga specjalistyczna opinia medyczna od Europ Assistance
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Grupa Europ Assistance wzmacnia ofertę produktu Expert Second Medical Opinion (SMO). SMO oferuje klientom całodobowy dostęp do spersonalizowanej opinii specjalisty medycznego, co pozwala im podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące ich zdrowia i zalecanego leczenia.
SMO to prosta i łatwa w użyciu usługa, która umożliwia pacjentom otrzymanie drugiej opinii od certyfikowanych ekspertów medycznych w ciągu 10 dni roboczych. SMO zapewnia pacjentom dostęp do drugiej opinii wykwalifikowanego eksperta w danej dziedzinie, aby wesprzeć ich przy ważnych decyzjach medycznych. Oferta pozwala Europ Assistance wykorzystać swoją globalną sieć medyczną i istniejące relacje z renomowanymi instytucjami medycznymi, aby zapewnić pacjentom najwyższy poziom usług, bez względu na to, gdzie się znajdują.
Prosty i szybki proces pomocy
Pacjenci, u których zdiagnozowano chorobę, powinni skontaktować się z całodobowym Centrum Pomocy online lub telefonicznie, aby przesłać swoje informacje medyczne wraz z wszelkimi pytaniami do managera opieki Europ Assistance, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie klienta przez cały proces pomocy. Po otrzymaniu wymaganych dokumentów od pacjenta lekarze Europ Assistance sprawdzają je w celu ustalenia, czy problem należy sklasyfikować jako ciężką chorobę, chorobę przewlekłą lub nagłą interwencję. Następnie tworzone jest podsumowanie kliniczne i konsultowane z odpowiednim specjalistą. Ekspert medyczny Europ Assistance analizuje dokumenty medyczne i przegląd kliniczny pacjenta i przekazuje pisemny raport z drugą opinią w ciągu 5–10 dni roboczych. Manager opieki udostępnia raport pacjentowi, który może zadawać dodatkowe pytania i prosić o wyjaśnienie, a w razie potrzeby manager opieki może pomóc mu w zorganizowaniu dodatkowych usług, takich jak pomoc w opiece domowej.
Expert Second Medical Opinion wpisuje się w misję naszej firmy, która polega na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom oraz zapewnienia im wygody i bezpieczeństwa w trudnych i stresujących sytuacjach. Pacjenci mają dostęp 24/7 do opinii wykwalifikowanego eksperta medycznego, który pomoże w razie jakichkolwiek pytań dotyczących ostatniej diagnozy lub zaleceń dotyczących leczenia. Druga specjalistyczna opinia medyczna zapewnia pacjentom poczucie bezpieczeństwa i spokój w związku z ważnymi decyzjami dotyczącymi ich zdrowia – mówi Andrea Fiorani, Manager ds. linii osobistych w Grupie Europ Assistance.
Szeroka sieć najlepszych specjalistów
Europ Assistance dysponuje siecią 500 elitarnych ekspertów medycznych w 14 krajach w Ameryce Północnej, Europie i regionie Azji i Pacyfiku. Eksperci ci są wybierani w oparciu o kilka kluczowych kryteriów, w tym odpowiednie doświadczenie medyczne, aktywną praktykę medyczną, uznanie akademickie i rekomendacje ekspertów.
Ponadto Europ Assistance dysponuje, globalną siecią medyczną dającą dostęp do ponad 40 000 wiodących specjalistów na całym świecie.
Program drugiej opinii medycznej to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują rzetelnej informacji na temat własnego stanu zdrowia, potwierdzenia postawionej diagnozy i zaproponowanego planu leczenia. Dzięki dostępowi do sieci elitarnych ekspertów, mamy możliwość konsultowania przypadków medycznych naszych klientów z najlepszymi specjalistami na świecie. Jednocześnie zachęcamy partnerów biznesowych do włączenia naszego programu do swojej oferty. To doskonały sposób, aby wspierać klientów w najważniejszych dla nich kwestiach dotyczących ich zdrowia i życia – dodaje Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.