Druga specjalistyczna opinia medyczna od Europ Assistance
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Grupa Europ Assistance wzmacnia ofertę produktu Expert Second Medical Opinion (SMO). SMO oferuje klientom całodobowy dostęp do spersonalizowanej opinii specjalisty medycznego, co pozwala im podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące ich zdrowia i zalecanego leczenia.
SMO to prosta i łatwa w użyciu usługa, która umożliwia pacjentom otrzymanie drugiej opinii od certyfikowanych ekspertów medycznych w ciągu 10 dni roboczych. SMO zapewnia pacjentom dostęp do drugiej opinii wykwalifikowanego eksperta w danej dziedzinie, aby wesprzeć ich przy ważnych decyzjach medycznych. Oferta pozwala Europ Assistance wykorzystać swoją globalną sieć medyczną i istniejące relacje z renomowanymi instytucjami medycznymi, aby zapewnić pacjentom najwyższy poziom usług, bez względu na to, gdzie się znajdują.
Prosty i szybki proces pomocy
Pacjenci, u których zdiagnozowano chorobę, powinni skontaktować się z całodobowym Centrum Pomocy online lub telefonicznie, aby przesłać swoje informacje medyczne wraz z wszelkimi pytaniami do managera opieki Europ Assistance, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie klienta przez cały proces pomocy. Po otrzymaniu wymaganych dokumentów od pacjenta lekarze Europ Assistance sprawdzają je w celu ustalenia, czy problem należy sklasyfikować jako ciężką chorobę, chorobę przewlekłą lub nagłą interwencję. Następnie tworzone jest podsumowanie kliniczne i konsultowane z odpowiednim specjalistą. Ekspert medyczny Europ Assistance analizuje dokumenty medyczne i przegląd kliniczny pacjenta i przekazuje pisemny raport z drugą opinią w ciągu 5–10 dni roboczych. Manager opieki udostępnia raport pacjentowi, który może zadawać dodatkowe pytania i prosić o wyjaśnienie, a w razie potrzeby manager opieki może pomóc mu w zorganizowaniu dodatkowych usług, takich jak pomoc w opiece domowej.
Expert Second Medical Opinion wpisuje się w misję naszej firmy, która polega na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom oraz zapewnienia im wygody i bezpieczeństwa w trudnych i stresujących sytuacjach. Pacjenci mają dostęp 24/7 do opinii wykwalifikowanego eksperta medycznego, który pomoże w razie jakichkolwiek pytań dotyczących ostatniej diagnozy lub zaleceń dotyczących leczenia. Druga specjalistyczna opinia medyczna zapewnia pacjentom poczucie bezpieczeństwa i spokój w związku z ważnymi decyzjami dotyczącymi ich zdrowia – mówi Andrea Fiorani, Manager ds. linii osobistych w Grupie Europ Assistance.
Szeroka sieć najlepszych specjalistów
Europ Assistance dysponuje siecią 500 elitarnych ekspertów medycznych w 14 krajach w Ameryce Północnej, Europie i regionie Azji i Pacyfiku. Eksperci ci są wybierani w oparciu o kilka kluczowych kryteriów, w tym odpowiednie doświadczenie medyczne, aktywną praktykę medyczną, uznanie akademickie i rekomendacje ekspertów.
Ponadto Europ Assistance dysponuje, globalną siecią medyczną dającą dostęp do ponad 40 000 wiodących specjalistów na całym świecie.
Program drugiej opinii medycznej to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują rzetelnej informacji na temat własnego stanu zdrowia, potwierdzenia postawionej diagnozy i zaproponowanego planu leczenia. Dzięki dostępowi do sieci elitarnych ekspertów, mamy możliwość konsultowania przypadków medycznych naszych klientów z najlepszymi specjalistami na świecie. Jednocześnie zachęcamy partnerów biznesowych do włączenia naszego programu do swojej oferty. To doskonały sposób, aby wspierać klientów w najważniejszych dla nich kwestiach dotyczących ich zdrowia i życia – dodaje Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.