Drutex z tytułem BUDOWLANA FIRMA ROKU
Miesięcznik Builder po raz kolejny nagrodził Drutex tytułem Budowlanej Firmy Roku 2019, natomiast Leszek Gierszewski, twórca i Prezes firmy, otrzymał tytuł Osobowość Branży 2019. Prestiżowy konkurs Builder Awards organizowany był już po raz XVII.
Wiodący producent stolarki okienno-drzwiowej ponownie znalazł się w gronie najlepszych firm w branży budowlanej. Przyznane wyróżnienie potwierdza ugruntowaną pozycję Drutex na rynku oraz jakość i innowacyjność oferowanych produktów.
- W tym roku Drutex obchodzi swoje 35-lecie. Cieszę się, że ten jubileuszowy rok rozpoczął się przyznaniem nam tak prestiżowych wyróżnień. Są one potwierdzeniem, że konsekwentna strategia, inwestycje w innowacyjne produkty oraz nowoczesne powierzchnie produkcyjne i park maszynowy, a także budowanie pozycji marki na rynkach międzynarodowych, przynoszą oczekiwane rezultaty. To jednocześnie wyjątkowe zwieńczenie 2019 roku, w którym nie tylko nastąpił dynamiczny rozwój firmy, ale także zrealizowaliśmy kolejne, warte niemal 100 mln zł inwestycje. Dodam, że ten rok zapowiada się jeszcze bardziej obiecująco – powiedział Leszek Gierszewski, Prezes Zarządu, DRUTEX SA.
Builder Awards to jedne z najważniejszych w nagród w branży budowlanej. W tym roku odbyła się już XVII edycja konkursu. Rangę plebiscytu podkreśla skład kapituły, w który poza redakcją miesięcznika Builder, wchodzą wiodący przedstawiciele branży – autorytety z zakresu architektury i budownictwa reprezentujący najważniejsze uczelnie w kraju i za granicą.
Drutex, to wiodący producent okien, drzwi i rolet w Europie. Firma, w ciągu 35 lat, stała się marką rozpoznawalną nie tylko w Polsce, ale niemal na całym świecie. Jej dynamiczny rozwój był możliwy dzięki stabilnym fundamentom opartym w 100% na polskim kapitale. Strategię zorientowaną na najwyższej jakości produktów, najnowocześniejszej technologii oraz proinwestycyjnej polityce, od samego początku wcielał w życie, twórca tego okiennego giganta, Leszek Gierszewski. Dzisiejsza pozycja Drutexu nie byłaby z pewnością możliwa, gdyby nie jeszcze jeden, najważniejszy element każdego biznesu – klient. A tych Drutex zyskał już kilka milionów i z każdym rokiem ta liczba bardzo szybko rośnie. Firma już dziś jest postrzegana jako jeden z najlepszych ambasadorów polskiego przemysłu.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.