Komunikaty PR

Dzień kobiet w pracy – z prezentem na miarę współczesnej firmy!

2020-03-03  |  07:00
Biuro prasowe

Dzień kobiet, dzień kobiet, niech każdy się dowie, że dzisiaj jest święto dziewczynek!... pamiętacie jeszcze tę piosenkę? Dla wielu z nas to wspomnienie z PRL – czerwony goździk lub tulipan i paczka rajstop od szefa dla pracownic firmy to był standard. A jak to wygląda obecnie? Czy świętowanie
8 marca stało się popularnym świętem współczesnej korporacji?

Dzień Kobiet to święto ustanowione w roku 1910, jako wyraz szacunku dla ofiar walki o równouprawnienie kobiet. Obchodzono je obowiązkowo w szkołach i  miejscach pracy – obdarowując tradycyjnymi podarunkami kobiety – matki, babki, pracownice, koleżanki. Obecnie, publiczne świętowanie przybrało innego charakteru – organizowane są manify, czy demonstracje  połączone z happeningiem na rzecz równego traktowania kobiet i mężczyzn. Kobiety dla kobiet!

W polskich firmach tradycja świętowania Dnia Kobiet przetrwała, jednak dominujące obecnie pokolenia Millenialsów oraz młodych Z nadały mu zdecydowanie bardziej swobodnego i nowoczesnego charakteru.

Jakie prezenty są popularne na Dzień Kobiet?

W tym temacie możemy szaleć do woli… Począwszy od tradycyjnych słodyczy, po bukiety kwiatów lub też bardziej wyszukane podarunki  jak np. masaże, karnety do SPA, czy też sesje z makijażystką. W wielu korporacjach, szczególnie tych międzynarodowych Dzień Kobiet stał się okazją do wspólnego wyjścia po godzinach pracy, dobrej zabawy i budowania dobrej atmosfery w firmie.

Zaplanować ten dzień nie jest trudnym wyzwaniem, wyzwaniem dla firmy może być wybór  podarunków, aby zostały objęte finansowaniem z  ZFŚS. Dzięki temu na Dniu Kobiet skorzystać mogą obie strony.

Efektywne wykorzystanie ZFŚS

Na mocy wyroku Sądu Najwyższego z dnia 9 stycznia 2003r. (sygn. I SA/Wr 2206/00) pracodawcy mają możliwość zakupu artykułów cukierniczych lub kwiatów z funduszy ZFŚS. Ich zakup musi jednak wiązać się z zakresem i charakterem działalności socjalnej, a za takie uważa się chociażby planowane okoliczności / wydarzenia w firmie. W przypadku świadczeń okolicznościowych pracodawcy mogą liczyć na zwolnienie z podatku dochodowego do kwoty 380zł rocznie, a nawet więcej, o ile zamienią tradycyjne upominki na podarunki w formie  karty przedpłaconej.

Z kartą podarunkową Edenred pracodawcy zaoszczędzą:

  • Do 1000zł rocznie w PIT / na jednego pracownika
  • Czas, niezbędny do zorganizowania / zamówienia i dostarczenia podarunków
  • Na kosztach logistycznych i magazynowaniu – dostawa Kart podarunkowych trwa zaledwie 72h.

Wybór należy do Ciebie >>> www.edenred.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Firma Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
2025-01-20 | 06:00

Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych

Firma specjalizująca się w usługach elektrycznych Elektro-Partner Kraków wprowadza do oferty darmowe konsultacje elektryczne dla inwestycji na terenie Krakowa i okolic.
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Handel

Sejm pracuje nad podwyżką akcyzy na e-papierosy i urządzenia do waporyzacji. Część produktów może zniknąć z rynku

Planowane podwyżki akcyzy mogą doprowadzić do wycofania części produktów z rynku, a eksperci zwracają uwagę na szereg nieprawidłowości dotyczących projektu i sposobu ich procedowania. Zdaniem dr. hab. Krzysztofa Koźmińskiego, kierownika Centrum Oceny Skutków Regulacji, regulacja może naruszać kluczowe zasady prawne, takie jak zasada proporcjonalności i równości wobec prawa. – Mam wątpliwości, czy taka zmiana podatkowa jest adekwatna w stosunku do deklarowanych skutków, które chce osiągnąć projektodawca – mówi ekspert, wskazując też na krótki okres vacatio legis, który może utrudnić przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych przepisów.

Konsument

Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro

Firmy telekomunikacyjne odgrywają coraz ważniejszą rolę w udostępnianiu szerokiemu odbiorcy sztucznej inteligencji. T-Mobile udostępni swoim klientom w ramach programu Magenta Moments, całkowicie za darmo, zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro, wykorzystującą płatne modele językowe. Ma to być odpowiedź na potrzeby, które stają się widoczne już dziś, a w niedalekiej przyszłości staną u podstaw wszelkich działań związanych z wyszukiwaniem informacji w sieci.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.