Komunikaty PR

Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – nowość marki Garden Gourmet

2022-09-26  |  14:15
Biuro prasowe
Do pobrania Falafel ( 0.06 MB )

Nestlé wprowadza wegański falafel z kolendrą – orientalna nowość marki Garden Gourmet

 

Wegański falafel doprawiony mieszanką aromatycznych przypraw to nowa propozycja Nestlé dla wszystkich miłośników pożywnych i smacznych posiłków - w tym wegan, wegetarian i fleksitarian.  

 

Wegański falafel Garden Gourmet już od pierwszego kęsa przenosi w świat orientalnych smaków kuchni roślinnej. Te zachęcające do natychmiastowego spróbowania pulpeciki są doskonałym pomysłem na urozmaicenie domowego menu. Można je podać w szybki i łatwy sposób, a dodatkowo doskonale komponują się z dodatkami - chlebkiem pita, sałatką lub sosami. To pierwsza oparta na białku z ciecierzycy propozycja marki Garden Gourmet.

 

Wegański falafel to prosty sposób na niezbędną porcję warzyw na talerzu - i doskonałe źródło błonnika. Natomiast białko z ciecierzycy dostarcza niezbędnych aminokwasów egzogennych: czyli takich, które człowiek może pozyskiwać wyłącznie z pożywienia, ponieważ nasz organizm ich nie wytwarza. W recepturze zastosowano cukinię oraz cebulę, a całość wzbogacono nutą przypraw – w tym pobudzającą apetyt aromatyczną kolendrą.

 

– Jesteśmy przekonani, że wyśmienity falafel z kolendrą trafi na stoły zarówno smakoszy, jak i osób, dla których istotna jest dbałość o środowisko oraz dobrostan zwierząt – mówi Bartosz Dmowski, CEE Business Development Manager Garden Gourmet. – Garden Gourmet trafnie odczytuje trendy konsumenckie i na nie odpowiada – najlepszym dowodem jest wzrost sprzedaży produktu o ponad 700 proc. rok do roku. Dlatego zwiększamy dostępność dań marki Garden Gourmet: teraz oferowane są w stałej sprzedaży w sklepach sieci Carrefour.    

 

W portfolio Garden Gourmet znajdują się produkty wegetariańskie i wegańskie oparte o białko sojowe (od teraz – również białko z ciecierzycy) oraz specjalnie dobrane kompozycje innych składników roślinnych, a także przypraw i ziół. W Polsce, obok nowego Wegańskiego Falafela, dostępne są Klopsiki Warzywne, Fileciki Roślinne, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Grillowany Filet Roślinny, Sznycel Roślinny, Klopsiki Roślinne, Burger Roślinny. Więcej informacji (wraz z przepisami) można znaleźć na stronie https://www.gardengourmet.pl/

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

 

 

 

           

Agnieszka Bieńko                        Tel.: +48 600 040 315                        agnieszka.bienko@pl.nestle.com            

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.