Komunikaty PR

Ekonomiczne rozwiązania do druku w domowym biurze – czy to możliwe?

2021-07-09  |  10:45
Biuro prasowe

Konieczność pracy zdalnej przy pandemii koronawirusa nie tylko zmusiła część społeczeństwa do przeorganizowania domowych przestrzeni w biuro, ale również stworzyła potrzebę odpowiedniego doposażenia pracowników – tak, aby mogli świadczyć służbowe obowiązki poza siedzibą firmy. Aż 41% członków zespołu, by sprawnie rozpocząć pracę zdalną, musiało stworzyć od początku lub doposażyć domową przestrzeń do pracy - kupić biurko, wygodne krzesło, laptopa lub też drukarkę. Znaczna większość z nich musiała dokonać zakupu na własny rachunek – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Personnel Service. Sztuką okazuje się znalezienie rozwiązań, które nie tylko będą kompaktowe, tak aby nie zajmować za dużo miejsca w prywatnym mieszkaniu, ale również ekonomiczne, ponieważ koszty związane z eksploatacją ponoszą najczęściej pracownicy.

Do zapewnienia komfortowych warunków pracy istotne jest wyposażenie domowego biura w urządzenia, które były dostępne w siedzibie firmy, by zapewnić utrzymanie takiego samego, bądź zbliżonego poziomu wydajności jak w biurze. Ciężko wyobrazić sobie codzienną pracę bez drukarki i skanera. Przy wyborze urządzenia do domu warto wybrać rozwiązanie, które pozwoli na optymalizację kosztu druku, tak aby nie zrujnować rodzinnego budżetu. Dodatkowo podejmując decyzje o zakupie drukarki, warto zastanowić się nad urządzeniem wielofunkcyjnym, które będzie posiadać nie tylko funkcję druku, ale również skanu i kopiowania – ta ostatnia przyda się szczególnie najmłodszym członkom rodziny podczas powrotu do szkoły. Przy wyborze rozwiązania do druku należy również zwrócić uwagę na jego design oraz rozmiar. Drukarka, która ma stanąć w domu – niezależnie od tego, czy wykorzystywana będzie na co dzień, czy od święta – powinna być poręczna i oferować wiele przydatnych funkcji np. możliwość bezprzewodowego połączenia z komputerem. Na szczęście za nami już wielkogabarytowe sprzęty drukujące, które zajmowały pół biurka lub też znaczną część komody a jakością wydruków, oraz prędkością pracy znacznie odbiegały od rozwiązań biznesowych.

Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, postanowiliśmy wprowadzić nową generację atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych z serii InkBenefit Plus, które idealnie wpasują się w domową przestrzeń i sprawdzą w warunkach home office. Co ważne drukarki InkBenefit Plus gwarantują najwyższą jakość druku przy niskich kosztach eksploatacji – szczególnie że system uzupełniania zbiorników z atramentem pozwala na wydruk nawet do 15 000 stron w kolorze czarnym. Jednocześnie umożliwiają znaczne zredukowanie kosztów wydruku, tym samym zmniejszając częstotliwość uzupełniania atramentu” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Kupując urządzenie do domowego użytku, powinniśmy również zwrócić uwagę na jego jakość – solidność wykonania i okres gwarancji producenta to kluczowe aspekty szczególnie dla drukarki, która ma sprawdzić się podczas pracy zdalnej, szczególnie gdy korzystają z niego również inni domownicy. Równie istotna jest też kwestia kompatybilności urządzenia z innymi sprzętami podpiętymi do tej samej sieci.

Łączność bezprzewodowa znacznie ułatwia dostęp do urządzenia upoważnionym do tego użytkownikom, bez konieczności łączenia za pomocą kabla. Wspomniane wcześniej produkty z serii InkBenefit Plus pozwalają także na bezpośredni druk z telefonu komórkowego lub tabletu z aplikacji mobilnej Brother iPrint&Scan, Apple AirPrint lub też na drukowanie zdalne oraz z chmury za pomocą funkcji Email Print czy Web Connect co znacznie usprawnia codzienną pracę” – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.