Komunikaty PR

Emma Copland nową dyrektor ds. HR w Eurowag

2022-10-12  |  09:25
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Kurzejewska
Made in PR

Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/

Emma Copland została nową dyrektor HR Eurowag. W trakcie trwania swojej kariery zawodowej zajmowała wysokie stanowiska w wielu międzynarodowych koncernach. Do Eurowag wnosi bogate doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi m.in. z organizacji zatrudniających pracowników z całego świata. Jako Chief People Officer (CPO) będzie odpowiedzialna za strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, rozwój procesów i kadr, budowanie kultury w organizacji, jak również kształtowanie wizerunku pracodawcy.

Głównym zadaniem nowej CPO jest rozwijanie potencjału pracowników firmy Eurowag z wykorzystaniem najnowszych światowych trendów, aby ich praca wzmacniała konkurencyjność firmy w całej Europie. Na swoim stanowisku będzie starała się przyczynić się do sukcesu całej organizacji, kreując przyjazne i motywujące pracowników środowisko.

Copland: zasoby ludzkie i biznes idą w parze

– Eurowag stanowi połączenie klasycznej korporacji (notowanej na londyńskiej giełdzie) oraz firmy rodzinnej, prowadzonej od 25 lat przez jej założyciela. Ta unikatowa kompozycja zapewnia firmie wyjątkowe miejsce na rynku pracy. Co więcej, jest to organizacja, która kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój. Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego zespołu. To wspaniała perspektywa, by zdynamizować Eurowag pod względem wzrostu, zarówno w kategoriach biznesowych, jak i personalnych – podkreśla Emma Copland i dodaje: – Choć zabrzmi to banalnie, firma to ludzie. Moje zadanie polega na tym, by zadbać o to, żeby biznes i zasoby ludzkie szły ze sobą w parze i wzajemnie się uzupełniały.

Emma Copland ma ponad 25 lat doświadczenia w pracy w zasobach ludzkich, głównie w firmach technologicznych i obsługujących klientów. Przed dołączeniem do Eurowag spędziła trzy lata jako dyrektor ds. HR w RM plc, spółce specjalizującej się w rozwiązaniach IT dla edukacji. Pracowała również na tym samym stanowisku dla czołowego dostawcy usług energetycznych Centrica, a także kierowała działem personalnym sieci butików The Bicester Collection. W swojej bogatej karierze nie ograniczyła się jednak wyłącznie do zasobów ludzkich – miała okazję sprawdzić się także na stanowiskach w działach marketingu i zarządzaniu finansami. Emma pochodzi z Wielkiej Brytanii; ukończyła studia na Uniwersytecie w Edynburgu. Posiada prestiżowy certyfikat Chartered Institute of Personnel Development (CIPD) uzyskany na University of Westminster.

Innowacje nie tylko w mobilności

Mimo trudnej sytuacji na świecie Eurowag osiąga stabilny i przekonujący wzrost. Znajduje to odzwierciedlenie w wynikach pierwszego półrocza tego roku, w których spółka potwierdziła swoją średnioterminową perspektywę finansową. Od niedawna znajduje się również w prestiżowym indeksie giełdowym FTSE 250 londyńskiej giełdy. Misją Eurowag jest niesienie operatorom transportowym pomocy w cyfryzacji, która z kolei prowadzi do większej wydajności i rentowności, a także do zmniejszenia wpływu komercyjnego transportu drogowego na środowisko. Eurowag nie ogranicza swoich innowacji do biznesu: inspiruje również podejście do CSR, w którą aktywnie angażuje swoich pracowników. Każdy pracownik otrzymuje indywidualny budżet na projekty charytatywne, który może wykorzystać według własnego uznania.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.