Europ Assistance Polska podsumowuje 2019 rok
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw realizowanych w 2019 roku. Firma obsłużyła 7% więcej spraw assistance niż rok wcześniej. Niezmiennie, najwięcej zgłoszeń trafiających do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska dotyczyło problemów z samochodem. W minionym roku nastąpił znaczny wzrost obsługiwanych spraw medycznych, podróżnych i domowych.
W obszarze car assistance, miniony rok był podobny do lat poprzednich. Usługi assistance samochodowego niezmiennie cieszą się popularnością i najwięcej takich spraw (47%) trafiło do Centrum Pomocy Europ Assistance Polska. Wśród najczęstszych świadczeń, z których korzystali klienci było holowanie, naprawa pojazdu na miejscu i wynajem samochodu zastępczego.
W ubiegłym roku firma zanotowała znaczny wzrost zgłoszeń medycznych realizowanych w Polsce. Europ Assistance obsłużyła dwa razy tyle spraw niż rok temu. Najwięcej zgłoszeń dotyczyło nagłego zachorowania i nieszczęśliwego wypadku. Duży wzrost nastąpił również w assistance podróżnym. W 2019 roku firma obsłużyła 40% spraw więcej niż w roku ubiegłym. Europ Assistance Polska udzielała wsparcia osobom podróżującym po całym świecie, jednak najwięcej klientów potrzebowało pomocy, przebywając w Niemczech, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Chorwacji i Francji.
- 2019 rok był bardzo pracowity, a zarazem udany dla naszej firmy. Bardzo cieszy nas szczególnie duży wzrost liczby obsłużonych spraw assistance podróżnego i assistance medycznego. Jest to efekt nowych kontraktów, które pozyskaliśmy, ale również wzrostu organicznego. Nasza kompleksowa i innowacyjna oferta produktowa oraz wysoka jakość obsługi są doceniane przez partnerów biznesowych i klientów – wyjaśnia Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.
W 2019 roku firma zrealizowała także więcej spraw z zakresu assistance domowego (prawie o 30% w stosunku do roku poprzedniego). Klienci najczęściej korzystali ze świadczeń serwisu sprzętu RTV/AGD oraz z usług hydraulika i elektryka.
- Rosnące wykorzystanie assistance domowego jest przede wszystkim wynikiem dobrej komunikacji z klientem, który dzięki odpowiedniej informacji jest świadomy, w jakiej sytuacji będzie dla niego przydatny assistance i w jaki sposób może skorzystać z usług. Coraz więcej podmiotów, które proponują assistance w ramach swojej oferty, decyduje się na dodatkowe akcje marketingowe i komunikacyjne skierowane do klientów – dodaje Ryszard Grzelak.
Miniony rok to również dalszy rozwój innowacyjności i digitalizacji usług. Działania te mają na celu usprawnienie realizacji pomocy assistance oraz polepszenie doświadczeń klientów. Bot głosowy odbierający połączenia przychodzące, Messenger Bot, czy aplikacja webowa, za pomocą której klienci mogą kontaktować się z w sprawie pomocy to przykłady ostatnich wdrożeń technologicznych.
- Temat digitalizacji jest obecny w naszej firmie od dawna. W zeszłym roku usprawnialiśmy jednak obecne i wdrażaliśmy kolejne nowe rozwiązania. Nie zwalniamy tempa i jestem przekonany, że w 2020 roku nasza firma będzie jeszcze bardziej zaawansowana pod kątem innowacyjnych rozwiązań. Wszystkie wprowadzane rozwiązania to działania podjęte z myślą o jeszcze lepszych doświadczeniach naszych klientów – podsumował Ryszard Grzelak

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.