Komunikaty PR

Europ Assistance z “Tarczą Epidemiczną Plus”

2020-02-04  |  15:55
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Europ Assistance przygotowała nowy, pionierski produkt, który będzie chronił nie tylko w przypadku COVID-19, ale również ewentualnych, nowych i nieznanych dotąd chorób zakaźnych powodujących zagrożenie epidemiczne. “Tarcza Epidemiczna Plus” gwarantuje pomoc na różnych etapach epidemii, począwszy od pomocy profilaktycznej dla osób zdrowych, aż po rekonwalescencję poszpitalną i wypłatę odszkodowania szpitalnego w przypadku osób zarażonych.

Od ponad pół roku świat walczy z pandemią koronawirusa i zdaje się, że ta nierówna walka nie jest bliska końca. Pomimo iż co jakiś czas na świecie występują zagrożenia epidemiczne, ciężko się na nie przygotować, a zwłaszcza na ich skutki. Globalna epidemia wpływa nie tylko na zdrowie publiczne, ale oddziałuje również na gospodarkę światową. Wielowymiarowe konsekwencje takich zagrożeń są niezwykle trudne w oszacowaniu, budząc powszechny lęk i obawy.

Z badania “Future of Travel” przeprowadzonego przez Europ Assistance w czerwcu 2020 r., wynika, że aż 81% Polaków w związku z pandemią koronawirusa boi się o zdrowie swoje i najbliższych. Z kolei 38% osób obawia się zwolnienia z pracy, zmniejszenia aktywności zawodowej i utraty części dochodów.

Nowe, nieznane zagrożenia

Niestety jak alarmują naukowcy w najbliższym czasie, poza zagrożeniami związanymi z COVID-19 mogą pojawiać się inne, nieznane jeszcze obecnie zagrożenia epidemiczne. Pomimo postępów w medycynie, pogłębiają się jednocześnie trendy dot.  podróżowania i globalizacji, które zwiększają prawdopodobieństwo i zasięg występowania chorób zakaźnych. Zagrożenia stwarzane przez globalne epidemie są obecnie większe niż w jakimkolwiek innym momencie historii ludzkości.

Nowe ryzyka, to też nowe obawy, potrzeby i oczekiwania klientów. Aktualna sytuacja pokazała jak dużo stresu i niepewności budzi  zagrożenie epidemiczne. Pojawia się więc realna potrzeba zapewnienia wsparcia i poczucia bezpieczeństwa klientów, a pandemia koronawirusa stała się swoistego rodzaju katalizatorem chęci zabezpieczenia się przed takimi zjawiskami w przyszłości.

Produkt “Tarcza Epidemiczna Plus”

Europ Assistance Polska już w kwietniu br. wprowadziła na rynek produkt COVID-19, który był odpowiedzią na aktualną sytuację i zapewnia ochronę podczas różnych faz trwającej epidemii. Teraz Europ Assistance idzie o krok dalej i wprowadza produkt  “Tarcza Epidemiczna Plus”, który oprócz ochrony COVID-19 przewiduje wsparcie i ochronę, w sytuacji wystąpienia również innych chorób zakaźnych, które nie zostały jeszcze ujęte w wykazie ICD10 (międzynarodowa klasyfikacja chorób i procedur medycznych, stworzona przez Światową Organizację Zdrowia) skutkujących wybuchem epidemii lub pandemii.

Oferta obejmuje ochronę związaną z wystąpieniem epidemii/pandemii i wsparcie podczas różnych jej etapów tj. ochronę profilaktyczną, pomoc w trakcie kwarantanny, pomoc w trakcie leczenia szpitalnego i po hospitalizacji oraz usługi telemedycyny, które w obliczu zagrożenia epidemicznego są najlepszą i czasami jedyną formą wsparcia medycznego. Klienci będą mieli zagwarantowane rozpoznanie objawów, zdalne konsultacje medyczne z lekarzem pierwszego kontaktu, czy telekonsultacje psychologiczne. Dodatkowo w ofercie znajduje się szereg świadczeń, które będą przydatne podczas pobytu na kwarantannie lub w szpitalu np. opieka nad dziećmi, czy zakupy z dostawą do domu. W ramach produktu przewidziane jest także dzienne świadczenie finansowe za hospitalizację i wypłata jednorazowego świadczenia  z tytułu ewentualnego pobytu na Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej.

Mamy świadomość, że pandemia koronawirusa może nie być jedynym globalnym zagrożeniem zdrowotnym, z jakim przyjdzie nam zmierzyć się w przyszłości. Analizy i badania pokazują, że prawdopodobieństwo wystąpienia innych chorób zakaźnych na globalną skalę jest wysoce prawdopodobne. Chcemy chronić klientów i zapewnić im poczucie bezpieczeństwa już teraz oraz odpowiednie wsparcie w przyszłości. “Tarcza Epidemiczna Plus” to pionierski produkt, który gwarantuje znacznie szerszą i efektywniejszą ochronę niż obecnie funkcjonujące na rynku. Z naszych badań i analiz wynika, że takie są oczekiwania klientów i rynku ubezpieczeń grupowych. Cieszymy się, że jako pierwsi możemy zaproponować taki produkt naszym partnerom biznesowym i klientom – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.

Istnieje możliwość modyfikacji kształtu produktu oraz łączenia z innymi ubezpieczeniami, w zależności od potrzeb klientów. Produkt będzie wpisywał się zarówno w potrzebę ochrony indywidualnej, jak również w ramach ubezpieczenia grupowego np. dla pracowników.

Ubezpieczenie oferowane jest we współpracy z EAIB (Europ Assistance Irish Branch).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok Biuro prasowe
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik
Ubezpieczenia Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?
2024-04-18 | 15:30

Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Firmy księgowe i biura rachunkowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.