Komunikaty PR

FANUC dostarczy 3500 robotów do monachijskiej grupy motoryzacyjnej

2020-02-24  |  08:00
Biuro prasowe

Producent robotów przemysłowych FANUC i grupa motoryzacyjna BMW AG podpisały umowę ramową obejmującą dostawę 3500 robotów dla nowych linii produkcyjnych monachijskiego producenta aut. Roboty FANUC będą wykorzystywane do produkcji obecnych i przyszłych generacji modeli samochodów BMW.

Pierwsze roboty zostały zainstalowane już pod koniec 2019 roku. Kolejne będą wykorzystywane w najbliższych latach w niemieckich i międzynarodowych zakładach produkcyjnych BMW Group.

- Udział naszej firmy w automatyzacji linii produkcyjnych BMW jest ważnym krokiem milowym w strategicznym partnerstwie z wiodącym producentem samochodów. Dużo inwestujemy w rozwój naszych produktów i nadal rozbudowujemy naszą sieć serwisową, aby wspierać klientów na całym świecie. W przyszłości będziemy nadal rozwijać nowe technologie, w tym inteligentne roboty, które sprawią, że produkcja pojazdów stanie się jeszcze bardziej nowoczesna i efektywna - mówi Ralf Winkelmann, dyrektor zarządzający FANUC Deutschland GmbH.

W przyszłości BMW Group będzie wykorzystywać różne modele robotów FANUC - w tym nowo opracowane modele, które zostały dostosowane do indywidualnych wymagań klienta.

Roboty FANUC będą wykorzystywane przez BMW Group przede wszystkim przy budowie karoserii. Dzięki ponad 110 modelom robotów w ofercie FANUC oferuje najszerszą gamę robotów do zastosowań przemysłowych na całym świecie. Wśród nich znajdują się tak wydajne modele jak np. sześcioosiowy robot serii M-2000, który może bezpiecznie i elastycznie przenosić ładunki o wadze do 2,3 tony. Firma odnosi sukcesy nie tylko w przemyśle motoryzacyjnym: na całym świecie zainstalowano już ponad 600 000 robotów FANUC.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.