Komunikaty PR

Finanse i technologia, czyli Currency One na targach Money 20/20

2022-06-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

Currency One zaprezentuje się na rozpoczynających się 7 czerwca w Amsterdamie największych światowych targach branży FinTech - Money 20/20.

Na wydarzeniu spodziewanych jest kilka tysięcy gości ze znanych firm finansowych i technologicznych oraz z dopiero rozwijających się startupów. Zapowiedziano ponad 300 wystąpień na 6 scenach, w tematyce przyszłości i kształtu świata finansów. Będą to największe Targi Money 20/20 w Amsterdamie w historii.

- Money 20/20 to wydarzenie, na którym jesteśmy obecni już od kilku lat, prezentując trendy w świecie fintechów i nowych technologii. Tutaj jest światowe centrum innowacji finansowych, inspiracji dla przedsiębiorców i inwestorów - mówi Piotr Kurczewski, CEO Currency One. 

Currency One zaprezentuje na tegorocznych targach nowoczesne rozwiązania biznesowe: dostęp do rynku płatniczego CEE, wielowalutowe płatności DCC, rozwiązania API, rachunki wielowalutowe IBAN, finansowanie dla merchantów.

Targi Money 20/20 odbywają się od 2012 roku, przełamując stereotyp bezbarwnych konferencji finansowych, a tworząc nowoczesne wydarzenie i doświadczenie dla tej branży.

Currency One to znany operator serwisów wymiany walut online w Polsce – Walutomat i InternetowyKantor.pl. Od ponad 12 lat tworzy nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych i biznesowych. Warto wspomnieć, że jako pierwszy w Polsce i prawdopodobnie w Europie, umożliwił wymianę walut online, był prekursorem zastosowania pay by linków do wpłat, czy jako pierwszy podmiot z Polski uruchomił natychmiastowe przelewy w euro w ramach SEPA Instant. Currency One w Polsce zaufało już prawie milion klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online Biuro prasowe
2022-06-29 | 15:00

Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online

Toyota Bank wykonał kolejny ważny krok w związku z digitalizacją swoich usług. Do grona produktów o które można wnioskować w 100% online, dołącza Indeksowane Konto
Finanse KSeF lekarstwem na fałszywe faktury? Niekoniecznie
2022-06-29 | 11:00

KSeF lekarstwem na fałszywe faktury? Niekoniecznie

Czy wprowadzenie KSeF zatrzyma karuzelę VAT-owską i zakończy handel fakturami? Zdania są podzielone. Pewna spółka z o.o. w ciągu 4 lat działalności wystawiła prawie 1700
Finanse Ponad połowa Polaków nie wie, jak zareagować w przypadku wycieku danych
2022-06-27 | 09:45

Ponad połowa Polaków nie wie, jak zareagować w przypadku wycieku danych

Co trzeci Polak boi się wycieków danych osobowych. Równocześnie mniej niż połowa z nas wiedziałaby, co należy w takiej sytuacji zrobić. A największe problemy z tym mieliby

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

U młodych pacjentek rak piersi występuje rzadko, ale jest bardziej agresywny. Dla wielu z nich taka diagnoza brzmi jak wyrok

Liczba zachorowań na raka piersi w Polsce sukcesywnie wzrasta. Co roku taką diagnozę słyszy ok. 20 tys. kobiet. Pacjentki przed 30. rokiem życia stanowią niewielki odsetek chorych, ale w ich przypadku często nowotwór jest bardziej agresywny. To m.in. dlatego dla młodych kobiet, które są aktywne zawodowo, mają rodziny i dzieci bądź planują je mieć w przyszłości, taka diagnoza często brzmi jak wyrok. – Niektóre kobiety mają poczucie, że jak rozpoczną leczenie, to skończy im się życie, że nie będą mogły już realizować najprostszych ról społecznych. To nie jest prawdą – podkreśla psychoonkolog, dr Mariola Kosowicz. Lekarze wskazują, że metody leczenia raka piersi są już dziś na tyle zaawansowane, że ten nowotwór, o ile zostanie wcześnie wykryty, może być niemal w 100 proc. uleczalny.

Handel

Coraz większa niepewność w gospodarce zbiera żniwo. Liczba upadłości firm rośnie

– Czynników ryzyka w biznesie jest dziś tak wiele, że dla przedsiębiorców, zwłaszcza małych i średnich, sytuacja stała się nieprzewidywalna jak nigdy dotąd – mówi Tomasz Starus, prezes zarządu Allianz Trade w Polsce. Widać to w statystykach dotyczących niewypłacalności firm. W maju było ich o 17 proc. więcej niż rok temu i aż o 150 proc. więcej niż na początku pandemii. W całym roku może być ich o 12 proc. więcej w ujęciu rocznym, podobnie jak w krajach Europy Zachodniej, które są głównym partnerem gospodarczym dla polskich firm. Dlatego rodzime firmy muszą dziś działać zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania wobec kontrahentów, dokładniej analizować partnerów biznesowych oraz korzystać z narzędzi pozwalających zabezpieczyć się przed wzrostem ryzyka w biznesie.

Konsument

Członkostwo w Unii Europejskiej znacząco poprawiło polski system prawny. Zwiększyła się m.in. ochrona i bezpieczeństwo konsumentów

Wspólnota prawa w ramach UE ma przełożenie na życie zwykłych konsumentów. Od 2004 roku znacznie zwiększyła się bowiem ich ochrona wobec usługodawców i producentów. Unijne wymogi poprawiają także bezpieczeństwo żywności, samochodów i wielu innych towarów użytkowanych na co dzień przez Europejczyków i Polaków – wynika z raportu „Osiemnaście lat Polski w Unii Europejskiej” przygotowanego przez In.Europa. Jak podkreślają jego autorzy, to także unijnej legislacji zawdzięczamy większe bezpieczeństwo energetyczne w czasie kryzysu w relacjach z Rosją.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.