Finanse i technologia, czyli Currency One na targach Money 20/20
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
Currency One zaprezentuje się na rozpoczynających się 7 czerwca w Amsterdamie największych światowych targach branży FinTech - Money 20/20.
Na wydarzeniu spodziewanych jest kilka tysięcy gości ze znanych firm finansowych i technologicznych oraz z dopiero rozwijających się startupów. Zapowiedziano ponad 300 wystąpień na 6 scenach, w tematyce przyszłości i kształtu świata finansów. Będą to największe Targi Money 20/20 w Amsterdamie w historii.
- Money 20/20 to wydarzenie, na którym jesteśmy obecni już od kilku lat, prezentując trendy w świecie fintechów i nowych technologii. Tutaj jest światowe centrum innowacji finansowych, inspiracji dla przedsiębiorców i inwestorów - mówi Piotr Kurczewski, CEO Currency One.
Currency One zaprezentuje na tegorocznych targach nowoczesne rozwiązania biznesowe: dostęp do rynku płatniczego CEE, wielowalutowe płatności DCC, rozwiązania API, rachunki wielowalutowe IBAN, finansowanie dla merchantów.
Targi Money 20/20 odbywają się od 2012 roku, przełamując stereotyp bezbarwnych konferencji finansowych, a tworząc nowoczesne wydarzenie i doświadczenie dla tej branży.
Currency One to znany operator serwisów wymiany walut online w Polsce – Walutomat i InternetowyKantor.pl. Od ponad 12 lat tworzy nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych i biznesowych. Warto wspomnieć, że jako pierwszy w Polsce i prawdopodobnie w Europie, umożliwił wymianę walut online, był prekursorem zastosowania pay by linków do wpłat, czy jako pierwszy podmiot z Polski uruchomił natychmiastowe przelewy w euro w ramach SEPA Instant. Currency One w Polsce zaufało już prawie milion klientów.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.