Komunikaty PR

Koniec lutego oznacza koniec punktów PAYBACK! Sprawdź, czy możesz je stracić!

2023-01-10  |  11:00

Rozpoczęła się kolejna edycja akcji „Wygaszanie punktów PAYBACK”. Potrwa do końca lutego br. W tym roku równowartość wszystkich punktów, które tracą ważność, opiewa na niebagatelną kwotę 25 milionów złotych. W czasie akcji uczestnicy największego w Polsce programu multipartnerskiego mają okazję skorzystać z wielu bardzo atrakcyjnych ofert, by wymienić zebrane przez siebie punkty na nagrody i vouchery.

Punkty PAYBACK ważne są przez trzy lata od momentu ich naliczenia. Akcja wygaszania to ostatnia okazja, aby przeznaczyć je na nagrody rzeczowe lub vouchery. PAYBACK-owicze mają w czym wybierać: oferta dostępnych przedmiotów powiększyła się ostatnio o ponad 100 pozycji, a na stronie sklep.PAYBACK.pl znaleźć można także wiele kart podarunkowych marek takich jak Allegro, Zalando, CCC, Everli czy Booking.com. Ponadto uczestnicy mogą wymieniać zebrane punkty na zakupy bezpośrednio w partnerskich sklepach stacjonarnych.

Pragniemy, by uczestnicy Programu wymieniali swoje punkty na nagrody i karty podarunkowe. Szkoda, żeby przepadły, skoro dają szansę realnej oszczędności, co w dobie szalejącej inflacji jest przecież dla każdego niezwykle ważne – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska. – W tym roku równowartość punktów PAYBACK zagrożonych wygaszeniem wynosi 25 milionów złotych, co stanowi ogromną kwotę, którą można przeznaczyć nie tylko na nagrody rzeczowe czy vouchery, ale też na wsparcie charytatywne. Uczestnicy mogą wspomóc np. Program Pajacyk, działania „SOS Ukraina”, Szlachetną Paczkę, TOPR, Siemachę, Akademię Przyszłości czy Pola Nadziei. Przy minimalnym wysiłku PAYBACK-owicze naprawdę mogą zmienić rzeczywistość.

Przypominamy, że w akcji biorą udział wszyscy uczestnicy Programu – także ci, których punkty nie wygasają pod koniec lutego. Aby zweryfikować, ile punktów może wygasnąć, należy zalogować się w serwisie internetowym PAYBACK lub w aplikacji PAYBACK i wejść w zakładkę „Moje punkty PAYBACK”. Podane jest tam aktualne saldo punktów, a także informacja, ile z nich straci wkrótce ważność. Jeśli uczestnik nie ma punktów do wygaszenia, to zobaczy po prostu saldo swojego konta punktowego.

Szczegóły akcji dostępne są pod adresem www.payback.pl/wygaszanie. Regulamin programu PAYBACK znajduje się pod adresem www.payback.pl/regulamin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.