Komunikaty PR

OMNIRES debiutuje na 62. edycji targów Salone del Mobile

2024-03-27  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0 MB )

Na tegorocznych targach Salone del Mobile, odbywających się w dniach 16-21 kwietnia, po raz pierwszy zagości polska marka OMNIRES, specjalizująca się w rozwiązaniach przeznaczonych do wyposażenia łazienek i kuchni. Na stoisku zobaczymy bestsellerowe kolekcje, jak również inspirujące podejście do sztuki, wody i odpowiedzialnego designu, trafnie ujęte w spójnej idei „The Art of Water Design”. Firma, po sukcesie frankfurckich targów ISH, nie przestaje zmierzać w kierunku międzynarodowej ekspansji. Uczestnictwo w europejskich imprezach targowych, to czytelny komunikat potwierdzający rosnące znaczenie OMNIRES poza granicami Polski.

OMNIRES jest marką cenioną nie tylko przez klientów indywidualnych, ale także przez branżę budowlaną i architektów. Ich produkty, obejmujące baterie łazienkowe i kuchenne, wanny, umywalki, systemy prysznicowe oraz akcesoria łazienkowe, wybierane są od lat przez czołowe biura projektowe w Polsce, a teraz także i na świecie. Za zaufaniem architektów do marki OMNIRES stoi ponad 30-letnia historia firmy, jej prestiż oraz zdolność do wprowadzania odważnych wykończeń kolorystycznych i wyrazistych form do współczesnych wnętrz. Dzięki temu OMNIRES nie tylko łatwo dostosowuje się do stale zmieniających się potrzeb rynku, ale staje się pionierem w tworzeniu nowych standardów w branży wyposażenia oraz armatury łazienkowej i kuchennej.

Pomysłowość, wizja, innowacja

Strefy stoiska OMNIRES na zbliżających się Salone Del Mobile w Mediolanie, zaprojektowane przez renomowaną pracownię Łoskiewicz Studio, pokażą harmonijne połączenie sztuki, wody i designu. Ciemna kolorystyka  przestrzeni  wystawienniczej – tworząc efekt galerii – będzie doskonałym tłem do wyeksponowania portfolio producenta, znanego z unikalnych kolorów i przemyślanej formy. Główna aleja poprowadzi gości do stref networkingowych i instalacji artystycznej w postaci fontanny z przefiltrowaną wodą z baterii SWITCH. Tematem przewodnim stoiska będzie motyw „The Art of Water Design”, w którym sztuka swobodnie popłynie z nurtem odpowiedzialnego designu.

“Kreując nasze przestrzenie, zawsze myślimy o stworzeniu wciągającego doświadczenia, gdzie produkty nie są jedynie wystawiane, ale traktowane jako elementy sztuki funkcjonalnej. Minimalizm form pozwala nam starannie wyeksponować asortyment i osiągnąć efekt galerii, gdzie zapraszamy do zrozumienia artystycznej istoty każdego produktu” – mówi Paulina Shacalis, Dyrektor Zarządzająca i Kreatywna marki OMNIRES.

Stoisko D09, zlokalizowane w Hali 10, zapowiada się jako podróż przez świat zróżnicowanych form i innowacyjnego podejścia do projektowania przestrzeni. Idea koncepcyjna „The Art of Water Design”, poza wartością funkcjonalną będzie także medium artystycznym. Sztuka użytkowa popłynie tu wraz z wodą, tworząc zjawiskową instalację. Minimalizm wizualny detali, połączony z wyjątkowymi kolorami, ma szansę zachwycić w Mediolanie nawet najbardziej wymagających odwiedzających. Na stoisku doświadczymy potencjału, jaki tkwi w połączeniu sztuki, wody i designu. Już teraz warto zarezerwować czas i otworzyć się na doznania estetyczne, które marka OMNIRES oferuje w codziennym użytkowaniu łazienki i kuchni.

Jak dojechać na targi?

Na Salone del Mobile można łatwo dojechać środkami transportu publicznego z Mediolanu, pociągiem lub samochodem. Najszybciej dostaniemy się na teren targów czerwoną linią metra M1 do stacji Rho-Fiera (ostatni przystanek). Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie targów.

Więcej na: https://omnires.com/pl/

O MARCE

OMNIRES to polska firma o globalnym zasięgu, której pasją od ponad 30 lat jest tworzenie wysokiej jakości produktów i doświadczeń tak, by umożliwiać innym kreację przemyślanych, inspirujących do życia wnętrz.

Oferta marki obejmuje rozbudowany asortyment produktów do wyposażenia łazienki oraz kuchni: od armatury i akcesoriów, przez wanny i umywalki, po rozwiązania do strefy prysznica i wc. Różnorodność wzorów i wykończeń kolorystycznych pozwala na wybór dowolnej estetyki i stworzenie indywidualnego stylu we wnętrzu, a także zapewnia szeroką gamę rozwiązań projektowych.

W trosce o środowisko naturalne OMNIRES projektuje wszystkie produkty świadomie w oparciu o analizę całego cyklu ich życia przy wykorzystaniu najwyższej jakości surowców i materiałów, a także intuicyjnych rozwiązań, które pomagają ograniczyć zużycie wody i energii. Produkty marki powstają przy współpracy z uznanymi projektantami, których indywidulane doświadczenia przekładają się wyjątkowe wartości projektowe. Kolekcje marki były wielokrotnie doceniane za wzornictwo, użycie innowacyjnych materiałów oraz wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych, zdobywając prestiżowe nagrody, m.in. Red Dot Design Award, Good Design, iF Design Award, German Design Award, Top Design Award, Must Have oraz Dobry Wzór.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Domoteka śledzi najnowsze trendy Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:10

Domoteka śledzi najnowsze trendy

W ostatnią niedzielę zakończyły się targi Salone del Mobile 2024 – wielkie święto designu i bezsprzecznie najistotniejsze międzynarodowe wydarzenie
Dom Futuro – przepis na przyjazne biuro
2024-04-26 | 01:00

Futuro – przepis na przyjazne biuro

Jak wynika ze statystyk, czas jaki spędzamy przy biurku podczas pracy i nauki, a także podczas grania i surfowania po sieci, z roku na rok jest coraz dłuższy. A przecież siedząca postawa
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.