Komunikaty PR

OMNIRES z udanym debiutem na Salone del Mobile 2024

2024-04-24  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

OMNIRES, ekspert w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań dla sektorów łazienkowego i kuchennego, odnotował kolejny sukces po udziale w zakończonych niedawno targach Salone del Mobile w Mediolanie. Marka zaprezentowała ideę The Art of Water Design, koncentrując się na nowoczesnym designie, funkcjonalności produktów oraz aspektach zrównoważonego korzystania z wody. Projekt przestrzeni wystawienniczej, opracowany przez Loskiewicz.Studio, przyciągnął uwagę odwiedzających, a na stoisku można było spotkać światowe nazwiska związane z designem i architekturą, w tym Davida Basulto, twórcę Arch Daily.

Tegoroczne targi Salone del Mobile przyciągnęły rekordową liczbę ponad 360 tys. odwiedzających i 1950 wystawców z 35 krajów świata, co stanowi wzrost o 17,1% w porównaniu do ubiegłego roku. Debiutująca na mediolańskich targach polska marka OMNIRES zaprezentowała znakomicie przyjęte na rynku kolekcje baterii kuchennych i łazienkowych, umywalek, brodzików oraz wanien, które pozwalają na wszechstronne aranżacje w przestrzeniach łazienkowych i kuchennych.

Firma przedstawiła inspirujące formy, powierzchnie i wykończenia kolorystyczne produktów, zaprojektowanych zarówno w Studio OMNIRES, jak i we współpracy z renomowanymi studiami projektowymi, takimi jak Pawlak & Stawarski czy Maja Ganszyniec Studio. Goście odwiedzający stoisko zwracali uwagę na kompozycyjną grę płaszczyzn i linii w przestrzeni, która w galeryjny sposób eksponowała kształty i tekstury poszczególnych kolekcji polskiego producenta. Każda z nich znalazła na stoisku dedykowaną przestrzeń, płynnie przechodząc w kolejne strefy i zapraszając gości do eksplorowania ekspozycji, prowadzącej do artystycznej instalacji. „Biorąc pod uwagę charakter produktów OMNIRES oraz włoskie otoczenie, zdecydowałam się na inspirację wodą, interpretując ją w sposób łączący sztukę z funkcjonalnością. Fontanna, będąca centralnym punktem stoiska, poza walorami estetycznymi, pełniła także praktyczną funkcję umożliwiającą gościom napicie się filtrowanej wody.” - opowiada o stoisku OMNIRES Anna Łoskiewicz z Loskiewicz.Studio.

Polskie innowacje na światowej scenie

Cechą charakterystyczną produktów OMNIRES pokazanych podczas Salone del Mobile 2024, w tym przedpremierowej kolekcji armatury BEYOND, był minimalistyczny styl, stworzony poprzez czyste, esencjonalne linie, jednoznacznie określające współczesne spojrzenie na otoczenie łazienki i kuchni. Poprzez oryginalną fontannę z bateriami kuchennymi SWITCH, z której można było się napić filtrowanej wody, marka zaprezentowała ciekawy punkt odniesienia, uwydatniający estetyczne znaczenie dobrze zaprojektowanego i funkcjonalnego wyposażenia. Obecność na Salone del Mobile potwierdziła dążenie firmy do dostarczania najwyższej jakości produktów i inspirujących rozwiązań dla klientów na całym świecie.

"Zaobserwowaliśmy duży odzew ze strony klientów, dystrybutorów oraz architektów z różnych regionów świata. Jednocześnie wiemy, że zaawansowany technologicznie proces produkcji naszych kolekcji odpowiada na wyzwania stawiane przez najbardziej ambitne projekty inwestycyjne. Zainteresowanie podczas Salone del Mobile potwierdza, że obraliśmy właściwą strategię. Jestem pewna, że uczestnictwo w tak prestiżowym wydarzeniu umocni reputację firmy jako ważnego gracza na rynku międzynarodowym." – dodaje Paulina Shacalis, Dyrektor Zarządzająca i Kreatywna OMNIRES.

Instalacja Under the Surface

W pawilonie 10, tuż obok stoiska OMNIRES, można było się dowiedzieć jaki jest stan projektowania łazienek pod względem zrównoważonego wykorzystania wody. Na to pytanie odpowiadała szeroko komentowana instalacja „Under the Surface”, zaprojektowana i stworzona przez Accurat, Design Group Italia i Emiliano Ponzi. Przybrała ona przestrzenną formę błękitnej zanurzonej wyspy, uświadamiając poprzez narrację wizualną wpływ codziennego zużycia wody na środowisko. Projekt zaprezentował postęp technologiczny związany z ochroną wody w wyposażeniu łazienek, idei bardzo istotnej w filozofii OMNIRES.

Więcej na: www.omnires.com 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wejdź w wir wiosennych przygotowań z Foxy Tornado Biuro prasowe
2024-04-30 | 10:30

Wejdź w wir wiosennych przygotowań z Foxy Tornado

Wiosenna nieodmiennie kojarzy nam się z wiosennymi porządkami.Jak zdążyć ze wszystkim zanim w drzwiach staną goście? Z pomocą przychodzi Foxy Tornado – uniwersalny, niezwykle
Dom Trwałość i elegancja - gresy na elewacji
2024-04-30 | 01:00

Trwałość i elegancja - gresy na elewacji

Elewacje stanowią nie tylko nieodłączny element architektury, ale także wizytówkę każdego budynku, definiując jego charakter, styl i estetykę. Architekci
Dom Gresy na meblach - nowe spojrzenie na aranżację
2024-04-30 | 01:00

Gresy na meblach - nowe spojrzenie na aranżację

Początkowo płytki kojarzyły nam się głównie z podłogami i ścianami w kuchniach, łazienkach czy przedpokojach. Ich trwałość i łatwość w utrzymaniu czystości czyniły je

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.