Komunikaty PR

Pół miliona klientów w Walutomacie

2022-06-22  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

W Walutomacie zarejestrowało się 500 000 klientów a aplikację serwisu pobrano już 300 000 razy. To imponujący wynik platformy, która od ponad 12 lat rewolucjonizuje branżę wymiany walut, osiągając ponad 100 miliardów zł obrotu.

Walutomat notuje stały przyrost klientów. W ciągu ostatniego pół roku serwis zanotował 67% wzrost rejestracji niż w analogicznym okresie 2021 roku. Ostatnie 50 tys. klientów platforma zdobyła zaledwie w niespełna 8 miesięcy. 

- Stały przyrost klientów bardzo cieszy. Jest on  wynikiem nie tylko trafnych kampanii marketingowych, ale przede wszystkim  oferty produktowej dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Wszelkie nowe funkcjonalności oferowane przez nasz serwis są wprowadzane zawsze z myślą o kliencie - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing and PR w Walutomacie. 

Kto wymienia waluty online? Z danych Walutomatu wynika, że statystycznie (ok. 47%) są to osoby w wieku 30-45 lat, dwóch na trzech klientów to mężczyźni. Jak podkreślają specjaliści Walutomatu, nie tylko pozyskanie klienta jest ważne, ale przede wszystkim jego utrzymanie. Regularnie w serwisie prowadzone są badania satysfakcji klientów, z których wynika, że cenią oni platformą przede wszystkim za atrakcyjne kursy, wygodne formy transakcji, szybkość transakcji oraz brak dodatkowych kosztów przelewów międzybankowych.

To właśnie konkurencyjne kursy walut wymieniają klienci jako największy plus platformy. Nie dziwi to, gdy spojrzy się na szacunki Walutomatu, które pokazują, że sumaryczne oszczędności klientów wyniosły prawie 1,5 miliarda zł. 

Walutomat od lat nie zwalnia tempa. Jego całkowite obroty od 2012 roku przekroczyły już 105 miliardów złotych. W ciągu ostatnich 10 dni użytkownicy w tym serwisie wymienili 653 milionów zł. Także aplikacja Walutomatu notuje bardzo dobre wyniki. Pobrano ją już ponad 300 000 razy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna Stachowska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.