Komunikaty PR

Rafał Grędziszewski dołącza do PAYBACK Polska

2022-12-01  |  10:30
Biuro prasowe

PAYBACK Polska jeszcze mocniej stawia na rozszerzanie koalicji partnerów w Programie PAYBACK. Za rozwój portfolio marek, z którymi współpracuje firma, będzie odpowiedzialny Rafał Grędziszewski, który z początkiem grudnia obejmuje stanowisko Business Growth Director.

Rafał Grędziszewski posiada ponad 17-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesami i działami sprzedaży. Od ponad 10 lat specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych i efektywnych narzędzi marketingowo-lojalnościowych, które wzmacniają relacje marek konsumenckich z klientami. Rafał Grędziszewski był już związany z PAYBACK – między 2012 a 2015 rokiem na stanowisku Head of Local Business odpowiadał za rozwój firmy na polskim rynku. Następnie, od 2016 roku pełnił rolę Dyrektora Generalnego na Polskę, zaś od początku 2022 roku również na kraje bałtyckie i nordyckie w BrandLoyalty.

Bardzo cieszymy się, że po siedmiu latach Rafał ponownie dołącza do PAYBACK. Jego wiedza dotycząca rynku handlowego w Polsce i doświadczenie w budowaniu narzędzi wzmacniających lojalność klientów to mocne wsparcie dla utrzymania dotychczasowego tempa rozwoju PAYBACK w Polsce. Tylko do końca trzeciego kwartału tego roku pozyskaliśmy do Programu cztery nowe marki partnerskie, a akcje prowadzone we współpracy z partnerami przełożyły się na dynamiczny skok liczby aktywnych użytkowników naszej aplikacji. Z naszych danych wynika, że w każdym miesiącu korzysta z niej aż milion osób – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Skuteczność programu lojalnościowego w modelu multipartnerskim, jaki oferuje PAYBACK, niesie nieporównywalne korzyści dla konsumentów, jak i również marek partnerskich uczestniczących w programie. To wszystko przekłada się na realne wzrosty sprzedaży firm, które dołączają do programu. Wierzę, że wspólnie z zespołem ekspertów pracujących w PAYBACK uda nam się zaprosić do współpracy wielu kolejnych partnerów, przyczyniając się do dalszego rozwoju Programu – dodaje Rafał Grędziszewski, Business Growth Director PAYBACK Polska.

PAYBACK to największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce. Jego partnerami są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 300 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je podczas płatności za zakupy, wymieniając na nagrody, a także przekazując na cele charytatywne.

Uczestnikami Programu PAYBACK jest już ponad 8 mln osób, którzy w 2021 roku dokonali ponad 109 mln transakcji o równowartości aż 15,1 mld PLN. Tak doskonałe wyniki wpisują się w pozytywny kierunek rozwoju Programu. Tylko w ubiegłym roku przychody operatora największego programu multipartnerskiego w Polsce wzrosły o blisko 30% r-d-r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.

Firma

Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.

Ochrona środowiska

Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.