Komunikaty PR

ZEN wprowadza nowy cennik dla e-commerce

2021-10-28  |  16:52
Biuro prasowe
Kontakt

Najniższe na rynku stałe prowizje za obsługę transakcji opłacanych kartami Visa i Mastercard oraz poprzez BLIK, Apple Pay i Google Pay nie są już zarezerwowane tylko dla elity kilku największych sprzedawców. Nowy model taryfowy zaproponowany przez fintech ZEN.COM wyrównuje rynkowe szanse, dając rzeszy przedsiębiorców e-commerce perspektywy niedostępnych wcześniej oszczędności – a tym samym okazję do szybszego rozwoju.

W ramach subskrypcji ZEN.COM, merchanci będą mogli korzystać z bezkonkurencyjnie niskich, stałych stawek prowizji od transakcji opłacanych BLIK-iem (0,18%+0,18 PLN), za pomocą kart Mastercard i Visa (0,45% + 0,18 PLN) oraz Apple Pay i Google Pay (również 0,45% + 0,18 PLN). Wszystko to za zaledwie 115 zł miesięcznie oraz bez prowizji od płatności realizowanych przez klientów za pomocą aplikacji ZEN, takich jak ekspresowe płatności za pomocą kodu QR czy numeru telefonu. Ta oferta  to rynkowy  przełom.

Fintech, który wyrównuje szanse

Na co dzień sprzedawcy starają się ułatwiać klientom zakupy, dodając do swoich sklepów preferowane przez nich formy płatności. Każda transakcja wiąże się z dodatkowym kosztem, ponoszonym przez sklep na rzecz opłaty dla operatora za procesowanie płatności

Do tej pory mniejsi sprzedawcy nie mieli siły negocjacyjnej, by otrzymać preferowane warunki. A warto zauważyć, że w ubiegłym roku 7 na 10 polskich MŚP miało problemy z utrzymaniem płynności finansowej[1].  

Najtańsza rynkowa prowizja za obsługę jednej z popularnych metod płatności wynosiła dotąd 1,19%, a najdroższa sięgała niemal 3%. Tym samym właściciele średnich lub większych e-sklepów musieli płacić prowizję dochodzącą nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych w skali roku. Żaden rozsądny sprzedawca nie może pozwolić sobie na rezygnację z bramki płatności i zmniejszenie komfortu klientów. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom merchantów i obniżyć ponoszone przez nich koszty do minimum. – mówi Michał Bogusławski, Commercial Director z ZEN.COM.

Dawne realia to już przeszłość. Nowe warunki subskrypcji bramki płatności ZEN.COM, międzynarodowego fintechu z polskim rodowodem, to opcja dla całej rzeszy średnich i mniejszych merchantów, która sprawia, że warunki gry staną się równe dla wszystkich. W ten sposób ZEN.COM daje także średnim i mniejszym firmom, pragnącym rosnąć w Polsce i na świecie, szanse na przyspieszenie rozwoju.

Naszym celem jest wspieranie e-sprzedawców. Chcemy zdejmować z ich barków zmartwienia, by  skupiali się na najważniejszym – prowadzeniu biznesu w warunkach niezwykle konkurencyjnego rynku. Dlatego konsekwentnie dodajemy kolejne metody płatności, oferujemy unikalne na rynku funkcje, jak np. całkowite przejęcie opłaty za ewentualne chargebacki oraz korzystne warunki konwersji walut. Teraz robimy kolejny krok, wyrównując szanse rynkowe dla mniejszych i średnich firm – dodaje Michał Bogusławski.

ZEN.COM zmienia warunki na rynku w najlepszym możliwym dla sprzedawców momencie: za chwilę Black Friday, a potem bożonarodzeniowy szczyt zakupowy. Nowe stawki subskrypcji ZEN.COM nie są jednak przejściową promocją na okres przedświąteczny – będą obowiązywały przez cały okres umowy zawartej z fintechem.

Jest jeszcze coś, co warto podkreślić: do nowej oferty ZEN.COM nie stosuje się powiedzenie, że nie ma róży bez kolców. Dotychczasowe korzyści, do których zdążyli się przyzwyczaić merchanci, współpracujący z fintechem, pozostają bowiem bez zmian.                                                         

 


[1] BIG InfoMonitor, W 2020 roku prawie 70 proc. firm miało problemy z utrzymaniem płynności finansowej, 2021

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.