Firma SANPLAST S.A. znalazła się w gronie „Gazel Biznesu” 2019
Ranking Gazele Biznesu, to ranking rozwijających się małych i średnich firm, które dzięki niezwykle dynamicznemu wzrostowi doskonale radzą sobie wśród nawet znacznie większych konkurentów. Jest to projekt realizowany przez dzienniki ekonomiczne, należące do szwedzkiej grupy Bonnier Press Group. Pierwsza edycja rankingu odbyła się w 2000 roku.
Tytuł „Gazela Biznesu” to dla przedsiębiorstwa zwiększenie wiarygodności i cieszenie się dobrą reputacją. Kojarzony on jest przede wszystkim z prestiżem i świetną rekomendacją, mającą duże znaczenie w kontaktach z dotychczasowymi i nowymi partnerami biznesowymi. Aby otrzymać wyróżnienie firma musi przez trzy lata z rzędu zwiększać obroty i osiągać zysk.
„To dla nas wyjątkowe wyróżnienie, za które bardzo dziękujemy. Tym bardziej, że o jego przyznaniu decydują wyniki finansowe z ostatnich lat. Jesteśmy dumni z faktu, że znaleźliśmy się w tym zestawieniu. To m.in. zasługa naszych pracowników, którzy pracują na ten i każdy sukces naszej firmy” – komentuje Robert Dziak, Prezes Zarządu firmy SANPLAST SA.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.