Komunikaty PR

Projekty wnętrz kolejnego „Domu z Serca” są już gotowe

2022-05-10  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

W ramach drugiej edycji akcji „Dom z Serca” Budimex wraz z Partnerami buduje do stanu „pod klucz” dom dla ośmioosobowej rodziny z miejscowości Brusy w województwie pomorskim. Prace budowlane i wykończeniowe idą pełną parą! Gotowe są już projekty wnętrz domu, a Sponsorzy akcji dostarczają kolejne elementy wyposażenia.

Kolejny „Dom z Serca” powstaje dla ośmioosobowej rodziny z miejscowości Brusy w województwie pomorskim. Pani Iwona i pan Krzysztof są rodzicami szóstki dzieci, w tym dwojga przewlekle chorych. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Pani Iwona i pan Krzysztof, aby zapewnić dzieciom lepsze warunki do życia, postanowili wybudować własny dom na odziedziczonej działce. Prace zostały rozpoczęte przez rodzinę, lecz ze względu na trudną sytuację materialną, budowa musiała zostać wstrzymana. Budimex postanowił pomóc rodzinie zrealizować marzenie i dokończyć wraz z Partnerami budowę domu do stanu „pod klucz”. 

Wiemy już, jak będą wyglądały wnętrza nowego domu: – Projektując wnętrza domu dla rodziny Pani Iwony i Pana Krzysztofa przede wszystkim chcieliśmy sprawić, aby wszyscy mieszkańcy dobrze się w nim czuli. Dzięki temu, że mamy wielu  Partnerów, staraliśmy się tak skoordynować elementy wnętrz, które nam dostarczali, aby wszystko było spójne i przede wszystkim podobało się rodzinie. Wnętrza są pełne ciepła, z dużym dodatkiem naturalnych materiałów, ale jednocześnie bardzo użytkowe, co dla rodzin z dziećmi jest niezwykle istotne. Mamy tutaj piękną kamienną posadzkę, dużo drewnopodobnych czy drewnianych elementów. W pokojach dzieci położyliśmy drewniane panele z ogrzewaniem podłogowym. Kolorystycznie – mamy barwy neutralne: zielenie, ciepłe granaty, beże. W pokojach dziewczynek nie zabraknie oczywiście różu i dziewczęcych dodatków – mówi Maja Chęcińska, Projektantka Wnętrz Budimex SA.

Jako jedna z pierwszych do budowy nowego „Domu z Serca” zgłosiła się firma KELLER– Obserwowaliśmy budowę pierwszego „Domu z Serca”, widzieliśmy jak mocno zmienił życie i jak wiele radości przyniósł ten projekt rodzinie, która w nim zamieszkała. Pomysł nam się bardzo spodobał, ponieważ efekty takiego wsparcia są widoczne i przekładają się na poprawę komfortu życia konkretnych ludzi. Keller Polska posiada oddziały i pracuje na budowach w różnych miejscach w Polsce. Czujemy odpowiedzialność za otoczenie, w którym pracujemy i  w miarę naszych możliwości staramy się wspierać lokalne społeczności. Jeśli swoim wsparciem możemy poprawić warunki życia choćby kilku osób to staramy się to robić. Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów. Przy tak dużym projekcie potrzebne jest znaczące wsparcie finansowe, dlatego cieszę się że w budowie „Domu z Serca” pomaga wiele firm i mam nadzieję, że nowym właścicielom będzie się w nim dobrze żyło – mówi Artur Gaszewski Dyrektor Naczelny Keller Polska.

Pełne zadaszenie „Domu z serca” zapewniła firma CREATON, przekazując doskonałej jakości dachówkęPokrycie dachu z zachowaniem najwyższych standardów zostało wykonane przez generalnego wykonawcę firmę BUDHAUS, która wyposażyła dom również w instalację odgromową. Decyzję o wsparciu akcji Budimeksu podjęła również firma DRUTEX– Drutex, jedna z największych firm w Europie produkująca okna, drzwi, rolety i żaluzje fasadowe postawiła wesprzeć akcję Dom z serca fundując okna PVC. Nowym mieszkańcom życzymy zadowolenia z naszych okien na długie lata – mówi Zbigniew Bartosiewicz, Dyrektor Handlowy na Rynek Polski w firmie Drutex.  Montaż stolarki okiennej wykonała natomiast lokalna Firma Rodzinna STOLTMANN.

Inwencje wszystkich uczestników inicjatywny z pewnością dobrze oddają słowa Agnieszki Pióro, Koordynatora Działu Marketingu firmy DAIKIN: - Projekt ten pozwala nam po raz kolejny okazać wsparcie potrzebującej rodzinie. Jako DAIKIN doskonale zdajemy sobie sprawę, że oprócz świata biznesu, w którym jako lider w branży działamy na co dzień, istnieje również zupełnie inny świat, ten zwyczajny życiowy, w którym osoby samodzielnie walczą nie o zyski i profity, tylko o własne dobro, spokój i godne życie w komfortowych warunkach. Właśnie dlatego jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do współtworzenia takiego domu i jego ciepła.  Wierzymy, że nasz skromny wkład w postaci pompy ciepła Daikin Altherma wraz z jej uruchomieniem, będzie służył rodzinie przez długie lata. Doborem i montażem fotowoltaiki zajmuje się natomiast firma SunSol z Gdańska. - Dom Pani Iwony i Pana Krzysztofa zostanie wyposażony w instalację fotowoltaiczną najwyższej jakości z komponentów samych sprawdzonych dostawców. Ten wkład firmy SunSol pozwoli rodzinie mieć w pełni ekologiczny i inteligentny dom, a także co równie ważne, pomoże domownikom generować oszczędności w postaci niskich rachunków za prąd – dodaje Michał Kitkowski, Prezes Zarządu SunSol sp. z o. o.

Nad projektem łazienek i kuchni, które będą odpowiadały potrzebom rodziny pracuje Castorama Polska–  Historia Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa bardzo nas poruszyła – postanowiliśmy dołączyć do akcji i pomóc spełnić marzenie o własnym i bezpiecznym domu. Zaangażowanie się w projekty, takie jak „Dom z Serca” pozwala nam realizować naszą strategię odpowiedzialnego biznesu. Decydując się na zaangażowanie w projekt, postanowiliśmy pomóc w sposób, w jaki potrafimy najlepiej. Nasze doświadczone koleżanki i koledzy ze sklepu w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej przygotują aranżację i projekty kuchni oraz łazienki. Oczywiście nie poprzestajemy na tym i zrealizujemy również te projekty, zapewniając wyposażenie owych pomieszczeń w nowym domu. Wiemy, że potrzeby rodziny są duże, dlatego postaramy się również pomóc w doborze innych produktów odpowiednich do aranżacji wnętrz, aby w końcowym efekcie rodzina mogła cieszyć się pięknymi i funkcjonalnymi pomieszczeniami – komentuje udział w programie „Dom z Serca” Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Do akcji dołączyła również po raz drugi spółka FBSerwis SA– Nasi pracownicy niejednokrotnie udowodnili, że mają wielkie serca i chętnie angażują się lokalnie. Nie inaczej było także tym razem. Bez wahania dołączyliśmy do akcji budowy domu dla rodziny Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz ich dzieci. Tym razem nasi pracownicy realizujący kontrakt w województwie pomorskim ułożą wokół domu rodziny nawierzchnię z kostki betonowej. Jesteśmy dumni, że możemy wziąć udział w tak ważnej i potrzebnej inicjatywie – mówi Rafał Kański, Dyrektor Wykonawczy Dywizji Utrzymania Infrastruktury Drogowej, FBSerwis SA.

Oświetlenie do „Domu z Serca” przekaże firma Sigma Lighting. – W ramach udziału w akcji „Dom z Serca” przekażemy rodzinie Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa komplet oświetlenia do wszystkich 16 pomieszczeń. Wśród przekazanych przez nas produktów będą lampy sufitowe, lampy wiszące, reflektory, kinkiety, a także lampki nocne oraz podłogowe – mówi Olga Kruszyńska, Specjalista ds. Marketingu w firmie Sigma Lighting.  Po raz drugi  do akcji przyłączyła się również firma Blue Energy, która przekaże rodzinie sprzęt IT. – Cieszymy, że po raz kolejny możemy dołożyć cegiełkę do poprawy czyjegoś życia, a dokładniej życia rodziny Pani Iwony i Pana Krzysztofa. Mamy nadzieję, że sprzęt komputerowy, który przekażemy podczas tej akcji wywoła uśmiech na twarzach dzieci i pozytywnie wpłynie na przyszłość całej rodziny – komentuje przedstawiciel firmy. Podobnie kolejny raz podczas akcji „Dom z Serca” pomaga Fundacja iSowa. W projekt „Dom z Serca” angażujemy się już po raz drugi i robimy to z wielką przyjemnością. Pragniemy aby uśmiech zagościł na twarzach dzieci Pani Iwony i Pana Krzysztofa, dlatego zdecydowaliśmy się na instalację w ich nowym domu magicznego dywanu. Magiczny dywan jest to interaktywne urządzenie edukacyjne, które służy do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych dla dzieci niezależnie od ich wieku – podsumowuje udział w akcji Monika Chról, Dyrektor ds. Programów Społecznych w Fundacji iSowa. Dzięki pomocy marki MAGNAT zostaną pomalowane wnętrza domu. Elewacje zewnętrzne są wykonywane przy pomocy marki FOVEO-TECH. Umeblowaniem pokoi dziecięcych zajmie się firma Meblik.

Już niebawem rodzina przeprowadzi się do nowego domu, wchodząc w nowy etap życia. Budimex wraz z Partnerami dokłada wszelkich starań, aby przyszły dom jak najbardziej odpowiadał oczekiwaniom całej rodziny. – Bardzo dziękujemy za tak duże wsparcie, za pomoc, którą otrzymaliśmy. Cieszymy się, że taka akcja istnieje i że to my zostaliśmy wybrani do tego projektu – mówi Pani Iwona, która już niebawem wraz z mężem i dziećmi zamieszka w nowym domu.

Na stronie internetowej akcji www.domzserca.pl można śledzić postępy prac przy dalszej budowie i wyposażeniu domu. Są tam publikowane informacje o podjętych podobnych działaniach pomocowych, zarówno przez Budimex, jak i inne firmy – Partnerów tego projektu. Patronami medialnymi akcji Dom z Serca 2 są Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.