Komunikaty PR

the White Bear Ice Cream – w Białymstoku rusza nowa sieć lodziarni

2021-06-02  |  01:00
Biuro prasowe

Tego lata miśki polarne oprócz kawy serwować będą także pyszne lody! W Białymstoku startuje nowa sieć lodziarni the White Bear Ice Cream. Na mapie miasta już pojawiły się 4 punkty, w których można spróbować rzemieślniczych deserów, wytwarzanych według tradycyjnej receptury.

Lody the White Bear Ice Cream kupimy w kawiarniach White Bear Coffee przy ulicach Sienkiewicza i Żelaznej, a także w lokalach przy Kilińskiego oraz Zachodniej. Jednak w najbliższym czasie warto wypatrywać kolejnych różowo-żółto-zielonych okienek, riksz, a nawet… lodobusa! Oprócz ponadczasowych propozycji, jak śmietanka, truskawka czy pistacja, znajdziemy tam również smaki kawowe, stworzone specjalnie na potrzeby nowej marki. Ale to nie wszystko.

 the White Bear Ice Cream to młodsza siostra kawiarni, dlatego w ofercie nie mogło zabraknąć wyśmienitej kawy, wypalanej w naszej rzemieślniczej palarni. Parzymy ją na różne sposoby – od ekspresów po metody przelewowe i serwujemy na wynos w designerskich, ekologicznych kubeczkach. Do tego zapraszamy na wyjątkowy deser, jakiego nie ma nigdzie indziej w naszym mieście. To gorący pączek z zimnymi lodami w środku, podawany z polewą, bitą śmietaną i owocami. Propozycja idealna dla osób, które zgłodnieją podczas letniego spaceru po Białymstoku – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel marki.

Sieć the White Bear Ice Cream funkcjonuje w ramach franczyzy. Twórcy tego projektu zachęcają więc osoby zainteresowane prowadzeniem własnej lodziarni do spróbowania swoich sił w tym biznesie.

– Miśkowe lodziarnie to świeży, nowoczesny koncept, oparty na personalizowanych produktach. Ciekawy design naszych punktów w połączeniu z wysokiej jakości ofertą pozwala wyróżnić się spośród tłumu lokali i przyciągnąć klientów absolutnie w każdym wieku. Dlatego jeśli marzy Ci się fajny, sezonowy biznes ze stosunkowo niskim wkładem własnym, skontaktuj się z nami! Szukamy uśmiechniętych, pełnych energii przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać się pod naszymi skrzydłami – zachęca Marcin Zalewski.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Ministerstwo zachęca przedsiębiorców do korzystania z technologii cyfrowych Biuro prasowe
2024-11-21 | 01:00

Ministerstwo zachęca przedsiębiorców do korzystania z technologii cyfrowych

Jak oszczędzać czas i pieniądze prowadząc działalność gospodarczą? - czyli jak Ministerstwo Rozwoju i Technologii zachęca przedsiębiorców do korzystania z technologii
Firma AMR na fali wznoszącej
2024-11-20 | 06:00

AMR na fali wznoszącej

Międzynarodowa Federacja Robotyki opublikowała raport World Robotics 2024 – Service Robots z danymi dotyczącymi sprzedaży m.in. autonomicznych robotów mobilnych (AMR).  Ich
Firma Wyższy dodatek za pracę w nocy? Tak. Już od stycznia 2025!
2024-11-19 | 13:00

Wyższy dodatek za pracę w nocy? Tak. Już od stycznia 2025!

Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku wzrośnie do wysokości 4626 zł brutto. Nowa minimalna stawka godzinowa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.