Komunikaty PR

Franczyza Fit Cake na półmetku. W Polsce działa już blisko 40 lokali

2021-07-05  |  01:00
Biuro prasowe

Fit Cake nie zwalnia tempa. Popularna sieć franczyzowa „niecukierni” uruchomiła w pierwszym kwartale 2021 pięć nowych punktów. Do czerwca powstało kolejnych pięć. Lada moment powinno ruszyć jeszcze 7 lokali. Oznacza to, że aktualnie na mapie Polski jest już 38 kawiarni Fit Cake.

Jesteśmy na półmetku roku. Na jego początku zrobiliśmy sobie bardzo konkretne założenia. Chcemy zwiększyć liczbę punktów franczyzowych Fit Cake o 100 proc., co oznacza, że w grudniu powinno ich być minimum 50. Jesteśmy na dobrej drodze, by ten cel osiągnąć, ponieważ podpisaliśmy kolejnych 6 umów, które wkrótce wejdą w fazę realizacji - podsumowuje ostatnie działania sieci Rafał Kościuk, właściciel systemu franczyzowego Fit Cake.  

5 otwarć w czerwcu

Jak w przypadku każdej franczyzy najtrudniejsza są przygotowania, początki i wdrożenie się w biznesowe procedury. W Fit Cake szkolenia kulinarne dla franczyzobiorców są bardzo specjalistyczne i szczegółowe. Dotyczą bowiem produkcji deserów i ciast bez cukru, bez glutenu, bez laktozy, wegańskich czy sprofilowanych na dietę keto. Mimo to, tylko w czerwcu udało się marce otworzyć pięć nowych kawiarni.

Nowe Fit Cake działają już na warszawskiej Woli, w Ciechanowie, podpoznańskim Kórniku, Wadowicach i Krakowie przy ul. Karmelickiej. Ostatnie prace przed otwarciem trwają jeszcze w lokalach na starówce w Kołobrzegu i w Stalowej Woli. Wkrótce ruszą także kawiarnie w Częstochowie, Radomsku, Mielcu, Kaliszu oraz Pruszkowie.

Biznes dla świadomych inwestorów

Motywacja przedsiębiorców wchodzących do sieci franczyzowej Fit Cake jest bardzo różna. Jedni chcą zainwestować intratnie gotówkę, która z powodu inflacji szybko traci na wartości. Inni poszukują nowego sposobu na życie, ponieważ stracili pracę albo czują się wypaleni. W przypadku franczyzobiorców ze Stalowej Woli zadecydowały względy zdrowotne.

Pomysł na otwarcie placówki Fit Cake zrodził się z zapotrzebowania wśród rodziny i znajomych. Dużo bliskich osób choruje na cukrzycę lub insulinooporność. Dzieci z najbliższego otoczenia coraz częściej rodzą się z problemami tolerancji laktozy. W Polsce z roku na rok zwiększa się liczba ludzi z nadwagą, więc jeśli przychodzi ochota na słodycze, a mamy wybór między zdrowym a niezdrowym, to powinien on być prosty - tłumaczy swoją decyzję o zainwestowaniu w Fit Cake franczyzobiorczyni ze Stalowej Woli.

A Rafał Kościuk, współwłaściciel marki dodaje:

Świadome podejście do kwestii odżywiania i prozdrowotne nastawienie - to dwie rzeczy, które łączą wszystkich naszych franczyzobiorców. A jest nas już całkiem sporo. Fit Cake daje pracę blisko 200 osobom. Mam nadzieję, że nasza grupa, walcząca z cukrem i niezdrowymi nawykami żywieniowymi, szybko się będzie powiększać.

W niepewnych czasach, kiedy dywersyfikacja dochodów często jest niezbędna, wielu ludzi chce inwestować zaoszczędzone pieniądze w sprawdzony interes. Franczyza Fit Cake to dobry pomysł na biznes zarówno jako samozatrudnienie jak i alternatywne źródło finansowe.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.