Komunikaty PR

Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera

2024-04-16  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

15 stoisk najlepszych łódzkich pracowni cukierniczych, cukierni i piekarni, stanowiska z kawą speciality, rzemieślniczymi lodami, winem i rytualnym kakao, a do tego warsztaty malowania brokatową czekoladą i wielka lodowa rzeźba! W najbliższą sobotę, 20 kwietnia, w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w Fuzji odbędzie się niezwykle słodkie wydarzenie – Targ Czekoladowy – organizowany w ramach tegorocznej edycji Festiwalu Kawy i Czekolady w Łodzi Jemy w Łodzi. Będą warsztaty, specjalne degustacje, muzyka na żywo i mnóstwo fantastycznej zabawy z czekoladą w roli głównej!

Targ Czekoladowy w Fuzji odbywa się w ramach organizowanego przez Jemy w Łodzi Festiwalu Kawy i Czekolady jako wydarzenie specjalne tegorocznej edycji. 20 kwietnia (sobota) zabytkowa Kotłownia Elektrowni Scheiblera z pięknym historycznym piecem z 1910 roku zamieni się w prawdziwą fabrykę czekolady! To za sprawą fantastycznych wystawców, którzy zaprezentują w Kotłowni nie tylko swoją ofertę, ale też pokażą, jak tworzy się prawdziwe cuda z czekolady. Łódzkie pracownie przygotują słodkie stoły ze swoimi wyrobami. Będą rzemieślnicze czekolady, ciasta, lody, monoporcje, słodkie i wytrawne wypieki. Dla zapewnienia różnorodności wytrwane przekąski i burgery zapewni najbardziej znany łódzki food truck – Gastromachina.

Podczas Targu Czekolady odbędą się również dodatkowe atrakcje: warsztaty dla dzieci z malowania brokatową czekoladą na płótnie, które poprowadzi Cocoart’s oraz warsztaty z palenia kawy, które odbędą się pod czujnym okiem ekipy z Instytutu Kawy. O oprawę muzyczną wydarzenia zadba profesjonalny DJ. Przed wejściem do Kotłowni pojawi się wielka lodowa podświetlana rzeźba z napisem Fuzja Czekolady i Kawy, z zatopionymi tabliczkami czekolady i ziarnami kawy, przy której będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z tego wyjątkowego słodkiego wydarzenia. Na Targ Czekoladowy zapraszamy do Fuzji w godzinach 11:00 – 17:00. Ale to nie koniec atrakcji! Po godzinie 17:00 odbędą się dwie niezwykłe degustacje: ceremonialnego kakao, które przygotuje Dominika Repetto-Czapska oraz spotkanie z fantastycznym winno-czekoladowym duetem, które poprowadzi Mucha w Kieliszku i specjalista od win Przemysław Tumiłowicz. Szczegółowe informacje dotyczące słodkiego Targu Czekolady w Fuzji oraz udziału w warsztatach znajdują się TUTAJ. Zachęcamy też do śledzenia profili Fuzji w mediach społecznościowych.

- Ogromnie cieszymy się, że możemy gościć w Fuzji najlepsze i najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i cukiernie w ramach tegorocznej edycji wydarzenia, które pokochali mieszkańcy miasta - Festiwalu Kawy i Czekolady. Wspólnie z Jemy w Łodzi zapraszamy na wspólną celebrację słodkości w niezwykłym wnętrzu zabytkowej i jedynej w swoim rodzaju secesyjnej Elektrowni Karola Scheiblera. Targ Czekoladowy w Fuzji z pewnością będzie wspaniałym doświadczeniem, które zapamiętamy na długomówi Karolina Prędota - Krystek z Echo Investment, nadzorująca projekt rewitalizacji kompleksu po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera.Podczas tegorocznych wakacji otworzą się w Fuzji zapowiadane koncepty gastronomiczne, rozmaite restauracje i kawiarnie, zatem Targ Czekoladowy idealnie wprowadzi naszych gości w klimat kulinarnych podróży, na które zapraszamy wszystkich już tego lata dodaje Karolina Prędota – Krystek. 

Jakie najpopularniejsze łódzkie kawiarnie i czekoladziarnie pojawią się w Fuzji na Targu Czekolady? Zachęcamy do zapoznania się z listą wystawców:

  1. Instytut Kawy – stoisko kawowe i warsztaty wypalania kawy
  2. BezCukrowe
  3. Bistro sŁodzi
  4. Cake Study
  5. Cocoart’s
  6. Julie Macarons
  7. Karmel i Sól
  8. Little Bruno’s Chocolate
  9. Lód Miód
  10. Montag
  11. Nie pytaj
  12. Patera i deska
  13. Prosto z mostu
  14. Receptura
  15. Sugar by Blonde

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart Biuro prasowe
2024-04-29 | 11:15

Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart

25 kwietnia br. ponownie swoje przestrzenie otworzyło Cook Story by Samsung, unikatowy punkt na kulinarnej mapie Warszawy. W Cook Story można wziąć udział w warsztatach kulinarnych, jak
Styl życia Kwietniowe grillowanie – pomysły i przepisy
2024-04-29 | 01:00

Kwietniowe grillowanie – pomysły i przepisy

Opiekanie jedzenia nad żywym ogniem jest najstarszą formą gotowania. Czas spędzany przy ognisku od tysięcy lat służył nie tylko przetrwaniu gatunku, ale przede wszystkim budowaniu więzi
Styl życia Majówka od kuchni – jak smacznie i ekonomicznie zaplanować wolny czas
2024-04-29 | 01:00

Majówka od kuchni – jak smacznie i ekonomicznie zaplanować wolny czas

Kilkudniowy majowy urlop to długo wyczekiwany czas spotkań z przyjaciółmi i wyjazdów na łono natury, który trudno sobie wyobrazić bez pysznego jedzenia. Z drugiej strony,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.