Galeria Heban - Giopagani - Nowość 2020
KL Media
ul. Dębowa 7B
96-300 Żyrardów
k.lobejko|klmedia.pl| |k.lobejko|klmedia.pl
519110241
www.klmedia.pl
GIOPAGANI włoska marka, której historia rozpoczyna się w 2015 roku w Parmie. Koncepcja opiera się na pięciu filarach – inspiracji, unikalnym projekcje, ponadczasowym wzornictwie, indywidualności i badaniom. Giopagani oferuje rozwiązania architektoniczne i projektowe zakorzenione w niekonwencjonalnej elegancji, w której innowacja łączy się z funkcjonalnością i estetyką. Marka posiada aktywną sieć handlową w Europie, Azji i Ameryce. Od 2017 r. kolekcja produktów GIOPAGANI prezentowana jest w najsłynniejszym domu towarowym na świecie w Harrods. Od 2020 roku marka obecna jest w Galerii Heban.
Kolekcja mebli GIOPAGANI jest jak lustro, odsyła nas z powrotem do określonej pamięci. Przedmioty, które łączą urok ponadczasowego designu z ultranowoczesną modą, architekturą i siłą wyrazu wizualnego.
Linia stołów do jadalni Rendez-Vous prezentuje się w zaktualizowanej estetyce z rozszerzeniem swoich funkcjonalnych i wymiarowych propozycji. Blat stołu wykonany z marmuru lub ze szkła. Postawa wykonana z metalowych prętów, osadzonych na obręczy.
Stół do jadalni Atomic z lustrzanym blatem i nogami. Spód blatu wykonany z matowego czarnego drewna.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.