Komunikaty PR

Garett Electronics nowym klientem agencji 4 PUBLICITY

2021-06-10  |  09:00
Biuro prasowe

Od czerwca br. agencja 4 PUBLICITY, specjalizująca się w kreowaniu wizerunku marek z branży nowych technologii i beauty, obsługuje markę  Garett Electronics, która ma w swoim portfolio, m.in. smartwatche oraz urządzenia do domowej pielęgnacji urody. Agencja zadba o media relations, promocję produktów na rynku i tworzenie spójnej strategii komunikacji.

 

Marka Garett Electronics istnieje od 2013 roku i ma w swoim portfolio  urządzenia z segmentu elektroniki użytkowej. W swoich produktach skutecznie łączy nowoczesny design, funkcjonalność z przystępną ceną. Do zadań agencji należy budowanie wizerunku marki szczególnie w segmencie produktów wearables oraz elektronicznych urządzeń beauty. 4 PUBLICITY zajmie się media relations, wysyłką produktów do testów redakcyjnych oraz organizacją konkursów.

 

- Po ponad ośmiu latach obecności na rynku nasza marka konsekwentnie zdobywa zaufanie coraz większego grona użytkowników. Dzieje się tak za sprawą szerokiej oferty smartwatchy o dobrych parametrach technicznych, praktycznych funkcjach oraz przystępnej cenie. Uważamy, że dotychczas wybrany kierunek rozwoju przyczynił się do jej sukcesu. Podzieliliśmy smartwatche na 3 kategorie: męskie, damskie i dziecięce. W tej ostatniej już jesteśmy liderami! W zeszłym roku wprowadziliśmy na rynek urządzenia do profesjonalnej pielęgnacji urody w zaciszu domowym. Ciągle poszerzamy naszą ofertę, dlatego w 2021 roku planujemy zaprezentować kilkanaście premierowych produktów z linii beauty. Liczymy, że dzięki współpracy z 4 PUBLICITY nasza marka będzie ceniona również w tym segmencie - powiedziała Nina Rybińska, marketing manager marki Garett Electronics.

- Od kilkunastu lat skutecznie prowadzimy komunikację medialną marek technologicznych oraz beauty. Tym bardziej cieszy nas współpraca z marką, która jest połączeniem obydwu tych branż. Urządzenia do pielęgnacji twarzy i ciała Garett pokazują nam jak bardzo połączone są ze sobą świat urody, nowych technologii i lifestylu – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 PUBLICITY.

 

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Kamil Borys oraz Magda Cieślak. Umowę podpisano na czas określony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.