Komunikaty PR

Garett Electronics nowym klientem agencji 4 PUBLICITY

2021-06-10  |  09:00
Biuro prasowe

Od czerwca br. agencja 4 PUBLICITY, specjalizująca się w kreowaniu wizerunku marek z branży nowych technologii i beauty, obsługuje markę  Garett Electronics, która ma w swoim portfolio, m.in. smartwatche oraz urządzenia do domowej pielęgnacji urody. Agencja zadba o media relations, promocję produktów na rynku i tworzenie spójnej strategii komunikacji.

 

Marka Garett Electronics istnieje od 2013 roku i ma w swoim portfolio  urządzenia z segmentu elektroniki użytkowej. W swoich produktach skutecznie łączy nowoczesny design, funkcjonalność z przystępną ceną. Do zadań agencji należy budowanie wizerunku marki szczególnie w segmencie produktów wearables oraz elektronicznych urządzeń beauty. 4 PUBLICITY zajmie się media relations, wysyłką produktów do testów redakcyjnych oraz organizacją konkursów.

 

- Po ponad ośmiu latach obecności na rynku nasza marka konsekwentnie zdobywa zaufanie coraz większego grona użytkowników. Dzieje się tak za sprawą szerokiej oferty smartwatchy o dobrych parametrach technicznych, praktycznych funkcjach oraz przystępnej cenie. Uważamy, że dotychczas wybrany kierunek rozwoju przyczynił się do jej sukcesu. Podzieliliśmy smartwatche na 3 kategorie: męskie, damskie i dziecięce. W tej ostatniej już jesteśmy liderami! W zeszłym roku wprowadziliśmy na rynek urządzenia do profesjonalnej pielęgnacji urody w zaciszu domowym. Ciągle poszerzamy naszą ofertę, dlatego w 2021 roku planujemy zaprezentować kilkanaście premierowych produktów z linii beauty. Liczymy, że dzięki współpracy z 4 PUBLICITY nasza marka będzie ceniona również w tym segmencie - powiedziała Nina Rybińska, marketing manager marki Garett Electronics.

- Od kilkunastu lat skutecznie prowadzimy komunikację medialną marek technologicznych oraz beauty. Tym bardziej cieszy nas współpraca z marką, która jest połączeniem obydwu tych branż. Urządzenia do pielęgnacji twarzy i ciała Garett pokazują nam jak bardzo połączone są ze sobą świat urody, nowych technologii i lifestylu – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 PUBLICITY.

 

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Kamil Borys oraz Magda Cieślak. Umowę podpisano na czas określony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.