Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji „Mus je schrupać… zanim znikną!”.
Zasady loterii zostały oparte na prostym mechanizmie, sprawdzonym w latach ubiegłych. Wystarczy zakupić dwa dowolne produkty z całej oferty produktowej Wafli Familijne, zarejestrować paragon na stronie akcji www.familijne.pl, by od razu dowiedzieć się, czy udało się zdobyć jedną z nagród pieniężnych, dostępnych w puli każdego dnia. Spośród wszystkich zarejestrowanych zgłoszeń, w wielkim finale akcji, zostanie rozlosowana nagroda główna w wysokości 50 tys. złotych.
Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów upominki w postaci pakietów Wafli Familijnych oraz voucherów na zakup słodyczy, osiągalnych bez konieczności rejestracji paragonu. Regulamin loterii oraz zasady akcji są dostępne na stronie familijne.pl.
Każdego roku loteria stanowi ważny punkt w planach marketingowych naszej marki ze względu na bardzo dużą popularność, przekładającą się wymiernie na wyniki. Rokrocznie podczas akcji obserwujemy znaczące wzrosty rotacji – mówi Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager. Bieżąca edycja została idealnie wpisana w nową platformę komunikacji, bazującą na motywie „poszukiwania”. W loteryjnych poszukiwaniach nagród towarzyszą uczestnikom zabawy rysunkowe postaci, znane już z kampanii telewizyjnej – dinożaur, wróbelek, bluesowy misiek. Mus zobaczyć i wygrać – dodaje.
Akcja będzie mocno wspierana w mediach i punktach sprzedaży do końca sierpnia. Emisje dedykowanych spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD oraz w internecie. Działania dopełniają kampanie: radiowa i online (display, influencerzy, social media), a także komunikacja na opakowaniach produktów i w punktach sprzedaży.
Strategię nowej platformy komunikacyjnej oraz wszystkie kreacje przygotowała agencja Opus B. Produkcję spotów powierzono Lemon Film. Zakupem mediów zajmuje się Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.
***
Familijne to wafle rodzinne numer jeden w Polsce. Uwielbiane od ponad 25 lat za idealną chrupkość wafelka i pyszną różnorodność. Dostępne w szerokim wyborze aż 11 smaków są chrupiącą, słodką przekąską do podjadania i dzielenia się z bliskimi w każdym miejscu i czasie. Produkt z portfolio Colian - Polskiej Firmy Rodzinnej.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.