Komunikaty PR

Getin Bank ponownie w czołówce banków z najlepszą obsługą w placówce

2021-06-30  |  16:00

Getin Bank został wyróżniony w pierwszej tegorocznej fali badania projektu Instytucja Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. Sprawdzono jak wygląda obsługa klienta poszukującego oferty kredytu gotówkowego. Getin Bank z wynikiem powyżej 80% uplasował się w pierwszej lidze banków biorących udział w badaniu. Szczególnie doceniono rzetelną informację o ofercie, postawę pracowników w zakresie budowania relacji z klientem oraz postawę prosprzedażową.

– Chcemy wyróżniać się jakością obsługi. Naszym celem jest wysoka obsługa klientów w placówkach- bez względu na temat z jakim przychodzą do nas klienci. Tym bardziej cieszy mnie wyróżnienie za standardy obsługi klientów zainteresowanych kredytami. To dla nas bardzo ważne, aby nasi klienci czuli, że podejmują świadome decyzje – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku. 

W ramach 7. edycji Instytucji Roku realizowane są cztery fale badania, które obejmują różne produkty dla klienta indywidualnego. W pierwszym kwartale 2022 r. wyłonieni zostaną zwycięzcy w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. Podczas każdego pomiaru eksperci dokonają wizyty i oceny w 10 wybranych placówkach. Uzyskany wynik z 10 wizyt sumuje się i ma wpływ na wynik banku. O przyznaniu tytułu Instytucji Roku zdecyduje średni wynik z czterech fal badania. Jeśli będzie on na poziomie min. 80%, wówczas bank otrzymuje tytuł Instytucji Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce. 

Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest doceniana przez niezależnych ekspertów. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia zdobyte w prestiżowych rankingach, jak przyznany dwa lata z rzędu tytuł Złoty Bankier czy nagroda Przyjazny Bank Newsweeka. Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku. Co ważne, Bank nieustannie przystosowuje się do nowych oczekiwań klientów oraz dba o to, aby czuli się oni bezpiecznie i komfortowo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Mieszkańcy Sieradza zyskali nowoczesną placówkę VeloBanku Biuro prasowe
2024-05-10 | 13:30

Mieszkańcy Sieradza zyskali nowoczesną placówkę VeloBanku

Wygodny dostęp do doradców VeloBanku mają już mieszkańcy Sieradza i okolicznych miejscowości. Dzięki otwarciu oddziału banku nie muszą już tracić czasu na dojazdy do najbliższej
Bankowość Pierwszy oddział VeloBanku w Jaworznie już dostępny
2024-05-10 | 13:00

Pierwszy oddział VeloBanku w Jaworznie już dostępny

Jaworzno w województwie śląskim zyskało pierwszy oddział VeloBanku. Położona w centralnym punkcie miasta, przy ulicy Matejki 2/25 placówka, zapewni mieszkańcom dostęp do
Bankowość VeloBank Partnerem Supreme Impact’24
2024-05-09 | 11:00

VeloBank Partnerem Supreme Impact’24

VeloBank został Partnerem Supreme największego kongresu gospodarczo-technologicznego w Europie Środkowo-Wschodniej. Napędzana technologią marka współtworzy merytoryczną część

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.