Komunikaty PR

GLS Poland doceniony w niezależnym badaniu klientów

2020-02-17  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Kultura pracy kurierów, szybkość i terminowość dostarczania przesyłek, a także sprawny kontakt i dostęp do informacji zyskały najwyższe oceny. Firma kurierska została wyróżniona w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi 2019. Badanie pokazuje też, jak zmieniają się preferencje i oczekiwania klientów w tej branży.

 

Program Firma Przyjazna Klientowi bierze pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów.  Oceniają oni przede wszystkim kontakt i współpracę z firmą, poziom ogólnego zadowolenia z jej usług i produktów, a także prawdopodobieństwo, że polecą ją innym osobom. Jak wypadł GLS Poland? W najnowszej edycji badania w każdym z obszarów firma kurierska uzyskała oceny na poziomie przynajmniej 87%, a indeks całego badania (uśredniony wynik) wyniósł 88%.  – Cieszy nas fakt, że klienci GLS najwyżej ocenili wysoką kulturę pracy kurierów. Podkreślali, że są przyjaźni, uprzejmi i otwarci. Wysokie oceny zyskała też forma oferty. To pokazuje, że gama naszych usług dobrze odpowiada aktualnym oczekiwaniom klientów – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.

Klienci, którzy skłonni są rekomendować GLS Poland innym, podkreślają że atutami firmy są szybkość i terminowość dostarczania oraz odbierania przesyłek (podobnie jak w poprzedniej edycji badania). Pierwszoplanową rolę odgrywa również szybkość rozwiązywania zgłaszanych kwestii.

Z badania wynika, że nasi klienci doceniają sprawny dostęp do informacji, a także dobrą komunikację i kontakt z pracownikami, w tym ich rzetelność i solidność. Badanie wyraźnie potwierdza, że również tzw. miękkie kompetencje pracowników mają ogromny wpływ na finalną ocenę usług firmy kurierskiej – podkreśla Małgorzata Markowska.

W porównaniu z poprzednimi edycjami badania można zauważyć, że klienci GLS coraz częściej kontaktują się z firmą online, natomiast zmniejsza się procentowy udział kontaktów telefonicznych. – Jest to oczywiście znak czasów. Z drugiej strony, systematycznie inwestujemy w rozwiązania cyfrowe w różnych obszarach działalności. Rozwój kanałów kontaktu online postrzegamy jako jeden z kluczowych elementów umożliwiających udostępnianie elastycznych i coraz bardziej spersonalizowanych usług – dodaje Małgorzata Markowska.

Firma Przyjazna Klientowi to certyfikat w zakresie jakości obsługi, przyznawany na podstawie niezależnego badania klientów. Nagrody za 2019 rok zostały przyznane pod koniec stycznia podczas gali w siedzibie Fundacji Digital Knowledge Observatory.

Przypomnijmy, że w 2018 roku w ramach badania Operator Logistyczny Roku firma kurierska otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii „Ekspresowy serwis krajowy”. GLS Poland uzyskał również tytuł Superbrands w ramach projektu, w którym laureaci wyłaniani są na podstawie badania konsumenckiego i głosowania ekspertów.

Grupa GLS to jeden z liderów jakości w europejskiej logistyce przesyłek. Cała sieć operatora, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 41 krajów w Europie. Firma działa też na rynkach w USA i Kanadzie.

Więcej informacji: https://gls-group.eu/PL/pl/home

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.