GLS umacnia pozycję się na Śląsku
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Jedna z największych firm kurierskich w Polsce wzmacnia swoją sieć na Śląsku i otwiera tam kolejną filię. Tym razem w Tarnowskich Górach. Będzie to już 47. filia GLS w kraju.
Intensywny rozwój na terenie całej Polski, a w najbliższym czasie szczególnie na Śląsku – GLS zagęszcza sieć i jeszcze mocniej wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Firma właśnie uruchomiła swoją najnowszą filię w Tarnowskich Górach.
To magazyn o powierzchni 200 mkw., pięć bram kurierskich i jedna brama rozładunkowo-załadunkowa.
- Lokalna logistyka z międzynarodowym zasięgiem – to hasło przyświeca nam przy otwieraniu lokalizacji w mniejszych aglomeracjach z dużym potencjałem sprzedażowym. Naszym celem jest przesunięcie okien czasowych dostaw i odbiorów na późniejsze godziny i zapewnienie elastycznej logistyki dopasowanej do oczekiwań klientów - mówi Michał Dojcz, dyrektor operacyjny Regionu Południe GLS Poland i dodaje: - Jestem przekonany, że już niebawem klienci poznają naszych lokalnych partnerów, którym bardzo zależy na wspólnym rozwoju biznesu w rejonie Tarnowskich Gór.
GLS wzmacnia sieć swoich filii nie tylko na Śląsku, ale dąży przede wszystkim do równomiernego rozwoju w całym kraju. Nowe lokalizacje wspierają i odciążają już funkcjonujące filie, pozwalając firmie jeszcze lepiej organizować łańcuch dostaw.
Kolejne filie już w planach
Filia w Tarnowskich Górach to kolejny nowy punkt GLS na mapie Polski. W marcu tego roku firma otworzyła filię w Zamościu, która może obsłużyć 6 tys. paczek dziennie. W drugim kwartale ubiegłego roku sieć GLS powiększyła się o filie w Jeleniej Górze, Wieluniu, Krośnie
i Gryficach, w jesienią 2020 otwarte zostały lokalizacje GLS pod Starogardem Gdańskim, na północ od Warszawy - w miejscowości Różan koło Ostrołęki oraz w Wodzisławiu Śląskim.
- Przy założeniu, że w ciągu następnych trzech lat rynek urośnie o 1/3, a nawet więcej, to firmy logistyczne takie jak GLS muszą być gotowe, by zwiększać swoją przepustowość
i efektywność sieci. Oznacza to inwestycje w rozwój infrastruktury bazowej, ale też i floty, w tym przede wszystkim tej ekologicznej. Ważne jest również wdrażanie nowych narzędzi cyfrowych do dalszej optymalizacji procesów – mówi Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS Poland.
Na terenie Polski GLS posiada 47 filii i około 4500 punktów Szybkiej Paczki w doskonale skomunikowanych lokalizacjach. Cała sieć Grupy GLS to ponad 120 centrów dystrybucji oraz ok. 1600 oddziałów w 41 krajach Europy, na Zachodnim Wybrzeżu Stanów Zjednoczonych i w Kanadzie.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę gls-group.com lub do kontaktu:
Małgorzata Markowska, GLS Poland
E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com
Telefon: +48 695 354 791
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.