Komunikaty PR

GLS umacnia pozycję się na Śląsku

2022-10-06  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Jedna z największych firm kurierskich w Polsce wzmacnia swoją sieć na Śląsku i otwiera tam kolejną filię. Tym razem w Tarnowskich Górach. Będzie to już 47. filia GLS w kraju.

Intensywny rozwój na terenie całej Polski, a w najbliższym czasie  szczególnie na Śląsku – GLS zagęszcza sieć i jeszcze mocniej wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Firma właśnie uruchomiła swoją najnowszą filię w Tarnowskich Górach.
To magazyn o powierzchni 200 mkw., pięć bram kurierskich i jedna brama rozładunkowo-załadunkowa.

- Lokalna logistyka z międzynarodowym zasięgiem – to hasło przyświeca nam przy otwieraniu lokalizacji w mniejszych aglomeracjach z dużym potencjałem sprzedażowym. Naszym celem jest przesunięcie okien czasowych dostaw i odbiorów na późniejsze godziny i zapewnienie elastycznej logistyki dopasowanej do oczekiwań klientów - mówi Michał Dojcz, dyrektor operacyjny Regionu Południe GLS Poland i dodaje: - Jestem przekonany, że już niebawem klienci poznają naszych lokalnych partnerów, którym bardzo zależy na wspólnym rozwoju biznesu w rejonie Tarnowskich Gór.

GLS wzmacnia sieć swoich filii nie tylko na Śląsku, ale dąży przede wszystkim do równomiernego rozwoju w całym kraju. Nowe lokalizacje wspierają i odciążają już funkcjonujące filie, pozwalając firmie jeszcze lepiej organizować łańcuch dostaw.

 

Kolejne filie już w planach

Filia w Tarnowskich Górach to kolejny nowy punkt GLS na mapie Polski. W marcu tego roku firma otworzyła filię w Zamościu, która może obsłużyć 6 tys. paczek dziennie. W drugim kwartale ubiegłego roku sieć GLS powiększyła się o filie w Jeleniej Górze, Wieluniu, Krośnie
i Gryficach, w jesienią 2020 otwarte zostały lokalizacje GLS pod Starogardem Gdańskim, na północ od Warszawy - w miejscowości Różan koło Ostrołęki oraz w Wodzisławiu Śląskim.

- Przy założeniu, że w ciągu następnych trzech lat rynek urośnie o 1/3, a nawet więcej, to firmy logistyczne takie jak GLS muszą być gotowe, by zwiększać swoją przepustowość
i efektywność sieci. Oznacza to inwestycje w rozwój infrastruktury bazowej, ale też i floty, w tym przede wszystkim tej ekologicznej. Ważne jest również wdrażanie nowych narzędzi cyfrowych do dalszej optymalizacji procesów
– mówi Tomek Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Na terenie Polski GLS posiada 47 filii i około 4500 punktów Szybkiej Paczki w doskonale skomunikowanych lokalizacjach. Cała sieć Grupy GLS to ponad 120 centrów dystrybucji oraz ok. 1600 oddziałów w 41 krajach Europy, na Zachodnim Wybrzeżu Stanów Zjednoczonych i w Kanadzie.

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę gls-group.com lub do kontaktu:

Małgorzata Markowska, GLS Poland

E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com

Telefon: +48 695 354 791  

 

 

O Grupie GLS

Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.