Komunikaty PR

Grupa Murapol z ofertą bogatszą o ponad tysiąc nowych mieszkań

2020-02-24  |  12:30
Biuro prasowe

Grupa Murapol rozpoczęła sprzedaż 1 119 mieszkań zaprojektowanych w 7 inwestycjach nieruchomościowych, zarówno w kolejnych etapach już realizowanych przedsięwzięć deweloperskich powstających w Warszawie, Gdyni, Łodzi, Gliwicach, Siewierzu i Mikołowie, jak i w nowym projekcie zaplanowanym w stołecznej dzielnicy Ursus. Wszystkie wprowadzone do sprzedaży w ramach „projektu1000” mieszkania będą wyposażone w pakiet antysmogowy chroniący powietrze wewnątrz przed smogiem i innymi zanieczyszczeniami oraz opcję rozwiązań smart home umożliwiających zdalne sterowanie mediami.

Największy wybór w nowej ofercie Grupy Murapol mają mieszkańcy Łodzi, gdzie deweloper udostępnił 320 mieszkań w inwestycji Murapol Nowa Przędzalnia. 165 lokali Spółka zaoferowała klientom z Siewierza, o po ok. 150 mieszkań powiększyła oferty realizowanego w Gdyni projektu Murapol Nadmorskie Tarasy oraz warszawskiej inwestycji Murapol Osiedle Natura. Ponad 110 kolejnych lokali trafiło na rynek mieszkaniowy Mikołowa w ramach drugiego etapu Murapol Osiedle Storczyków, a blisko 100 w kolejnym etapie gliwickiego projektu Murapol Osiedle Parkowe. Oferta Grupy w Stolicy powiększyła się ponadto o 124 mieszkania zaprojektowane w nowej inwestycji Murapol Dzieci Warszawy, która poza pakietem antysmogowym oraz opcją smart home będzie wyposażona w dodatkowe udogodnienia, takie jak stacje do ładowania samochodów elektrycznych, stojaki rowerowe i energooszczędne oświetlenie części wspólnych, łącznie objęte pakietem eco.

 - Dzięki efektywności naszego zespołu inżynierów odpowiedzialnych za procedowanie formalności związanych z uzyskiwaniem pozwoleń na budowę, a także zmotywowani utrzymującym się wysokim popytem na lokale z rynku pierwotnego, powiększamy ofertę o ponad tysiąc nowych mieszkań zaprojektowanych w siedmiu inwestycjach. Jesteśmy w stanie równolegle wprowadzać na rynek tak pokaźną liczbę lokali dzięki obecności w kilkunastu lokalizacjach w Polsce – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Na bieżąco analizujemy wszystkie rynki, na których działamy i sukcesywnie uzupełniamy swoją ofertę, zgodnie z istniejącymi w poszczególnych lokalizacjach potrzebami mieszkaniowymi. Szeroka dywersyfikacja geograficzna pozwala nam minimalizować ryzyka charakterystyczne dla działalności deweloperskiej oraz prowadzić ją na wyróżniającą się skalę – dodaje Nikodem Iskra.

Grupa Murapol jest deweloperem posiadającym najbardziej zdywersyfikowaną ofertę mieszkaniową w Polsce. Aktualnie Murapol obecny jest w 15 lokalizacjach na terenie całego kraju, a w 2 kolejnych przygotowuje swoje pierwsze projekty deweloperskie. Spółka działa zarówno w największych aglomeracjach, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań czy Łódź, jak i w miastach mniejszych ale z potencjałem, jak np. Toruń, Katowice, Gliwice czy Tychy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.