Grupa Murapol z ofertą bogatszą o ponad tysiąc nowych mieszkań

Grupa Murapol rozpoczęła sprzedaż 1 119 mieszkań zaprojektowanych w 7 inwestycjach nieruchomościowych, zarówno w kolejnych etapach już realizowanych przedsięwzięć deweloperskich powstających w Warszawie, Gdyni, Łodzi, Gliwicach, Siewierzu i Mikołowie, jak i w nowym projekcie zaplanowanym w stołecznej dzielnicy Ursus. Wszystkie wprowadzone do sprzedaży w ramach „projektu1000” mieszkania będą wyposażone w pakiet antysmogowy chroniący powietrze wewnątrz przed smogiem i innymi zanieczyszczeniami oraz opcję rozwiązań smart home umożliwiających zdalne sterowanie mediami.
Największy wybór w nowej ofercie Grupy Murapol mają mieszkańcy Łodzi, gdzie deweloper udostępnił 320 mieszkań w inwestycji Murapol Nowa Przędzalnia. 165 lokali Spółka zaoferowała klientom z Siewierza, o po ok. 150 mieszkań powiększyła oferty realizowanego w Gdyni projektu Murapol Nadmorskie Tarasy oraz warszawskiej inwestycji Murapol Osiedle Natura. Ponad 110 kolejnych lokali trafiło na rynek mieszkaniowy Mikołowa w ramach drugiego etapu Murapol Osiedle Storczyków, a blisko 100 w kolejnym etapie gliwickiego projektu Murapol Osiedle Parkowe. Oferta Grupy w Stolicy powiększyła się ponadto o 124 mieszkania zaprojektowane w nowej inwestycji Murapol Dzieci Warszawy, która poza pakietem antysmogowym oraz opcją smart home będzie wyposażona w dodatkowe udogodnienia, takie jak stacje do ładowania samochodów elektrycznych, stojaki rowerowe i energooszczędne oświetlenie części wspólnych, łącznie objęte pakietem eco.
- Dzięki efektywności naszego zespołu inżynierów odpowiedzialnych za procedowanie formalności związanych z uzyskiwaniem pozwoleń na budowę, a także zmotywowani utrzymującym się wysokim popytem na lokale z rynku pierwotnego, powiększamy ofertę o ponad tysiąc nowych mieszkań zaprojektowanych w siedmiu inwestycjach. Jesteśmy w stanie równolegle wprowadzać na rynek tak pokaźną liczbę lokali dzięki obecności w kilkunastu lokalizacjach w Polsce – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Na bieżąco analizujemy wszystkie rynki, na których działamy i sukcesywnie uzupełniamy swoją ofertę, zgodnie z istniejącymi w poszczególnych lokalizacjach potrzebami mieszkaniowymi. Szeroka dywersyfikacja geograficzna pozwala nam minimalizować ryzyka charakterystyczne dla działalności deweloperskiej oraz prowadzić ją na wyróżniającą się skalę – dodaje Nikodem Iskra.
Grupa Murapol jest deweloperem posiadającym najbardziej zdywersyfikowaną ofertę mieszkaniową w Polsce. Aktualnie Murapol obecny jest w 15 lokalizacjach na terenie całego kraju, a w 2 kolejnych przygotowuje swoje pierwsze projekty deweloperskie. Spółka działa zarówno w największych aglomeracjach, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań czy Łódź, jak i w miastach mniejszych ale z potencjałem, jak np. Toruń, Katowice, Gliwice czy Tychy.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.