Grupa Murapol z ofertą bogatszą o ponad tysiąc nowych mieszkań

Grupa Murapol rozpoczęła sprzedaż 1 119 mieszkań zaprojektowanych w 7 inwestycjach nieruchomościowych, zarówno w kolejnych etapach już realizowanych przedsięwzięć deweloperskich powstających w Warszawie, Gdyni, Łodzi, Gliwicach, Siewierzu i Mikołowie, jak i w nowym projekcie zaplanowanym w stołecznej dzielnicy Ursus. Wszystkie wprowadzone do sprzedaży w ramach „projektu1000” mieszkania będą wyposażone w pakiet antysmogowy chroniący powietrze wewnątrz przed smogiem i innymi zanieczyszczeniami oraz opcję rozwiązań smart home umożliwiających zdalne sterowanie mediami.
Największy wybór w nowej ofercie Grupy Murapol mają mieszkańcy Łodzi, gdzie deweloper udostępnił 320 mieszkań w inwestycji Murapol Nowa Przędzalnia. 165 lokali Spółka zaoferowała klientom z Siewierza, o po ok. 150 mieszkań powiększyła oferty realizowanego w Gdyni projektu Murapol Nadmorskie Tarasy oraz warszawskiej inwestycji Murapol Osiedle Natura. Ponad 110 kolejnych lokali trafiło na rynek mieszkaniowy Mikołowa w ramach drugiego etapu Murapol Osiedle Storczyków, a blisko 100 w kolejnym etapie gliwickiego projektu Murapol Osiedle Parkowe. Oferta Grupy w Stolicy powiększyła się ponadto o 124 mieszkania zaprojektowane w nowej inwestycji Murapol Dzieci Warszawy, która poza pakietem antysmogowym oraz opcją smart home będzie wyposażona w dodatkowe udogodnienia, takie jak stacje do ładowania samochodów elektrycznych, stojaki rowerowe i energooszczędne oświetlenie części wspólnych, łącznie objęte pakietem eco.
- Dzięki efektywności naszego zespołu inżynierów odpowiedzialnych za procedowanie formalności związanych z uzyskiwaniem pozwoleń na budowę, a także zmotywowani utrzymującym się wysokim popytem na lokale z rynku pierwotnego, powiększamy ofertę o ponad tysiąc nowych mieszkań zaprojektowanych w siedmiu inwestycjach. Jesteśmy w stanie równolegle wprowadzać na rynek tak pokaźną liczbę lokali dzięki obecności w kilkunastu lokalizacjach w Polsce – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – Na bieżąco analizujemy wszystkie rynki, na których działamy i sukcesywnie uzupełniamy swoją ofertę, zgodnie z istniejącymi w poszczególnych lokalizacjach potrzebami mieszkaniowymi. Szeroka dywersyfikacja geograficzna pozwala nam minimalizować ryzyka charakterystyczne dla działalności deweloperskiej oraz prowadzić ją na wyróżniającą się skalę – dodaje Nikodem Iskra.
Grupa Murapol jest deweloperem posiadającym najbardziej zdywersyfikowaną ofertę mieszkaniową w Polsce. Aktualnie Murapol obecny jest w 15 lokalizacjach na terenie całego kraju, a w 2 kolejnych przygotowuje swoje pierwsze projekty deweloperskie. Spółka działa zarówno w największych aglomeracjach, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań czy Łódź, jak i w miastach mniejszych ale z potencjałem, jak np. Toruń, Katowice, Gliwice czy Tychy.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.