Komunikaty PR

3 lata Kameleona: program lojalnościowy z ponad 700 tys. użytkowników

2024-11-14  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk@prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.07 MB )

Ponad 700 tys. aktywnych użytkowników, milion zrabatowanych kaw i kolejny milion wykorzystanych ofert promocyjnych – takim wynikiem może pochwalić się należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce aplikacja lojalnościowa Kameleon. To jedyny tak szeroko dostępny program lojalnościowy obejmujący ponad 30 brandów i dostępny zarówno na lotniskach, jak i w strefie miejskiej. Z okazji trzeciej rocznicy programu użytkownicy mogą liczyć na specjalne promocje, a spółka zapowiada kolejne usprawnienia technologiczne aplikacji mobilnej.

W ciągu trzech lat Kameleon, program lojalnościowy tworzony przez Lagardère Travel Retail w Polsce, zdobył pokaźne grono zadowolonych użytkowników, a jego popularność i zaangażowanie użytkowników stale rosną. Obecnie z aplikacji mobilnej korzysta już ponad 700 tys. osób, a tygodniowo aktywowanych jest ponad 25 tys. ofert. Tylko w ciągu roku wartość transakcji realizowanych z aplikacją wzrosła o 400 proc.

Atrakcyjne oferty w podróży i na co dzień

Program przyciąga użytkowników atrakcyjnymi rabatami, a na przeglądaniu najnowszych promocji klienci spędzają średnio 4 minuty. Największą popularnością cieszą się oferty z sekcji „Codzienny Smak” oraz „Codziennie Taniej”, które obejmują m.in. rabaty na kawę, kanapki, hot dogi, napoje izotoniczne czy energetyczne. Od wdrożenia programu te oferty były aktywowane już ponad dwa miliony razy, a ponad połowa z nich to rabaty wykorzystane na kawę.

Na użytkowników aplikacji czekają również dodatkowe spersonalizowane rabaty w sekcji „Dla Ciebie”, vouchery na kolejne zakupy oraz inne atrakcyjne oferty czasowe obejmujące napoje, przekąski, kosmetyki czy zabawki. Z okazji trzeciej rocznicy aplikacji przygotowano specjalną promocję. Użytkownicy mogą skorzystać z 25% zniżki na zakupy markowych perfum i kosmetyków na Aelia.pl na wszystkie nieprzecenione produkty przy zamówieniach powyżej 299 zł. Rabat naliczy się po wpisaniu kody dostępnego w aplikacji Kameleon. Promocja obowiązuje w dniach 8–22 listopada 2024 r.

Dalszy rozwój multibrandowej aplikacji

- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że użytkownicy programu Kameleon dwukrotnie częściej odwiedzają nasze punkty sprzedaży, lepiej oceniają odwiedzane sklepy i charakteryzują się wyższą znajomością marek z naszego portfolio - podkreśla Paweł Opałko, Dyrektor Działu Digital w Lagardère Travel Retail.To właśnie zaufanie naszych klientów i ich zainteresowanie ofertami promocyjnymi w aplikacji Kameleon motywują nas do dalszego rozwoju. Naszym celem jest stworzenie aplikacji jeszcze bardziej intuicyjnej i wartościowej, by wnosiła doświadczenia zakupowe klientów na kolejny poziom. W najbliższym czasie planujemy nowe funkcjonalności oraz modernizację designu aplikacji.

Kameleon wyróżnia się na rynku skalą i dostępnością – to jedyny program lojalnościowy w Polsce, który integruje ponad 30 brandów i jest dostępny w kluczowych punktach, takich jak lotniska, dworce, galerie handlowe, szpitale, lokalizacje uliczne. Z Kameleonem można oszczędzać również w sklepie online aelia.pl Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z rabatów dostosowanych do ich stylu życia w podróży i na co dzień.

Program lojalnościowy Kameleon realizowany jest przy współpracy Lagardère Travel Retail z agencją Loyalty Point.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka otwiera nowe centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich Biuro prasowe
2024-11-13 | 15:10

Żabka otwiera nowe centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich

Żabka z początkiem 2025 roku uruchomi nowe centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich (woj. dolnośląskie). Dzięki nowej inwestycji pracę znajdzie blisko 600 osób - zarówno
Handel Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię
2024-11-12 | 12:00

Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię

Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia debiutuje w centrum handlowym Nowe Czyżyny w Krakowie. Marka, mająca swoją sieć w Krakowie i Katowicach, uruchomiła właśnie najnowszy lokal. Ponadto brand
Handel Rynek KEP w Polsce – dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek
2024-11-12 | 10:00

Rynek KEP w Polsce – dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek

Polski rynek KEP (Kurier, Express, Paczka) w ostatnich latach przeszedł intensywne zmiany, będące odpowiedzią na szybki rozwój e-commerce, zmieniające się oczekiwania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów

W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych​. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.

Infrastruktura

Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna

Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.