Komunikaty PR

3 lata Kameleona: program lojalnościowy z ponad 700 tys. użytkowników

2024-11-14  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.07 MB )

Ponad 700 tys. aktywnych użytkowników, milion zrabatowanych kaw i kolejny milion wykorzystanych ofert promocyjnych – takim wynikiem może pochwalić się należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce aplikacja lojalnościowa Kameleon. To jedyny tak szeroko dostępny program lojalnościowy obejmujący ponad 30 brandów i dostępny zarówno na lotniskach, jak i w strefie miejskiej. Z okazji trzeciej rocznicy programu użytkownicy mogą liczyć na specjalne promocje, a spółka zapowiada kolejne usprawnienia technologiczne aplikacji mobilnej.

W ciągu trzech lat Kameleon, program lojalnościowy tworzony przez Lagardère Travel Retail w Polsce, zdobył pokaźne grono zadowolonych użytkowników, a jego popularność i zaangażowanie użytkowników stale rosną. Obecnie z aplikacji mobilnej korzysta już ponad 700 tys. osób, a tygodniowo aktywowanych jest ponad 25 tys. ofert. Tylko w ciągu roku wartość transakcji realizowanych z aplikacją wzrosła o 400 proc.

Atrakcyjne oferty w podróży i na co dzień

Program przyciąga użytkowników atrakcyjnymi rabatami, a na przeglądaniu najnowszych promocji klienci spędzają średnio 4 minuty. Największą popularnością cieszą się oferty z sekcji „Codzienny Smak” oraz „Codziennie Taniej”, które obejmują m.in. rabaty na kawę, kanapki, hot dogi, napoje izotoniczne czy energetyczne. Od wdrożenia programu te oferty były aktywowane już ponad dwa miliony razy, a ponad połowa z nich to rabaty wykorzystane na kawę.

Na użytkowników aplikacji czekają również dodatkowe spersonalizowane rabaty w sekcji „Dla Ciebie”, vouchery na kolejne zakupy oraz inne atrakcyjne oferty czasowe obejmujące napoje, przekąski, kosmetyki czy zabawki. Z okazji trzeciej rocznicy aplikacji przygotowano specjalną promocję. Użytkownicy mogą skorzystać z 25% zniżki na zakupy markowych perfum i kosmetyków na Aelia.pl na wszystkie nieprzecenione produkty przy zamówieniach powyżej 299 zł. Rabat naliczy się po wpisaniu kody dostępnego w aplikacji Kameleon. Promocja obowiązuje w dniach 8–22 listopada 2024 r.

Dalszy rozwój multibrandowej aplikacji

- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że użytkownicy programu Kameleon dwukrotnie częściej odwiedzają nasze punkty sprzedaży, lepiej oceniają odwiedzane sklepy i charakteryzują się wyższą znajomością marek z naszego portfolio - podkreśla Paweł Opałko, Dyrektor Działu Digital w Lagardère Travel Retail.To właśnie zaufanie naszych klientów i ich zainteresowanie ofertami promocyjnymi w aplikacji Kameleon motywują nas do dalszego rozwoju. Naszym celem jest stworzenie aplikacji jeszcze bardziej intuicyjnej i wartościowej, by wnosiła doświadczenia zakupowe klientów na kolejny poziom. W najbliższym czasie planujemy nowe funkcjonalności oraz modernizację designu aplikacji.

Kameleon wyróżnia się na rynku skalą i dostępnością – to jedyny program lojalnościowy w Polsce, który integruje ponad 30 brandów i jest dostępny w kluczowych punktach, takich jak lotniska, dworce, galerie handlowe, szpitale, lokalizacje uliczne. Z Kameleonem można oszczędzać również w sklepie online aelia.pl Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z rabatów dostosowanych do ich stylu życia w podróży i na co dzień.

Program lojalnościowy Kameleon realizowany jest przy współpracy Lagardère Travel Retail z agencją Loyalty Point.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.