3 lata Kameleona: program lojalnościowy z ponad 700 tys. użytkowników
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk@prhub.eu
609555990
prhub.eu
Ponad 700 tys. aktywnych użytkowników, milion zrabatowanych kaw i kolejny milion wykorzystanych ofert promocyjnych – takim wynikiem może pochwalić się należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce aplikacja lojalnościowa Kameleon. To jedyny tak szeroko dostępny program lojalnościowy obejmujący ponad 30 brandów i dostępny zarówno na lotniskach, jak i w strefie miejskiej. Z okazji trzeciej rocznicy programu użytkownicy mogą liczyć na specjalne promocje, a spółka zapowiada kolejne usprawnienia technologiczne aplikacji mobilnej.
W ciągu trzech lat Kameleon, program lojalnościowy tworzony przez Lagardère Travel Retail w Polsce, zdobył pokaźne grono zadowolonych użytkowników, a jego popularność i zaangażowanie użytkowników stale rosną. Obecnie z aplikacji mobilnej korzysta już ponad 700 tys. osób, a tygodniowo aktywowanych jest ponad 25 tys. ofert. Tylko w ciągu roku wartość transakcji realizowanych z aplikacją wzrosła o 400 proc.
Atrakcyjne oferty w podróży i na co dzień
Program przyciąga użytkowników atrakcyjnymi rabatami, a na przeglądaniu najnowszych promocji klienci spędzają średnio 4 minuty. Największą popularnością cieszą się oferty z sekcji „Codzienny Smak” oraz „Codziennie Taniej”, które obejmują m.in. rabaty na kawę, kanapki, hot dogi, napoje izotoniczne czy energetyczne. Od wdrożenia programu te oferty były aktywowane już ponad dwa miliony razy, a ponad połowa z nich to rabaty wykorzystane na kawę.
Na użytkowników aplikacji czekają również dodatkowe spersonalizowane rabaty w sekcji „Dla Ciebie”, vouchery na kolejne zakupy oraz inne atrakcyjne oferty czasowe obejmujące napoje, przekąski, kosmetyki czy zabawki. Z okazji trzeciej rocznicy aplikacji przygotowano specjalną promocję. Użytkownicy mogą skorzystać z 25% zniżki na zakupy markowych perfum i kosmetyków na Aelia.pl na wszystkie nieprzecenione produkty przy zamówieniach powyżej 299 zł. Rabat naliczy się po wpisaniu kody dostępnego w aplikacji Kameleon. Promocja obowiązuje w dniach 8–22 listopada 2024 r.
Dalszy rozwój multibrandowej aplikacji
- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że użytkownicy programu Kameleon dwukrotnie częściej odwiedzają nasze punkty sprzedaży, lepiej oceniają odwiedzane sklepy i charakteryzują się wyższą znajomością marek z naszego portfolio - podkreśla Paweł Opałko, Dyrektor Działu Digital w Lagardère Travel Retail. – To właśnie zaufanie naszych klientów i ich zainteresowanie ofertami promocyjnymi w aplikacji Kameleon motywują nas do dalszego rozwoju. Naszym celem jest stworzenie aplikacji jeszcze bardziej intuicyjnej i wartościowej, by wnosiła doświadczenia zakupowe klientów na kolejny poziom. W najbliższym czasie planujemy nowe funkcjonalności oraz modernizację designu aplikacji.
Kameleon wyróżnia się na rynku skalą i dostępnością – to jedyny program lojalnościowy w Polsce, który integruje ponad 30 brandów i jest dostępny w kluczowych punktach, takich jak lotniska, dworce, galerie handlowe, szpitale, lokalizacje uliczne. Z Kameleonem można oszczędzać również w sklepie online aelia.pl Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z rabatów dostosowanych do ich stylu życia w podróży i na co dzień.
Program lojalnościowy Kameleon realizowany jest przy współpracy Lagardère Travel Retail z agencją Loyalty Point.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich
Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię
Rynek KEP w Polsce – dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów
W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.
Infrastruktura
Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna
Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.