Atrium Biała gotowe na Święta!
Atrium Biała w Białymstoku wychodzi naprzeciw przedświątecznym przygotowaniom, otwierając drzwi do trzech nowych sklepów. Perfumy, modne akcesoria i wysokiej klasy okulary – to tylko część oferty, którą mieszkańcy miasta znajdą w salonach Douglas, Kamalion i Aurum Optics. To doskonała okazja, aby już teraz rozpocząć poszukiwania idealnych prezentów i przygotowań w atmosferze komfortowych zakupów.
Biała wzbogaca swoją ofertę o trzy nowe marki, które gwarantują różnorodność i wysoką jakość. W listopadzie otworzył się salon Aurum Optics, o powierzchni 47,94 m², oferujący ekskluzywne okulary i akcesoria optyczne. Na klientów czekają również dwie kolejne premiery: Douglas, znana sieć perfumerii i drogerii, otwiera swój trzeci salon w Białymstoku 27 listopada. Sklep zajmie lokal o powierzchni 165,87 m², tuż przy wejściu od ulicy Miłosza. Z końcem tygodnia, 29 listopada, otworzy się Kamalion – pierwszy w regionie salon z unikatowymi dodatkami i akcesoriami. Marka zajmie lokal o powierzchni 69,54 m² w pasażu obok CCC.
Nowi najemcy odpowiadają na różnorodne potrzeby klientów – od ekskluzywnej optyki, przez światowe trendy w makijażu, po unikatowe akcesoria. Każdy z tych sklepów został starannie dobrany, aby wzbogacić ofertę centrum i zapewnić mieszkańcom Białegostoku większą możliwość wyboru.
– Świąteczny czas to moment, w którym szczególnie dbamy o naszych klientów. Wprowadzenie nowych marek to odpowiedź na ich potrzeby i oczekiwania. Wierzymy, że nowe salony, z ich różnorodną ofertą, będą idealnym miejscem na zakup wyjątkowych prezentów i codzienne zakupy w przyjaznym otoczeniu – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Zbliżające się otwarcia to nie tylko doskonała okazja do poznania nowych marek, ale także możliwość skorzystania z wyjątkowych ofert i promocji związanych z ich premierą. Atrium Biała zaprasza do odwiedzin i korzystania z bogatej oferty zakupowej – nie tylko przed Świętami!
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.