Atrium Biała gotowe na Święta!
Atrium Biała w Białymstoku wychodzi naprzeciw przedświątecznym przygotowaniom, otwierając drzwi do trzech nowych sklepów. Perfumy, modne akcesoria i wysokiej klasy okulary – to tylko część oferty, którą mieszkańcy miasta znajdą w salonach Douglas, Kamalion i Aurum Optics. To doskonała okazja, aby już teraz rozpocząć poszukiwania idealnych prezentów i przygotowań w atmosferze komfortowych zakupów.
Biała wzbogaca swoją ofertę o trzy nowe marki, które gwarantują różnorodność i wysoką jakość. W listopadzie otworzył się salon Aurum Optics, o powierzchni 47,94 m², oferujący ekskluzywne okulary i akcesoria optyczne. Na klientów czekają również dwie kolejne premiery: Douglas, znana sieć perfumerii i drogerii, otwiera swój trzeci salon w Białymstoku 27 listopada. Sklep zajmie lokal o powierzchni 165,87 m², tuż przy wejściu od ulicy Miłosza. Z końcem tygodnia, 29 listopada, otworzy się Kamalion – pierwszy w regionie salon z unikatowymi dodatkami i akcesoriami. Marka zajmie lokal o powierzchni 69,54 m² w pasażu obok CCC.
Nowi najemcy odpowiadają na różnorodne potrzeby klientów – od ekskluzywnej optyki, przez światowe trendy w makijażu, po unikatowe akcesoria. Każdy z tych sklepów został starannie dobrany, aby wzbogacić ofertę centrum i zapewnić mieszkańcom Białegostoku większą możliwość wyboru.
– Świąteczny czas to moment, w którym szczególnie dbamy o naszych klientów. Wprowadzenie nowych marek to odpowiedź na ich potrzeby i oczekiwania. Wierzymy, że nowe salony, z ich różnorodną ofertą, będą idealnym miejscem na zakup wyjątkowych prezentów i codzienne zakupy w przyjaznym otoczeniu – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Zbliżające się otwarcia to nie tylko doskonała okazja do poznania nowych marek, ale także możliwość skorzystania z wyjątkowych ofert i promocji związanych z ich premierą. Atrium Biała zaprasza do odwiedzin i korzystania z bogatej oferty zakupowej – nie tylko przed Świętami!
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.