Komunikaty PR

E-Shopping Group planuje akwizycje i rozwój marek własnych

2024-11-15  |  01:00

Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce wypracowała ponad 1,8 mln zł przychodów netto ze sprzedaży za 3 kwartały br., co stanowi niemal 160%-owy wzrost względem analogicznego okresu w ub.r., w którym spółka uzyskała 0,69 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Po otrzymaniu do 10 mln zł finansowania od zagranicznego funduszu inwestycyjnego – Global Corporate Finance Opportunities 30, E-Shopping Group S.A. planuje inwestycję w rozwój marek własnych oraz nowe przejęcia, które pozwolą jej znacząco zwiększyć przychody w perspektywie 2 najbliższych lat.

-  W trzecim kwartale 2024 r. wypracowaliśmy przychody netto ze sprzedaży na poziomie 0,27 mln zł, uzyskując jednocześnie wzrostowy poziom sprzedaży za 3 kwartały br. względem analogicznego okresu ub.r. E-Shopping Group odnotowuje stały rozwój, a naszym celem jest jego przyspieszenie poprzez realizację szeregu działań związanych ze zwiększaniem przychodów i skalowaniem kluczowych obszarów działalności operacyjnej – mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.

Spółka będąca właścicielem 7 sklepów internetowych prowadzonych w modelu dropshippingowym oraz marki własnej Bentivolio zawarła w październiku br. umowę inwestycyjną z Global Corporate Finance Opportunities 30, której doradcą jest renomowana zagraniczna grupa inwestycyjna – ABO Securities Ltd. Umowa obejmuje emisję obligacji o wartości do 10 mln zł z możliwością zamiany na akcje po cenie nie niższej niż kurs akcji wynoszący 0,10 zł, a po relistingu – 1,40 zł. Pozyskane w ten sposób środki spółka przeznaczy na realizację strategicznych planów rozwoju, w tym realizację podpisanych umów, budowę nowych marek własnych oraz możliwość przeprowadzenia akwizycji potencjalnych podmiotów.

- Nowa linia finansowania zapewnia nam stabilność finansową i umożliwia dynamiczną realizację strategicznych planów, które znajdą pozytywne odbicie we wzroście przychodów spółki już w perspektywie najbliższych dwóch lat. Dobrą wiadomością dla naszych Akcjonariuszy jest także osiągnięcie rentowności przez E-Shopping Group, którego spodziewamy się jeszcze w tym roku – podsumowuje Maciej Nowak.

 

***

 

O Spółce

E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.