Firma Sage wchodzi do Polski
Według najnowszych badań Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy i wyraźnie rosnącym w segmencie premium. Konsumpcja kawy rośnie z roku na rok i coraz więcej konsumentów uświadamia sobie wagę jakości kawy. Według Euromonitor International przeciętny Polak spożywa jej około 3 kg rocznie. Z ponad 200 lokalnymi palarniami kawy, Polska stała się rynkiem niezwykle atrakcyjnym dla firmy Sage, która właśnie rozpoczyna ekspansję. Ta legendarna marka o międzynarodowym zasięgu, jest obecna w ponad 70 krajach i znana z nagradzanych i wyróżnianych przez ekspertów urządzeń kuchennych, w tym wiodących w branży ekspresów do kawy typu premium. Sage zrewolucjonizuje rynek domowych ekspresów do kawy.
W 2009 roku firma Sage zapoczątkowała projekt “Food thinking”, który wiąże się z wielowymiarową współpracą z baristami, szefami kuchni i konsumentami. Wszystko po to, by lepiej zrozumieć nie tylko oczekiwania, ale również niedogodności czy wyzwania związane z przygotowywaniem posiłków i napojów w domowym zaciszu. Na tej podstawie Sage opracowuje innowacyjne rozwiązania, które następnie przekuwa w technologię dostępną w oferowanych urządzeniach.
„Według najnowszych badań Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy i wyraźnie rosnącym w segmencie premium. Konsumpcja kawy rośnie z roku na rok i coraz więcej konsumentów uświadamia sobie wagę jakości kawy. Z ponad 200 lokalnymi palarniami kawy, Polska stała się rynkiem niezwykle atrakcyjnym dla firmy Sage. Dobra kawa wymaga najlepszej jakości urządzeń, aby móc cieszyć i delektować się w domowym zaciszu smakiem kawy trzeciej fali (Third Wave). Nasze doświadczenie z innych rynków pozwalają nam aspirować do pozycji lidera rynku w Polsce w kategorii wysokiej klasy ręcznych ekspresów do kawy.”
„Cieszymy się, że możemy poinformować o naszej obecności w Polsce, oferując naszą kultową i cieszącą się międzynarodową renomą gamę ekspresów do kawy, z flagowym modelem – Barista Express Impress. Barista Express, to klasyczny ekspres do kawy firmy Sage, który sprzedał się na całym świecie w ponad 2 milionach egzemplarzach. Najnowsza jego wersja, Barista Express Impress, oferuje najnowocześniejszą technologię, która podbije serca domowych baristów. To urządzenie, które na nowo definiuje pojęcie automatyzacji, dzięki intuicyjnej technologii „wspomaganej manualnie”, która uczy się w trakcie pracy. Polska jest jednym z rozwijających się rynków pod względem spożycia kawy – dlatego z przyjemnością oferujemy lokalnym konsumentom i kawowym geekom nowy wymiar technologii ekspresów do kawy, aby mogli przygotować najwyższej jakości kawę, jak od baristy, w domowym zaciszu w mniej niż minutę. Wprowadzenie Barista Express Impress otwiera nowy rozdział w zakresie ręcznych ekspresów Sage, które zrewolucjonizują rynek domowych ekspresów do kawy”. – powiedział Tomek Guz, Head of Eastern Europe w Sage Appliances.
Według Brytyjskiego Stowarzyszenia Kawy kawa jest najpopularniejszym napojem na świecie, każdego dnia wypijana w liczbie około dwóch miliardów filiżanek. Polska jest największym importerem kawy w Europie Wschodniej, a według Euromonitor International przeciętny Polak spożywa jej około 3 kg rocznie.[1] Dla wielu z nas kawa jest nieodłącznym elementem dnia, nie wspominając o specjalnych okazjach celebrowanych w gronie przyjaciół i rodziny, z aromatyczną i wykwintną w smaku filiżanką kawy jako wisienką na torcie.
Ekspresy do kawy marki Sage są obecnie dostępne w wybranych sklepach AGD w Polsce, takich jak Euro RTV AGD lub wkrótce w Media Markt oraz w nowo uruchomionym sklepie internetowym Sage: www.sageappliances.com/pl/pl.
O firmie Sage:
W ciągu ponad 80 lat Sage Appliances stała się kultową globalną marką, dostarczającą produkty kuchenne do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma sprzedaje pod marką Sage w Europie i pod marką Breville w pozostałych częściach świata. Firma Breville poprawiła jakość życia ludzi poprzez dostarczanie genialnych innowacji i przemyślanych projektów opartych na głębokiej wiedzy konsumenckiej, umożliwiając ludziom robienie rzeczy w łatwiejszy i bardziej spektakularny sposób, niż myśleli, w domowym zaciszu.
[1] Consumer Foodservice in Poland | Market Research Report | Euromonitor

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.