Komunikaty PR

Firma Sage wchodzi do Polski

2022-11-30  |  12:00
Biuro prasowe

Według najnowszych badań Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy i wyraźnie rosnącym w segmencie premium. Konsumpcja kawy rośnie z roku na rok i coraz więcej konsumentów uświadamia sobie wagę jakości kawy. Według Euromonitor International przeciętny Polak spożywa jej około 3 kg rocznie. Z ponad 200 lokalnymi palarniami kawy, Polska stała się rynkiem niezwykle atrakcyjnym dla firmy Sage, która właśnie rozpoczyna ekspansję. Ta legendarna marka o międzynarodowym zasięgu, jest obecna w ponad 70 krajach i znana z nagradzanych i wyróżnianych przez ekspertów urządzeń kuchennych, w tym wiodących w branży ekspresów do kawy typu premium. Sage zrewolucjonizuje rynek domowych ekspresów do kawy.

 

W 2009 roku firma Sage zapoczątkowała projekt “Food thinking”, który wiąże się z wielowymiarową współpracą z baristami, szefami kuchni i konsumentami. Wszystko po to, by lepiej zrozumieć nie tylko oczekiwania, ale również niedogodności czy wyzwania związane z przygotowywaniem posiłków i napojów w domowym zaciszu. Na tej podstawie Sage opracowuje innowacyjne rozwiązania, które następnie przekuwa w technologię dostępną w oferowanych urządzeniach. 

„Według najnowszych badań Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy i wyraźnie rosnącym w segmencie premium. Konsumpcja kawy rośnie z roku na rok i coraz więcej konsumentów uświadamia sobie wagę jakości kawy. Z ponad 200 lokalnymi palarniami kawy, Polska stała się rynkiem niezwykle atrakcyjnym dla firmy Sage. Dobra kawa wymaga najlepszej jakości urządzeń, aby móc cieszyć i delektować się w domowym zaciszu smakiem kawy trzeciej fali (Third Wave). Nasze doświadczenie z innych rynków pozwalają nam aspirować do pozycji lidera rynku w Polsce w kategorii  wysokiej klasy ręcznych ekspresów do kawy.”

„Cieszymy się, że możemy poinformować o naszej obecności w Polsce, oferując naszą kultową i cieszącą się międzynarodową renomą gamę ekspresów do kawy, z flagowym modelem  – Barista Express Impress. Barista Express, to klasyczny ekspres do kawy firmy Sage, który sprzedał się na całym świecie w ponad 2 milionach egzemplarzach. Najnowsza jego wersja, Barista Express Impress, oferuje najnowocześniejszą technologię, która podbije serca domowych baristów. To urządzenie, które na nowo definiuje pojęcie automatyzacji, dzięki intuicyjnej technologii „wspomaganej manualnie”, która uczy się w trakcie pracy. Polska jest jednym z rozwijających się rynków pod względem spożycia kawy – dlatego z przyjemnością oferujemy lokalnym konsumentom i kawowym geekom nowy wymiar technologii ekspresów do kawy, aby mogli przygotować najwyższej jakości kawę, jak od baristy, w domowym zaciszu w mniej niż minutę. Wprowadzenie Barista Express Impress otwiera nowy rozdział w zakresie ręcznych ekspresów Sage, które zrewolucjonizują rynek domowych ekspresów do kawy”. – powiedział Tomek Guz, Head of Eastern Europe w Sage Appliances.

Według Brytyjskiego Stowarzyszenia Kawy kawa jest najpopularniejszym napojem na świecie, każdego dnia wypijana w liczbie około dwóch miliardów filiżanek. Polska jest największym importerem kawy w Europie Wschodniej, a według Euromonitor International przeciętny Polak spożywa jej około 3 kg rocznie.[1] Dla wielu z nas kawa jest nieodłącznym elementem dnia, nie wspominając o specjalnych okazjach celebrowanych w gronie przyjaciół i rodziny, z aromatyczną i wykwintną w smaku filiżanką kawy jako wisienką na torcie.

Ekspresy do kawy marki Sage są obecnie dostępne w wybranych sklepach AGD w Polsce, takich jak Euro RTV AGD lub wkrótce w Media Markt oraz w nowo uruchomionym sklepie internetowym Sage: www.sageappliances.com/pl/pl.

 

O firmie Sage:

W ciągu ponad 80 lat Sage Appliances stała się kultową globalną marką, dostarczającą produkty kuchenne do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma sprzedaje pod marką Sage w Europie i pod marką Breville w pozostałych częściach świata. Firma Breville poprawiła jakość życia ludzi poprzez dostarczanie genialnych innowacji i przemyślanych projektów opartych na głębokiej wiedzy konsumenckiej, umożliwiając ludziom robienie rzeczy w łatwiejszy i bardziej spektakularny sposób, niż myśleli, w domowym zaciszu.

 


[1] Consumer Foodservice in Poland | Market Research Report | Euromonitor

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.