Flying Tiger Copenhagen otworzył sklep w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Flying Tiger Copenhagen to międzynarodowa sieć założona w 1995 r. w Kopenhadze. Obecnie marka liczy 1000 sklepów w 30 krajach Europy i Azji, a także w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy sklep w Polsce został otwarty w listopadzie 2011 roku.
Produkty oferowane przez Flying Tiger Copenhagen obejmują szeroką gamę przedmiotów, m.in. artykuły biurowe i hobbystyczne, dekoracje do domu i akcesoria kuchenne, artykuły spożywcze, gry, zabawki, gadżety, akcesoria imprezowe i artykuły sezonowe.
Flying Tiger Copenhagen dba o eko-świadome podejście do świata. Wszystkie papierowe i drewniane produkty mają certyfikat FSC, a w ostatnich latach plastikowe opakowania produktów zostały niemal w całości zastąpione papierowymi.
- Marka Flying Tiger Copenhagen jest uwielbiana przez klientów. Kreatywna, o ciekawym wzornictwie, przystępna cenowo. Jednym słowem niepowtarzalna. Dlatego zaprosiliśmy ją do otwarcia sklepu w Blue City - mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Flying Tiger Copenhagen ciągle się zmienia i zawsze zaskakuje. Co miesiąc do każdego sklepu trafia aż 300 nowych produktów. Przechadzka po sklepach tej marki jest więc jak szukanie skarbów.
Flying Tiger Copenhagen w Blue City znajduje się na poziomie – 1, naprzeciwko drogerii Hebe.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.