Flying Tiger Copenhagen otworzył sklep w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Flying Tiger Copenhagen to międzynarodowa sieć założona w 1995 r. w Kopenhadze. Obecnie marka liczy 1000 sklepów w 30 krajach Europy i Azji, a także w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy sklep w Polsce został otwarty w listopadzie 2011 roku.
Produkty oferowane przez Flying Tiger Copenhagen obejmują szeroką gamę przedmiotów, m.in. artykuły biurowe i hobbystyczne, dekoracje do domu i akcesoria kuchenne, artykuły spożywcze, gry, zabawki, gadżety, akcesoria imprezowe i artykuły sezonowe.
Flying Tiger Copenhagen dba o eko-świadome podejście do świata. Wszystkie papierowe i drewniane produkty mają certyfikat FSC, a w ostatnich latach plastikowe opakowania produktów zostały niemal w całości zastąpione papierowymi.
- Marka Flying Tiger Copenhagen jest uwielbiana przez klientów. Kreatywna, o ciekawym wzornictwie, przystępna cenowo. Jednym słowem niepowtarzalna. Dlatego zaprosiliśmy ją do otwarcia sklepu w Blue City - mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Flying Tiger Copenhagen ciągle się zmienia i zawsze zaskakuje. Co miesiąc do każdego sklepu trafia aż 300 nowych produktów. Przechadzka po sklepach tej marki jest więc jak szukanie skarbów.
Flying Tiger Copenhagen w Blue City znajduje się na poziomie – 1, naprzeciwko drogerii Hebe.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.