Koniec z drukowaniem etykiet! Apaczka.pl z nową usługą od InPost.
W portfolio Apaczka.pl pojawiła się możliwość nadania przesyłki InPost bez etykiety. Alsendo, jako jeden z pierwszych partnerów InPost otrzymał dostęp do usługi, do tej pory zarezerwowanej tylko dla klientów przewoźnika.
Klienci serwisów wysyłkowych Apaczka.pl oraz Sendit.pl mogą już nadawać przesyłki bez etykiet korzystając z dwóch opcji: paczkomat-paczkomat oraz paczkomat-kurier.
O sposobie nadania (z etykietą lub bez niej) klient decyduje na etapie wyboru usługi. Po wypełnieniu formularza nadawania przesyłki i zaznaczeniu opcji bezetykietowej, nadawca za pośrednictwem komunikacji e-mail otrzymuje 9-cyfrowy kod, który należy wpisać na wcześniej przygotowaną paczkę. Przesyłkę z napisanym kodem należy umieścić w paczkomacie, bez konieczności drukowania i naklejania listu przewozowego.
- Możliwość nadania przesyłki bez etykiety, to kolejny krok na drodze ku upraszczaniu procesu wysyłkowego. Brak konieczności posiadania sprzętu niezbędnego do drukowania to nowy etap wygody, a dzięki dostępnej funkcji nasi Klienci, wybierający nadanie przesyłki za pośrednictwem InPost, oszczędzają czas, często determinujący dziś wybór przewoźnika. – Marcin Susmanek, Członek Zarządu, COO Alsendo.
Usługa dostępna jest w serwisach Apaczka.pl oraz Sendit.pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.