Koniec z drukowaniem etykiet! Apaczka.pl z nową usługą od InPost.

W portfolio Apaczka.pl pojawiła się możliwość nadania przesyłki InPost bez etykiety. Alsendo, jako jeden z pierwszych partnerów InPost otrzymał dostęp do usługi, do tej pory zarezerwowanej tylko dla klientów przewoźnika.
Klienci serwisów wysyłkowych Apaczka.pl oraz Sendit.pl mogą już nadawać przesyłki bez etykiet korzystając z dwóch opcji: paczkomat-paczkomat oraz paczkomat-kurier.
O sposobie nadania (z etykietą lub bez niej) klient decyduje na etapie wyboru usługi. Po wypełnieniu formularza nadawania przesyłki i zaznaczeniu opcji bezetykietowej, nadawca za pośrednictwem komunikacji e-mail otrzymuje 9-cyfrowy kod, który należy wpisać na wcześniej przygotowaną paczkę. Przesyłkę z napisanym kodem należy umieścić w paczkomacie, bez konieczności drukowania i naklejania listu przewozowego.
- Możliwość nadania przesyłki bez etykiety, to kolejny krok na drodze ku upraszczaniu procesu wysyłkowego. Brak konieczności posiadania sprzętu niezbędnego do drukowania to nowy etap wygody, a dzięki dostępnej funkcji nasi Klienci, wybierający nadanie przesyłki za pośrednictwem InPost, oszczędzają czas, często determinujący dziś wybór przewoźnika. – Marcin Susmanek, Członek Zarządu, COO Alsendo.
Usługa dostępna jest w serwisach Apaczka.pl oraz Sendit.pl

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.