Nowy Kantor Promes w CH Focus – pierwszy salon w Bydgoszczy już otwarty!
W Centrum Handlowym Focus w Bydgoszczy otwarto pierwszy w mieście salon Kantoru Promes, wiodącej polskiej marki oferującej profesjonalne usługi wymiany walut. To kolejne otwarcie nowego punktu sieci w ostatnich miesiącach, potwierdzające dynamiczny rozwój firmy. Punkt o powierzchni ponad 32 mkw. zlokalizowany jest na parterze w pobliżu butiku Esotiq.
Kantor Promes, marka o ugruntowanej pozycji na rynku walutowym, z sukcesem otworzył swój pierwszy punkt w Bydgoszczy. Nowy salon mieści się w Centrum Handlowym Focus, w jednej z najczęściej odwiedzanych lokalizacji w mieście. Bydgoski oddział to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju firmy, co pozwala jej być bliżej swoich klientów.
Nowo otwarty punkt zapewnia pełen zakres usług wymiany walut, w tym operacje gotówkowe i
bezgotówkowe, markowe złoto oraz diamenty inwestycyjne. Marka Promes słynie z dbałości o potrzeby i bezpieczeństwo klientów, zapewniając wysoki poziom ochrony transakcji oraz dyskrecję. Ponadto gwarantuje profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie. Pracownicy kantoru są do dyspozycji klientów, aby pomóc im w wyborze najlepszych rozwiązań, oferując doradztwo i aktualne informacje na temat kursów walut.
– Jesteśmy dumni, że Kantor Promes, lider wymiany walut w Północnej i Centralnej Polsce, wybrał nasze centrum na swój debiut w Bydgoszczy. Lokalizacja w CH Focus zapewnia nie tylko łatwy dostęp do usług kantoru, ale również pozwala Klientom skorzystać z szerokiej oferty handlowej i gastronomicznej galerii, co sprawia, że transakcje walutowe stają się wygodne i komfortowe – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.