Komunikaty PR

Pierwszy autoryzowany salon MG w województwie kujawsko-pomorskim w CH Focus

2024-12-09  |  10:00
Biuro prasowe

6 grudnia w CH Focus w Bydgoszczy odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu i serwisu marki MG – legendarnego producenta samochodów, który łączy tradycję z nowoczesnością. MG Plichta oferować będzie zarówno szeroką gamę modeli z konwencjonalnym napędem spalinowym, jak i rozwiązania odpowiadające zmieniającym się potrzebom rynku motoryzacyjnego.

Nowy salon, zlokalizowany na parterze galerii w sąsiedztwie sklepu Carrefour, zajmuje przestronną powierzchnię 200 m², gdzie klienci mają okazję poznać bliżej ofertę marki MG oraz skorzystać z profesjonalnego doradztwa. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających będą samochody testowe dostępne na zewnętrznym parkingu centrum handlowego, co pozwoli każdemu na osobistą ocenę unikalnych cech i komfortu oferowanych modeli.

Centrum Handlowe Focus to miejsce, które łączy codzienne zakupy z nowoczesnymi usługami, przyciągając różnorodnych klientów z Bydgoszczy i okolic. Decyzja o otwarciu pierwszego w regionie salonu MG właśnie tutaj to przemyślany krok – lokalizacja przyciąga klientów z różnych grup wiekowych i o różnych zainteresowaniach, zapewnia szeroką widoczność marki oraz idealne warunki do prezentacji najnowszych modeli w przestrzeni tętniącej życiem.

Jesteśmy dumni, że to właśnie nasze centrum handlowe zostało wybrane jako lokalizacja pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu marki MG – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy – To wyjątkowe wydarzenie, które wzbogaca ofertę Focusa o segment premium i przyciąga nową grupę klientów. Otwarcie salonu MG Plichta jest dowodem na to, że Focus to nie tylko miejsce zakupów i rozrywki, ale także przestrzeń, która przyciąga innowacyjne i prestiżowe marki. Wierzymy, że współpraca z marką MG przyniesie wiele korzyści zarówno naszym klientom, jak i lokalnej społeczności.

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.