Pierwszy autoryzowany salon MG w województwie kujawsko-pomorskim w CH Focus
6 grudnia w CH Focus w Bydgoszczy odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu i serwisu marki MG – legendarnego producenta samochodów, który łączy tradycję z nowoczesnością. MG Plichta oferować będzie zarówno szeroką gamę modeli z konwencjonalnym napędem spalinowym, jak i rozwiązania odpowiadające zmieniającym się potrzebom rynku motoryzacyjnego.
Nowy salon, zlokalizowany na parterze galerii w sąsiedztwie sklepu Carrefour, zajmuje przestronną powierzchnię 200 m², gdzie klienci mają okazję poznać bliżej ofertę marki MG oraz skorzystać z profesjonalnego doradztwa. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających będą samochody testowe dostępne na zewnętrznym parkingu centrum handlowego, co pozwoli każdemu na osobistą ocenę unikalnych cech i komfortu oferowanych modeli.
Centrum Handlowe Focus to miejsce, które łączy codzienne zakupy z nowoczesnymi usługami, przyciągając różnorodnych klientów z Bydgoszczy i okolic. Decyzja o otwarciu pierwszego w regionie salonu MG właśnie tutaj to przemyślany krok – lokalizacja przyciąga klientów z różnych grup wiekowych i o różnych zainteresowaniach, zapewnia szeroką widoczność marki oraz idealne warunki do prezentacji najnowszych modeli w przestrzeni tętniącej życiem.
– Jesteśmy dumni, że to właśnie nasze centrum handlowe zostało wybrane jako lokalizacja pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu marki MG – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy – To wyjątkowe wydarzenie, które wzbogaca ofertę Focusa o segment premium i przyciąga nową grupę klientów. Otwarcie salonu MG Plichta jest dowodem na to, że Focus to nie tylko miejsce zakupów i rozrywki, ale także przestrzeń, która przyciąga innowacyjne i prestiżowe marki. Wierzymy, że współpraca z marką MG przyniesie wiele korzyści zarówno naszym klientom, jak i lokalnej społeczności.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.