Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do automatów paczkowych.
Zewnętrzne automaty paczkowe pomagają nam realizować dwa cele: oferować elastyczne odbiory blisko naszych klientów oraz zapewniać w pełni elektryczne dostawy na ostatnim etapie w Danii do końca 2025 roku – mówi Thomas Støkken, wiceprezes ds. e-commerce i logistyki w Posten Bring.
Niskokosztowe i łatwe w utrzymaniu zewnętrzne automaty SwipBox Infinity zostały zaprojektowane tak, aby można było je ustawiać w gęstych sieciach, blisko klientów. Dla kurierów oznacza to mniej przejechanych kilometrów, a dla konsumentów łatwiejszy dostęp do urządzeń pieszo lub rowerem.
Podpisując rozszerzony kontrakt z Posten Bring, zobowiązaliśmy się także do dostarczania wygodnych rozwiązań odbioru paczek, które mają niski wpływ na środowisko, dla klientów w całej Skandynawii. Bliska współpraca przy tej ekspansji motywuje nas do jeszcze większych inwestycji w innowacje w najbliższej przyszłości – dodaje Jens Rom, dyrektor generalny SwipBox.
Po podpisaniu umowy, sieć automatów paczkowych Posten Bring w Skandynawii zostanie rozszerzona o nowe lokalizacje na terenie Danii, Szwecji i Norwegii.
Posten Bring AS to nordycka firma, która opracowuje i dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie usług pocztowych oraz logistycznych zarówno dla konsumentów, jak i firm. Tylko w Danii obecna flota elektryczna Bring obsługuje dostawy paczek do 1,4 miliona klientów. Celem firmy jest przejście na w pełni elektryczne pojazdy w Danii do końca 2025 roku.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.