Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do automatów paczkowych.
Zewnętrzne automaty paczkowe pomagają nam realizować dwa cele: oferować elastyczne odbiory blisko naszych klientów oraz zapewniać w pełni elektryczne dostawy na ostatnim etapie w Danii do końca 2025 roku – mówi Thomas Støkken, wiceprezes ds. e-commerce i logistyki w Posten Bring.
Niskokosztowe i łatwe w utrzymaniu zewnętrzne automaty SwipBox Infinity zostały zaprojektowane tak, aby można było je ustawiać w gęstych sieciach, blisko klientów. Dla kurierów oznacza to mniej przejechanych kilometrów, a dla konsumentów łatwiejszy dostęp do urządzeń pieszo lub rowerem.
Podpisując rozszerzony kontrakt z Posten Bring, zobowiązaliśmy się także do dostarczania wygodnych rozwiązań odbioru paczek, które mają niski wpływ na środowisko, dla klientów w całej Skandynawii. Bliska współpraca przy tej ekspansji motywuje nas do jeszcze większych inwestycji w innowacje w najbliższej przyszłości – dodaje Jens Rom, dyrektor generalny SwipBox.
Po podpisaniu umowy, sieć automatów paczkowych Posten Bring w Skandynawii zostanie rozszerzona o nowe lokalizacje na terenie Danii, Szwecji i Norwegii.
Posten Bring AS to nordycka firma, która opracowuje i dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie usług pocztowych oraz logistycznych zarówno dla konsumentów, jak i firm. Tylko w Danii obecna flota elektryczna Bring obsługuje dostawy paczek do 1,4 miliona klientów. Celem firmy jest przejście na w pełni elektryczne pojazdy w Danii do końca 2025 roku.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.