Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do automatów paczkowych.
Zewnętrzne automaty paczkowe pomagają nam realizować dwa cele: oferować elastyczne odbiory blisko naszych klientów oraz zapewniać w pełni elektryczne dostawy na ostatnim etapie w Danii do końca 2025 roku – mówi Thomas Støkken, wiceprezes ds. e-commerce i logistyki w Posten Bring.
Niskokosztowe i łatwe w utrzymaniu zewnętrzne automaty SwipBox Infinity zostały zaprojektowane tak, aby można było je ustawiać w gęstych sieciach, blisko klientów. Dla kurierów oznacza to mniej przejechanych kilometrów, a dla konsumentów łatwiejszy dostęp do urządzeń pieszo lub rowerem.
Podpisując rozszerzony kontrakt z Posten Bring, zobowiązaliśmy się także do dostarczania wygodnych rozwiązań odbioru paczek, które mają niski wpływ na środowisko, dla klientów w całej Skandynawii. Bliska współpraca przy tej ekspansji motywuje nas do jeszcze większych inwestycji w innowacje w najbliższej przyszłości – dodaje Jens Rom, dyrektor generalny SwipBox.
Po podpisaniu umowy, sieć automatów paczkowych Posten Bring w Skandynawii zostanie rozszerzona o nowe lokalizacje na terenie Danii, Szwecji i Norwegii.
Posten Bring AS to nordycka firma, która opracowuje i dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie usług pocztowych oraz logistycznych zarówno dla konsumentów, jak i firm. Tylko w Danii obecna flota elektryczna Bring obsługuje dostawy paczek do 1,4 miliona klientów. Celem firmy jest przejście na w pełni elektryczne pojazdy w Danii do końca 2025 roku.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.