Rośnie liczba najemców, którzy przedłużają umowy z Greenman Poland

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Centra handlowe z portfolio Greenman Poland umacniają ofertę w segmentach kluczowych dla rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej.
Od początku 2024 roku konsekwentnie rośnie liczba marek, które przedłużają umowy najmu i decydują się na długofalową współpracę oraz dalszy rozwój w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach i Nowej Górnej. W gronie tym nie brakuje brandów z takich kategorii jak np. zdrowie i uroda, moda, gastronomia, usługi czy elektronika.
Tylko w ostatnich tygodniach grono to zasiliło kolejnych sześciu najemców, zajmujących łącznie blisko 900 m kw. home&you, Giacomo Conti, Esotiq, Silver Dragon i obecny w dwóch centrach eSmoking World – to brandy reprezentujące różne segmenty tenant-mixu, które właśnie zdecydowały się zainwestować w dalszą obecność w obiektach z portfela Greenman Poland.
– Za nami intensywny i bardzo udany leasingowo rok, który przybliża nas do 100% komercjalizacji w całym portfolio. Rosnąca od stycznia pula aneksów wyraźnie pokazuje, że nasze centra cieszą się stabilnym zaufaniem oraz są postrzegane przez marki z różnych kategorii jako konkurencyjne lokalizacje, które zapewniają wyniki oraz rozwój na atrakcyjnych lokalnych rynkach – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Branża docenia rozwijany przez nas model convenience oraz silną pozycję, jaką mają nasze centra w Krakowie, Toruniu i Łodzi. Zwraca także uwagę na naszą strategię, w której kluczową rolę odgrywa partnerstwo, długofalowa współpraca oraz wsparcie, jakie zapewniamy najemcom w osiąganiu złożonych celów biznesowych – dodaje.
Te cele w Nowych Bielawach nadal będzie osiągać Giacomo Conti. Marka odzieżowa zdecydowała się na przedłużenie umowy wraz z relokacją salonu. W nowej odsłonie brand zaprezentuje się klientom wiosną 2025 r. Na kolejne lata w obiekcie pozostanie też salon z bielizną Esotiq. Marka dodatkowo doceniła potencjał tej lokalizacji, w efekcie czego zrealizuje też remont oraz przystosuje lokal do najnowszego konceptu. W Nowych Bielawach oraz Nowej Górnej nadal dostępna będzie też oferta eSmoking World.
Dotychczasowi najemcy pozostaną też w centrum handlowym Nowe Czyżyny. home&you potwierdził już dalszą działalność w tym obiekcie, doceniając m.in. potencjał jego oferty, w tym segmentu dla domu, w którym obecne są takie marki jak np. Jysk czy Leroy Merlin. Z kolei w ramach oferty gastronomicznej klienci będą mogli dalej odwiedzać restaurację Silver Dragon, która działa w strefie food court.
– Nowa pula aneksów, a także zapowiadane przez kolejnych najemców modernizacje, wzmacniają ofertę centrów. Na przedłużenie współpracy decydują się bowiem ważne dla nas marki profootfallowe, w tym znane brandy modowe, ale także marki z innych, ważnych kategorii, np. gastronomii czy wyposażenia wnętrz – mówi Karolina Nitowska i dodaje: – W rezultacie handlowy tenant-mix naszych centrów pozostaje niezmiennie zróżnicowany, komplementarny, atrakcyjny konsumencko oraz – co najważniejsze – zaspokaja bardzo szerokie potrzeby zakupowe różnych pokoleń. Zwłaszcza, że w parze idą także nowe otwarcia, które wzmacniają strategiczne obszary oferty – dodaje.
Dział leasingu Greenman Poland przygotowuje się na kolejne intensywne miesiące. Trwają już zaawansowane negocjacje z kolejnymi najemcami zainteresowanymi przedłużeniem umów i dodatkowymi inwestycjami, np. modernizacjami. – Duże zainteresowanie długoterminową współpracą partnerów najlepiej pokazuje, jak ważną rolę centra Greenman Poland odgrywają dziś w strategii rozwoju wielu marek oraz jak bardzo doceniany jest ich potencjał – komentuje Karolina Nitowska.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.