Rośnie liczba najemców, którzy przedłużają umowy z Greenman Poland

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Centra handlowe z portfolio Greenman Poland umacniają ofertę w segmentach kluczowych dla rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej.
Od początku 2024 roku konsekwentnie rośnie liczba marek, które przedłużają umowy najmu i decydują się na długofalową współpracę oraz dalszy rozwój w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach i Nowej Górnej. W gronie tym nie brakuje brandów z takich kategorii jak np. zdrowie i uroda, moda, gastronomia, usługi czy elektronika.
Tylko w ostatnich tygodniach grono to zasiliło kolejnych sześciu najemców, zajmujących łącznie blisko 900 m kw. home&you, Giacomo Conti, Esotiq, Silver Dragon i obecny w dwóch centrach eSmoking World – to brandy reprezentujące różne segmenty tenant-mixu, które właśnie zdecydowały się zainwestować w dalszą obecność w obiektach z portfela Greenman Poland.
– Za nami intensywny i bardzo udany leasingowo rok, który przybliża nas do 100% komercjalizacji w całym portfolio. Rosnąca od stycznia pula aneksów wyraźnie pokazuje, że nasze centra cieszą się stabilnym zaufaniem oraz są postrzegane przez marki z różnych kategorii jako konkurencyjne lokalizacje, które zapewniają wyniki oraz rozwój na atrakcyjnych lokalnych rynkach – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Branża docenia rozwijany przez nas model convenience oraz silną pozycję, jaką mają nasze centra w Krakowie, Toruniu i Łodzi. Zwraca także uwagę na naszą strategię, w której kluczową rolę odgrywa partnerstwo, długofalowa współpraca oraz wsparcie, jakie zapewniamy najemcom w osiąganiu złożonych celów biznesowych – dodaje.
Te cele w Nowych Bielawach nadal będzie osiągać Giacomo Conti. Marka odzieżowa zdecydowała się na przedłużenie umowy wraz z relokacją salonu. W nowej odsłonie brand zaprezentuje się klientom wiosną 2025 r. Na kolejne lata w obiekcie pozostanie też salon z bielizną Esotiq. Marka dodatkowo doceniła potencjał tej lokalizacji, w efekcie czego zrealizuje też remont oraz przystosuje lokal do najnowszego konceptu. W Nowych Bielawach oraz Nowej Górnej nadal dostępna będzie też oferta eSmoking World.
Dotychczasowi najemcy pozostaną też w centrum handlowym Nowe Czyżyny. home&you potwierdził już dalszą działalność w tym obiekcie, doceniając m.in. potencjał jego oferty, w tym segmentu dla domu, w którym obecne są takie marki jak np. Jysk czy Leroy Merlin. Z kolei w ramach oferty gastronomicznej klienci będą mogli dalej odwiedzać restaurację Silver Dragon, która działa w strefie food court.
– Nowa pula aneksów, a także zapowiadane przez kolejnych najemców modernizacje, wzmacniają ofertę centrów. Na przedłużenie współpracy decydują się bowiem ważne dla nas marki profootfallowe, w tym znane brandy modowe, ale także marki z innych, ważnych kategorii, np. gastronomii czy wyposażenia wnętrz – mówi Karolina Nitowska i dodaje: – W rezultacie handlowy tenant-mix naszych centrów pozostaje niezmiennie zróżnicowany, komplementarny, atrakcyjny konsumencko oraz – co najważniejsze – zaspokaja bardzo szerokie potrzeby zakupowe różnych pokoleń. Zwłaszcza, że w parze idą także nowe otwarcia, które wzmacniają strategiczne obszary oferty – dodaje.
Dział leasingu Greenman Poland przygotowuje się na kolejne intensywne miesiące. Trwają już zaawansowane negocjacje z kolejnymi najemcami zainteresowanymi przedłużeniem umów i dodatkowymi inwestycjami, np. modernizacjami. – Duże zainteresowanie długoterminową współpracą partnerów najlepiej pokazuje, jak ważną rolę centra Greenman Poland odgrywają dziś w strategii rozwoju wielu marek oraz jak bardzo doceniany jest ich potencjał – komentuje Karolina Nitowska.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.