Rośnie liczba najemców, którzy przedłużają umowy z Greenman Poland
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Centra handlowe z portfolio Greenman Poland umacniają ofertę w segmentach kluczowych dla rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej.
Od początku 2024 roku konsekwentnie rośnie liczba marek, które przedłużają umowy najmu i decydują się na długofalową współpracę oraz dalszy rozwój w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach i Nowej Górnej. W gronie tym nie brakuje brandów z takich kategorii jak np. zdrowie i uroda, moda, gastronomia, usługi czy elektronika.
Tylko w ostatnich tygodniach grono to zasiliło kolejnych sześciu najemców, zajmujących łącznie blisko 900 m kw. home&you, Giacomo Conti, Esotiq, Silver Dragon i obecny w dwóch centrach eSmoking World – to brandy reprezentujące różne segmenty tenant-mixu, które właśnie zdecydowały się zainwestować w dalszą obecność w obiektach z portfela Greenman Poland.
– Za nami intensywny i bardzo udany leasingowo rok, który przybliża nas do 100% komercjalizacji w całym portfolio. Rosnąca od stycznia pula aneksów wyraźnie pokazuje, że nasze centra cieszą się stabilnym zaufaniem oraz są postrzegane przez marki z różnych kategorii jako konkurencyjne lokalizacje, które zapewniają wyniki oraz rozwój na atrakcyjnych lokalnych rynkach – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Branża docenia rozwijany przez nas model convenience oraz silną pozycję, jaką mają nasze centra w Krakowie, Toruniu i Łodzi. Zwraca także uwagę na naszą strategię, w której kluczową rolę odgrywa partnerstwo, długofalowa współpraca oraz wsparcie, jakie zapewniamy najemcom w osiąganiu złożonych celów biznesowych – dodaje.
Te cele w Nowych Bielawach nadal będzie osiągać Giacomo Conti. Marka odzieżowa zdecydowała się na przedłużenie umowy wraz z relokacją salonu. W nowej odsłonie brand zaprezentuje się klientom wiosną 2025 r. Na kolejne lata w obiekcie pozostanie też salon z bielizną Esotiq. Marka dodatkowo doceniła potencjał tej lokalizacji, w efekcie czego zrealizuje też remont oraz przystosuje lokal do najnowszego konceptu. W Nowych Bielawach oraz Nowej Górnej nadal dostępna będzie też oferta eSmoking World.
Dotychczasowi najemcy pozostaną też w centrum handlowym Nowe Czyżyny. home&you potwierdził już dalszą działalność w tym obiekcie, doceniając m.in. potencjał jego oferty, w tym segmentu dla domu, w którym obecne są takie marki jak np. Jysk czy Leroy Merlin. Z kolei w ramach oferty gastronomicznej klienci będą mogli dalej odwiedzać restaurację Silver Dragon, która działa w strefie food court.
– Nowa pula aneksów, a także zapowiadane przez kolejnych najemców modernizacje, wzmacniają ofertę centrów. Na przedłużenie współpracy decydują się bowiem ważne dla nas marki profootfallowe, w tym znane brandy modowe, ale także marki z innych, ważnych kategorii, np. gastronomii czy wyposażenia wnętrz – mówi Karolina Nitowska i dodaje: – W rezultacie handlowy tenant-mix naszych centrów pozostaje niezmiennie zróżnicowany, komplementarny, atrakcyjny konsumencko oraz – co najważniejsze – zaspokaja bardzo szerokie potrzeby zakupowe różnych pokoleń. Zwłaszcza, że w parze idą także nowe otwarcia, które wzmacniają strategiczne obszary oferty – dodaje.
Dział leasingu Greenman Poland przygotowuje się na kolejne intensywne miesiące. Trwają już zaawansowane negocjacje z kolejnymi najemcami zainteresowanymi przedłużeniem umów i dodatkowymi inwestycjami, np. modernizacjami. – Duże zainteresowanie długoterminową współpracą partnerów najlepiej pokazuje, jak ważną rolę centra Greenman Poland odgrywają dziś w strategii rozwoju wielu marek oraz jak bardzo doceniany jest ich potencjał – komentuje Karolina Nitowska.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.