Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół podsta
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić uczniów do aktywności fizycznej. Spotkania były także okazją do pokazania, jak sport kształtuje charakter, uczy współpracy i pozwala rozwijać się zarówno fizycznie, jak i osobowościowo.
KSG Warszawa to klub siatkówki kobiecej, który w krótkim czasie zyskał miano jednej z najbardziej obiecujących drużyn w Polsce. Zespół, rywalizujący w 1. Lidze Kobiet, wyróżnia się młodym składem, pełnym ambitnych zawodniczek, które z powodzeniem łączą sportowe ambicje z zaangażowaniem w działania na rzecz społeczności lokalnej.
Podczas spotkań w szkołach, które odbyły się w dniach 9 i 10 grudnia, siatkarki przeprowadziły mini-treningi, demonstrując techniki siatkarskie, a także opowiedziały o swoim doświadczeniu sportowym, pasji oraz codziennym życiu. Uczniowie mieli również okazję zadać pytania i dowiedzieć się więcej o funkcjonowaniu klubu oraz drodze, jaką przebywają młodzi sportowcy, by osiągnąć sukces na zawodowych boiskach.
- Spotkania w szkołach były naprawdę udane. Dzieci chętnie uczestniczyły w zajęciach sportowych przeprowadzonych przez zawodniczki. Uczniowie mieli szansę otrzymać bezcenne, siatkarskie wskazówki od doświadczonych, zawodowych siatkarek. Był również czas na wspólną rozmowę, w której dziewczyny mogły przybliżyć życie profesjonalnego sportowca - podkreśliła Klaudia Turkot, członkini zarządu KSG Warszawa.
Wizyta siatkarek nie tylko wzbudziła entuzjazm wśród dzieci, ale również miała na celu inspirowanie młodych osób do aktywności fizycznej i rozwoju sportowych pasji. Jak zaznaczyła Klaudia Turkot, dla wielu uczniów szczególnie motywujący mógł być fakt, że zawodniczki KSG Warszawa zaczynały swoje siatkarskie przygody w podobnym wieku i miejscu.
Klub zapowiada, że to dopiero początek, a siatkarki mają w planach kolejne wizyty w warszawskich szkołach, by dalej promować aktywny styl życia i zachęcać dzieci do podejmowania sportowych wyzwań.
ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem
HOBBY HORSE czyli dyscyplina, która podbija świat w Blue City
Buty Grisport, czyli outdoor we włoskim stylu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Handel
Polscy producenci drobiu liczą na ponowne otwarcie chińskiego rynku. Kraje azjatyckie coraz ważniejszym importerem
Polska wciąż cieszy się w świecie renomą cenionego producenta mięsa drobiowego. Na eksport trafia ok. 60 proc. rocznej produkcji, czyli prawie 2 mln t. Polscy producenci walczą o silną pozycję na zagranicznych rynkach. Priorytetem jest dla nich ponowne uruchomienie eksportu do Chin, który został wstrzymany pięć lat temu ze względu na ptasią grypę. Trwa dopracowywanie szczegółów porozumienia w tej sprawie.
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.