Komunikaty PR

Targi AGD/RTV Lider Starachowice - JVC, Tracer, MPM i nie tylko

2024-11-14  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Gaździcki
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/

Jak mówią przedstawiciele Lider Starachowice, targi są oceniane przez organizatorów i uczestników jako bardzo udane, a przedstawione urządzenia i akcesoria wzbudziły spore zainteresowanie. 

Jakie marki zostały przedstawione na październikowych targach?

Wśród prezentowanych marek znalazły się:

BaByliss 

Francuska marka urządzeń do stylizacji włosów w salonach fryzjerskich oraz dla użytkowników domowych, którzy chcą korzystać z suszarek, lokówek, maszynek do włosów czy trymerów oraz podobnych produktów wysokiej klasy. Marka posiada osobną linię profesjonalną - BaByliss Pro - dla fryzjerów, stylistów czy barberów.

Nowością w ofercie BaByliss jest kolekcja Inspired stworzona z myślą o różnych potrzebach stylizacji, nowe trymery dla mężczyzn w seriach Super-X Metal i Lithium Power.  

Braun

Niemiecka marka, należąca od 2005 roku do amerykańskiego koncernu Procter & Gamble. Produkuje urządzenia i akcesoria do higieny osobistej - golarki, trymery, szczoteczki do zębów (Oral-B) - a także suszarki i inne urządzenia fryzjerskie oraz sprzęt AGD (blendery frytkownice, żelazka, grille kontaktowe…). Podczas targów zaprezentowano kolekcję nowych suszarek do włosów oraz suszarko-lokówek producenta.

CAT 

Marka należąca do amerykańskiej firmy Caterpillar, produkującej maszyny budowlane i górnicze, silniki czy turbiny przemysłowe. W ramach marki CAT wypuszczane są m.in. wzmocnione (rugged) smartfony i telefony, a także osprzęt roboczy, systemy zasilania i specjalistyczne latarki. Produkty CAT są projektowane z myślą o wydajności i trwałości.  Kupując produkt CAT, otrzymujesz nie tylko doskonałą maszynę, ale także wsparcie ze strony największej i najbardziej doświadczonej sieci dealerskiej na świecie - czytamy w opisie na stronie WWW Caterpillar. Podczas targów Lidera prezentowane były elektronarzędzia CAT (wiertarki, wkrętarki…) oraz sprzęt ogrodniczy (łopaty, taczki…).

Chicco 

Jedna z nowości w ofercie Lider Starachowice. Należąca do Artsana Group włoska marka, która od dekad wspiera rodziców i dzieci, oferując niezawodne, bezpieczne i inspirujące produkty dla najmłodszych. Obecna oferta Chicco w Lider Starachowice obejmuje bogaty asortyment zabawek (językowe, sensoryczne, muzyczne, jeździdła, rowerki biegowe, zdalnie sterowane auta, przytulanki, lampki i projektory). W szczególności wyróżniają się linie: FIRST DREAMS (zabawki relaksacyjne, które tworzą spokojną atmosferę),  FIT & FUN (zabawki inspirowane dyscyplinami sportowymi, wspierające rozwój motoryczny dzieci i zachęcające do aktywności), ECO+ (zabawki z materiałów przyjaznych środowisku) oraz seria TURBO TEAM (samochodziki z efektami dźwiękowymi, które rozwijają wyobraźnię i zdolności manualne).

Wkrótce w ofercie Lider pojawią się również akcesoria niemowlęce Chicco oraz produkty z kategorii JUVENILE, w tym m.in. wózki, foteliki, łóżeczka i krzesełka – wszystko, czego potrzebują rodzice, aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo i komfort.

Chicco to nie tylko produkty – marka wspiera rodziców poprzez Chicco Research Center, jednostkę badawczą poświęconą analizie potrzeb dzieci i ich opiekunów, tworząc rozwiązania odpowiadające na współczesne wyzwania rodzicielstwa.. 

Conair

Wiodący producent małego AGD na świecie, z różnymi markami własnymi (m.in BaByliss).  Na rynek europejski wnosi wiedzę i doświadczenie marki nr 1 w dziedzinie parownic do ubrań w USA. W portfolio ma obecnie parownicę Steam & Iron Turbo 2 w 1 GS108 z możliwością szybkiego nagrzewania i dużym pojemnikiem na wodę, parownicę Turbo ExtremeSteam® GS59XE z możliwościa używania w pionie/poziomie oraz kompaktową parownicę turystyczną z regulowaną głowicą Power Steam GS24BLE.

GASTRONOMA

Marka kuchenna stworzona z myślą o entuzjastach gotowania i podążających za najnowszymi trendami; stąd w jej asortymencie m.in. sprzęt do gotowania SOUS VIDE. Poza tym oferuje blendery, spieniacze do mleka, frytkownice beztłuszczowe, ekspresy i młynki do kawy, kostkarki, urządzenia do wypiekania chleba czy piece do pizzy.

JVC 

Japońska marka z prawie stuletnim doświadczeniem (założona w 1927 roku). W portfolio znajdziemy szeroki asortyment z kategorii AUDIO, w tym radia i radiobudziki, głośniki przenośne, radioodtwarzacze (boomboksy), soundbary pracujące w technologii Dolby Atmos czy słuchawki, systemy samochodowe, projektory i telewizory. Oferuje sprzęt zarówno dla użytkowników domowych, jak i profesjonalnych (np. specjalistyczne kamery wideo czy nagrywarki Blu-Ray lub kamery PTZ). 

Lafe 

Polska marka firmy Megabajt, która oferuje małe AGD, w tym m.in. czajniki, tostery, blendery, kuchenki, młynki do kawy, miksery, prostownice, suszarki czy wagi łazienkowe i kuchenne. Hasło marki to “Małe AGD - wielkie możliwości”. Zadaniem każdego produktu Lafe, oprócz podstawowych, oczekiwanych funkcjonalności, jest wniesienie dodatkowej wartości. Czasem może to być wygoda użytkowania i ergonomia obsługi, czasem zaś dodatkowe funkcje, których znaczenie i sens zastosowania docenić można dopiero przy pierwszym użyciu produktu - tłumaczy producent.

We wrześniu bieżącego roku marka przeszła rebranding, wraz z nowym podziałem linii produktowych. Oferuje obecnie produkty premium w kolorach czarnym i brązowym oraz z linii podstawowej w kolorach białym i niebieskim.

LiiBatteries 

Marka należąca do polskiej firmy Kamaks, otwierającej właśnie spółkę na rynku niemieckim. Oferuje ładowalne akumulatorki litowo-jonowe, których produkcję rozpoczęła w 2017 roku, jako jedna z pierwszych na rynku. Zdjęliśmy ładowarkę ze ściany i włożyliśmy ją do akumulatora. Zapewnia to lepszą wydajność, niezawodność, wygodę i łatwość użytkowania - pisze producent. 

Marka ma 20 patentów. Jej produkty przeszły rygorystyczne testy certyfikacyjne TÜV SÜD. Na produkty tej marki udzielana jest 5-letnia gwarancja. Współpracuje z największymi w segmencie, m.in. z marką Paleblue z USA.

Libox 

Marka własna Lider Starachowice. Oferuje okablowanie różnego rodzaju, osprzęt elektryczny i elektroniczny, przedłużacze sieciowe, latarki i ładowarki oraz uchwyty telewizyjne, internetowe czy smartfonowe.

Maxcom 

Polska marka z przeszło 20-letnim doświadczeniem, działająca na ponad 20 rynkach w Europie i na świecie. W ofercie firmy znajdują się telefony klasyczne, smartfony oraz urządzenia przeznaczone dla seniorów. Marka oferuje również telefony wytrzymałe, laptopy (mBook Maxcom to esencja mobilności – lekkie, kompaktowe i zawsze gotowe do działania; zmieszczą się w każdej torbie, idealne na podróż i codzienne wyzwania - pisze o nich producent), oświetlenie oraz rozwiązania smart home. 

Rozszerzając swoje portfolio, Maxcom wkroczył na rynek smartwatchy, oferując innowacyjne produkty, takie jak seria Bijouwatch i rodzina Titan. Smartwatche Bijouwatch są znane ze swojego stylowego designu i funkcji inteligentnych dedykowanych kobietom. Rodzina Titan oferuje solidne funkcje odpowiednie dla różnorodnych użytkowników, łącząc funkcjonalność z wytrzymałością.

MELISSA

Marka zapewniająca pełne pokrycie wszystkich grup produktowych z kategorii małego AGD. Oferuje m.in. grille, opiekacze, urządzenia do gotowania na parze czy fondue, czajniki, tostery, trymery, golarki czy koce grzewcze.

Montis 

Jeszcze jedna z marek własnych Lidera. Dostawca urządzeń i akcesoriów elektronicznych i RTV (kabli, ładowarek, mierników, oświetlenia, listew, przedłużaczy, uchwytów do TV czy smartfonów…). Jednym z najnowszych produktów, który niebawem trafi do sprzedaż jest uchwyt telewizyjny PICO MT142.

MPM 

Polski kompleksowy dostawca sprzętu AGD dużego i małego. Małe AGD można znaleźć w ofercie Lider Starachowice - kuchenki, gofrownice, czajniki bezprzewodowe, roboty kuchenne, miksery, blendery, młynki do kawy, opiekacze czy krajalnice. 

Również i ta marka przeszła rebranding. Nowa odsłona MPM to nie tylko zmiana logotypu czy identyfikacji wizualnej. To kompleksowe i innowacyjne podejście do redefinicji wartości i oferty firmy oraz relacji biznesowych. Odważne decyzje odzwierciedlają naszą wizję przyszłości –stworzenie silnego, rozpoznawalnego i świeżego wizerunku. Jednocześnie zachowania dotychczasowych klientów, zdobycia nowych, młodszych grup docelowych, w tym nabywców premium - mówi przedstawicielka marki i dodaje: 

Utworzone z trzech liter marki MPM hasło: „My Perfect Moment" staje się głównym przesłaniem i  wyznacznikiem naszej nowej drogi biznesowej. Od dziś sprzęty AGD są czymś więcej niż tylko pomocą kuchenną, codziennie tworzą perfekcyjne momenty w domach naszych klientów. Wprowadzając nowe produkty do oferty, wykorzystujemy wiedzę, siłę i doświadczenie, które zdobyliśmy przez ponad 30 lat funkcjonowania na rynku. Umożliwia nam to oferowanie szerokiego, innowacyjnego asortymentu, który łączy w sobie jakość głównych marek premium z często bezkonkurencyjną ceną.

Remington 

Amerykańska marka założona w 1937 roku. Oferuje produkty do higieny osobistej oraz pielęgnacji włosów dla kobiet i mężczyzn - suszarki, prostownice, lokówki, maszynki do strzyżenia, trymery czy golarki. Remington żyje od pokoleń. Od dawnego glamouru i lat 60-tych do 70 w stylu disco, punk rock i pop, pomagamy w tworzeniu i definiowaniu stylu. Wciąż zmieniamy się aż do dziś - możemy przeczytać w historii marki.

Russell Hobss 

Brytyjska marka, która od 65 lat dostarcza urządzeń kuchennych  (tosterów, ekspresów do kawy, czajników, frytkownic, ryżowarów, opiekaczy…), a także innych produktów AGD (stacji parowych żelazek, parownic). 

W ofercie marki znajduje się m.in. kolekcje GEO STEEL (z designem o metalowej, wytłaczanej fakturze), MODE (stylowe i zaawansowane technologicznie urządzenia z chłodną, czarną obudową oraz akcentami ze stali nierdzewnej), BUBBLE (kolekcja śniadaniowa łącząca tradycyjny kształt z modnym odcieniem), HORIZON (z eleganckim wykończeniem klasycznego połączenia bieli i czerni), TEXTURES (urządzenia w kolorze białym lub czarnym, z matowo-błyszczącym wykończeniem), PERFORMANCE PRO (do szybkiego i prostego przygotowywania posiłków), BUCKINGHAM BREAKFAST (z nowoczesnymi, przydatnymi funkcjami, opartymi na najnowszych rozwiązaniach technologicznych) czy CLARITY COLLECTION (zapewnia czystą wodę i lepszy smak).

Tracer 

Główna i najbardziej rozpoznawalna marka firmy Megabajt. Oferuje szeroką gamę  akcesoriów  komputerowych zarówno w segmencie office, jak i gamingowym. W ofercie znajdziemy myszy, klawiatury, głośniki, kamery, niszczarki, laminatory, kierownice, a także powerbanki, oświetlenie, wideorejestratory czy smartwatche. Tracer kreuje innowacyjne i nowoczesne rozwiązania, dostosowując ofertę produktową do najnowszych trendów i technologii, a także zmieniających się potrzeb użytkowników - informuje producent.

Inne marki, o których była mowa, to VARTA (baterie), Blaupunkt (m.in. oświetlenie) oraz Vileda (produkty czystościowe). Dystrybutor przypomniał, że są one w stałej sprzedaży i cieszą się dużą popularnością wśród klientów. W miarę możliwości i zapotrzebowania będziemy zwiększać asortyment - podkreślają przedstawiciele.

Lider Starachowice zachęca do kontaktu celem przedstawienia swojej pełnej oferty produktowej i możliwości współpracy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.