Targi AGD/RTV Lider Starachowice - JVC, Tracer, MPM i nie tylko
Maciej Gaździcki
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/
Jak mówią przedstawiciele Lider Starachowice, targi są oceniane przez organizatorów i uczestników jako bardzo udane, a przedstawione urządzenia i akcesoria wzbudziły spore zainteresowanie.
Jakie marki zostały przedstawione na październikowych targach?
Wśród prezentowanych marek znalazły się:
BaByliss
Francuska marka urządzeń do stylizacji włosów w salonach fryzjerskich oraz dla użytkowników domowych, którzy chcą korzystać z suszarek, lokówek, maszynek do włosów czy trymerów oraz podobnych produktów wysokiej klasy. Marka posiada osobną linię profesjonalną - BaByliss Pro - dla fryzjerów, stylistów czy barberów.
Nowością w ofercie BaByliss jest kolekcja Inspired stworzona z myślą o różnych potrzebach stylizacji, nowe trymery dla mężczyzn w seriach Super-X Metal i Lithium Power.
Braun
Niemiecka marka, należąca od 2005 roku do amerykańskiego koncernu Procter & Gamble. Produkuje urządzenia i akcesoria do higieny osobistej - golarki, trymery, szczoteczki do zębów (Oral-B) - a także suszarki i inne urządzenia fryzjerskie oraz sprzęt AGD (blendery frytkownice, żelazka, grille kontaktowe…). Podczas targów zaprezentowano kolekcję nowych suszarek do włosów oraz suszarko-lokówek producenta.
CAT
Marka należąca do amerykańskiej firmy Caterpillar, produkującej maszyny budowlane i górnicze, silniki czy turbiny przemysłowe. W ramach marki CAT wypuszczane są m.in. wzmocnione (rugged) smartfony i telefony, a także osprzęt roboczy, systemy zasilania i specjalistyczne latarki. Produkty CAT są projektowane z myślą o wydajności i trwałości. Kupując produkt CAT, otrzymujesz nie tylko doskonałą maszynę, ale także wsparcie ze strony największej i najbardziej doświadczonej sieci dealerskiej na świecie - czytamy w opisie na stronie WWW Caterpillar. Podczas targów Lidera prezentowane były elektronarzędzia CAT (wiertarki, wkrętarki…) oraz sprzęt ogrodniczy (łopaty, taczki…).
Chicco
Jedna z nowości w ofercie Lider Starachowice. Należąca do Artsana Group włoska marka, która od dekad wspiera rodziców i dzieci, oferując niezawodne, bezpieczne i inspirujące produkty dla najmłodszych. Obecna oferta Chicco w Lider Starachowice obejmuje bogaty asortyment zabawek (językowe, sensoryczne, muzyczne, jeździdła, rowerki biegowe, zdalnie sterowane auta, przytulanki, lampki i projektory). W szczególności wyróżniają się linie: FIRST DREAMS (zabawki relaksacyjne, które tworzą spokojną atmosferę), FIT & FUN (zabawki inspirowane dyscyplinami sportowymi, wspierające rozwój motoryczny dzieci i zachęcające do aktywności), ECO+ (zabawki z materiałów przyjaznych środowisku) oraz seria TURBO TEAM (samochodziki z efektami dźwiękowymi, które rozwijają wyobraźnię i zdolności manualne).
Wkrótce w ofercie Lider pojawią się również akcesoria niemowlęce Chicco oraz produkty z kategorii JUVENILE, w tym m.in. wózki, foteliki, łóżeczka i krzesełka – wszystko, czego potrzebują rodzice, aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo i komfort.
Chicco to nie tylko produkty – marka wspiera rodziców poprzez Chicco Research Center, jednostkę badawczą poświęconą analizie potrzeb dzieci i ich opiekunów, tworząc rozwiązania odpowiadające na współczesne wyzwania rodzicielstwa..
Conair
Wiodący producent małego AGD na świecie, z różnymi markami własnymi (m.in BaByliss). Na rynek europejski wnosi wiedzę i doświadczenie marki nr 1 w dziedzinie parownic do ubrań w USA. W portfolio ma obecnie parownicę Steam & Iron Turbo 2 w 1 GS108 z możliwością szybkiego nagrzewania i dużym pojemnikiem na wodę, parownicę Turbo ExtremeSteam® GS59XE z możliwościa używania w pionie/poziomie oraz kompaktową parownicę turystyczną z regulowaną głowicą Power Steam GS24BLE.
GASTRONOMA
Marka kuchenna stworzona z myślą o entuzjastach gotowania i podążających za najnowszymi trendami; stąd w jej asortymencie m.in. sprzęt do gotowania SOUS VIDE. Poza tym oferuje blendery, spieniacze do mleka, frytkownice beztłuszczowe, ekspresy i młynki do kawy, kostkarki, urządzenia do wypiekania chleba czy piece do pizzy.
JVC
Japońska marka z prawie stuletnim doświadczeniem (założona w 1927 roku). W portfolio znajdziemy szeroki asortyment z kategorii AUDIO, w tym radia i radiobudziki, głośniki przenośne, radioodtwarzacze (boomboksy), soundbary pracujące w technologii Dolby Atmos czy słuchawki, systemy samochodowe, projektory i telewizory. Oferuje sprzęt zarówno dla użytkowników domowych, jak i profesjonalnych (np. specjalistyczne kamery wideo czy nagrywarki Blu-Ray lub kamery PTZ).
Lafe
Polska marka firmy Megabajt, która oferuje małe AGD, w tym m.in. czajniki, tostery, blendery, kuchenki, młynki do kawy, miksery, prostownice, suszarki czy wagi łazienkowe i kuchenne. Hasło marki to “Małe AGD - wielkie możliwości”. Zadaniem każdego produktu Lafe, oprócz podstawowych, oczekiwanych funkcjonalności, jest wniesienie dodatkowej wartości. Czasem może to być wygoda użytkowania i ergonomia obsługi, czasem zaś dodatkowe funkcje, których znaczenie i sens zastosowania docenić można dopiero przy pierwszym użyciu produktu - tłumaczy producent.
We wrześniu bieżącego roku marka przeszła rebranding, wraz z nowym podziałem linii produktowych. Oferuje obecnie produkty premium w kolorach czarnym i brązowym oraz z linii podstawowej w kolorach białym i niebieskim.
LiiBatteries
Marka należąca do polskiej firmy Kamaks, otwierającej właśnie spółkę na rynku niemieckim. Oferuje ładowalne akumulatorki litowo-jonowe, których produkcję rozpoczęła w 2017 roku, jako jedna z pierwszych na rynku. Zdjęliśmy ładowarkę ze ściany i włożyliśmy ją do akumulatora. Zapewnia to lepszą wydajność, niezawodność, wygodę i łatwość użytkowania - pisze producent.
Marka ma 20 patentów. Jej produkty przeszły rygorystyczne testy certyfikacyjne TÜV SÜD. Na produkty tej marki udzielana jest 5-letnia gwarancja. Współpracuje z największymi w segmencie, m.in. z marką Paleblue z USA.
Libox
Marka własna Lider Starachowice. Oferuje okablowanie różnego rodzaju, osprzęt elektryczny i elektroniczny, przedłużacze sieciowe, latarki i ładowarki oraz uchwyty telewizyjne, internetowe czy smartfonowe.
Maxcom
Polska marka z przeszło 20-letnim doświadczeniem, działająca na ponad 20 rynkach w Europie i na świecie. W ofercie firmy znajdują się telefony klasyczne, smartfony oraz urządzenia przeznaczone dla seniorów. Marka oferuje również telefony wytrzymałe, laptopy (mBook Maxcom to esencja mobilności – lekkie, kompaktowe i zawsze gotowe do działania; zmieszczą się w każdej torbie, idealne na podróż i codzienne wyzwania - pisze o nich producent), oświetlenie oraz rozwiązania smart home.
Rozszerzając swoje portfolio, Maxcom wkroczył na rynek smartwatchy, oferując innowacyjne produkty, takie jak seria Bijouwatch i rodzina Titan. Smartwatche Bijouwatch są znane ze swojego stylowego designu i funkcji inteligentnych dedykowanych kobietom. Rodzina Titan oferuje solidne funkcje odpowiednie dla różnorodnych użytkowników, łącząc funkcjonalność z wytrzymałością.
MELISSA
Marka zapewniająca pełne pokrycie wszystkich grup produktowych z kategorii małego AGD. Oferuje m.in. grille, opiekacze, urządzenia do gotowania na parze czy fondue, czajniki, tostery, trymery, golarki czy koce grzewcze.
Montis
Jeszcze jedna z marek własnych Lidera. Dostawca urządzeń i akcesoriów elektronicznych i RTV (kabli, ładowarek, mierników, oświetlenia, listew, przedłużaczy, uchwytów do TV czy smartfonów…). Jednym z najnowszych produktów, który niebawem trafi do sprzedaż jest uchwyt telewizyjny PICO MT142.
MPM
Polski kompleksowy dostawca sprzętu AGD dużego i małego. Małe AGD można znaleźć w ofercie Lider Starachowice - kuchenki, gofrownice, czajniki bezprzewodowe, roboty kuchenne, miksery, blendery, młynki do kawy, opiekacze czy krajalnice.
Również i ta marka przeszła rebranding. Nowa odsłona MPM to nie tylko zmiana logotypu czy identyfikacji wizualnej. To kompleksowe i innowacyjne podejście do redefinicji wartości i oferty firmy oraz relacji biznesowych. Odważne decyzje odzwierciedlają naszą wizję przyszłości –stworzenie silnego, rozpoznawalnego i świeżego wizerunku. Jednocześnie zachowania dotychczasowych klientów, zdobycia nowych, młodszych grup docelowych, w tym nabywców premium - mówi przedstawicielka marki i dodaje:
Utworzone z trzech liter marki MPM hasło: „My Perfect Moment" staje się głównym przesłaniem i wyznacznikiem naszej nowej drogi biznesowej. Od dziś sprzęty AGD są czymś więcej niż tylko pomocą kuchenną, codziennie tworzą perfekcyjne momenty w domach naszych klientów. Wprowadzając nowe produkty do oferty, wykorzystujemy wiedzę, siłę i doświadczenie, które zdobyliśmy przez ponad 30 lat funkcjonowania na rynku. Umożliwia nam to oferowanie szerokiego, innowacyjnego asortymentu, który łączy w sobie jakość głównych marek premium z często bezkonkurencyjną ceną.
Remington
Amerykańska marka założona w 1937 roku. Oferuje produkty do higieny osobistej oraz pielęgnacji włosów dla kobiet i mężczyzn - suszarki, prostownice, lokówki, maszynki do strzyżenia, trymery czy golarki. Remington żyje od pokoleń. Od dawnego glamouru i lat 60-tych do 70 w stylu disco, punk rock i pop, pomagamy w tworzeniu i definiowaniu stylu. Wciąż zmieniamy się aż do dziś - możemy przeczytać w historii marki.
Russell Hobss
Brytyjska marka, która od 65 lat dostarcza urządzeń kuchennych (tosterów, ekspresów do kawy, czajników, frytkownic, ryżowarów, opiekaczy…), a także innych produktów AGD (stacji parowych żelazek, parownic).
W ofercie marki znajduje się m.in. kolekcje GEO STEEL (z designem o metalowej, wytłaczanej fakturze), MODE (stylowe i zaawansowane technologicznie urządzenia z chłodną, czarną obudową oraz akcentami ze stali nierdzewnej), BUBBLE (kolekcja śniadaniowa łącząca tradycyjny kształt z modnym odcieniem), HORIZON (z eleganckim wykończeniem klasycznego połączenia bieli i czerni), TEXTURES (urządzenia w kolorze białym lub czarnym, z matowo-błyszczącym wykończeniem), PERFORMANCE PRO (do szybkiego i prostego przygotowywania posiłków), BUCKINGHAM BREAKFAST (z nowoczesnymi, przydatnymi funkcjami, opartymi na najnowszych rozwiązaniach technologicznych) czy CLARITY COLLECTION (zapewnia czystą wodę i lepszy smak).
Tracer
Główna i najbardziej rozpoznawalna marka firmy Megabajt. Oferuje szeroką gamę akcesoriów komputerowych zarówno w segmencie office, jak i gamingowym. W ofercie znajdziemy myszy, klawiatury, głośniki, kamery, niszczarki, laminatory, kierownice, a także powerbanki, oświetlenie, wideorejestratory czy smartwatche. Tracer kreuje innowacyjne i nowoczesne rozwiązania, dostosowując ofertę produktową do najnowszych trendów i technologii, a także zmieniających się potrzeb użytkowników - informuje producent.
Inne marki, o których była mowa, to VARTA (baterie), Blaupunkt (m.in. oświetlenie) oraz Vileda (produkty czystościowe). Dystrybutor przypomniał, że są one w stałej sprzedaży i cieszą się dużą popularnością wśród klientów. W miarę możliwości i zapotrzebowania będziemy zwiększać asortyment - podkreślają przedstawiciele.
Lider Starachowice zachęca do kontaktu celem przedstawienia swojej pełnej oferty produktowej i możliwości współpracy.
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.