Komunikaty PR

TIM rozwija innowacyjną aplikację mobilną we współpracy z Future Mind

2024-12-12  |  15:59
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

TIM SA, lider polskiego e-commerce B2B, oferujący na TIM.pl najszerszy w kraju asortyment elektrotechniczny, nawiązał współpracę z firmą doradczo-technologiczną Future Mind w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Głównym celem współpracy było stworzenie nowej aplikacji mobilnej. Dla Future Mind to partnerstwo oznacza poszerzenie portfolio klientów o kolejną branżę.

TIM SA działa na polskim rynku od niemal 37 lat. Przez ponad ćwierć wieku firma była notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a na początku 2024 r. dołączyła do międzynarodowej Grupy Würth. Specjalizuje się w sprzedaży artykułów elektrotechnicznych, kierując swoją ofertę przede wszystkim do profesjonalistów (elektroinstalatorów i resellerów).

 

Nowy wymiar obsługi klienta

TIM działa w e-commerce od 2013 r., wspierając ten kanał ogólnopolską siecią biur i przedstawicieli handlowych. Sprzedaż online prowadzona jest zarówno poprzez stronę internetową TIM.pl, jak i pierwszą, uruchomioną w 2015 roku, aplikację mobilną. W obliczu dynamicznie zachodzących w świecie m-commerce zmian firma postanowiła wdrożyć nową wersję aplikacji, a zadanie to powierzyła Future Mind.

Nowa odsłona aplikacji ma na celu wzmocnienie pozycji marki TIM.pl na rynku oraz wyznaczenie nowych standardów obsługi klientów, zwłaszcza tych z sektora B2B. Aplikacja oferuje funkcje dostosowane do specyficznych potrzeb klientów biznesowych.

– Projekt obejmował dwa kluczowe etapy: fazę Discovery&Design oraz tworzenie wersji MVP aplikacji. Po naszej stronie było stworzenie od podstaw warstwy front-end. Z kolei back-end był rozwijany po stronie TIM-u. Jednym z kluczowych wyzwań było dostosowanie projektu do potrzeb zróżnicowanych grup klientów – zarówno B2B, jak i B2C. Tak dla nas, jak i dla zespołu TIM kluczowe było stworzenie intuicyjnego narzędzia oraz zapewnienie użytkownikom płynne przejście z poprzedniej wersji aplikacji na tę stworzoną przez nas – komentuje Tomasz Woźniak, CEO Future Mind. – Projekt, który realizujemy dla TIM S.A., to kolejny dowód na to, że m-commerce coraz dynamiczniej rozwija się także w mniej oczywistych branżach, takich jak elektrotechnika czy nawet sektor budowlany – dodaje.

 

Element centrum elektrotechniki dla profesjonalistów

Współpraca pomiędzy firmami zakłada dalsze ulepszenia i rozwój nowych funkcji w aplikacji, które będą jeszcze bardziej dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego z klientów.

– Jako pierwsi w branży dystrybucji elektrotechniki wdrożyliśmy kanał e-commerce, a następnie m-commerce. Analizujemy potrzeby naszych klientów i trendy rynkowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej, która będzie jeszcze lepszym kanałem efektywnej komunikacji z klientami, a także intuicyjnym narzędziem zakupowym. Aby osiągnąć ten cel potrzebowaliśmy doświadczonych ekspertów – dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z Future Mind. Nowa aplikacja ma nie tylko podnieść poziom obsługi i satysfakcji naszych klientów, ale także umocnić TIM na pozycji innowacyjnego centrum elektrotechniki dla profesjonalistów – mówi Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA.

Wdrożenie MVP aplikacji miało miejsce 4 grudnia 2024 roku. Przez pierwsze 2-3 miesiące na rynku będą dostępne zarówno nowa, jak i stara aplikacja, co pozwoli klientom na swobodne przeniesienie się z poprzedniej do aktualnej wersji.

Więcej o nowej aplikacji mobilnej TIM-u, w tym linki do pobrania z Google Play i App Store na https://www.tim.pl/aplikacja-mobilna-tim/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.